blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Succes allemaal...agnieta, suikertje, jen en allen die het nodig hebben... Ook ik zie op tegen de dag, maar ik probeer mezelf voor ogen te houden dat ik er uiteindelijk sterker van kan worden... Inmiddels na ruim 2,5 jaar clean geleerd dat ik met mijn struisvogeltechniek geen stap verder kom... Angsten onder ogen komen en er achteraf achterkomen dat ik weer kuddes met beren op de weg zag die er niet eens waren... En ja, zelfs na al die jaren nog steeds de spanning in mijn lijf, idiote karaktertrek die ik nog steeds niet kwijt ben geraakt... Maar kop in het zand steken? Ook dat zit niet in mijn karakter... Koppig als dat ik ben, recht ik mijn schouders maar weer en duik in het diepe onbekende... Btw. Jen! Ik schop niet maar misschien nu wel een klein duwtje... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goed bezig Mark, blij te horen dat het veel beter met je gaat. Blondie, jij ook veel geluk vandaag, mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Suiker, ik denk dat ik jou heel goed begrijp hoor. Was ook absoluut geen kritiek, integendeel. Stap voor stap.... iets wat in jaren is opgebouwd kun je inderdaad niet in een paar dagen veranderen. Zal aan je denken vandaag En voor nu.... luitjes, ik moet er vandoor. Doe de koffie en de thee alvast even in de warmhoudkannen. Wens iedereen een mooie, goede dag toe, blijheid zit vaak in heel kleine dingen.... Sterkte voor hen die het nodig hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Moet je er vanmorgen heen Agnieta of pas vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen allen....en een schop voor @Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Gaat je lukken Agnieta, denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goeie morgen kanjers Aggie heel veel sterkte Suikertje, toen ik zo.n jaar of 30 was, moest ik voor het eerst van mijn leven op mijzelf gaan wonen. Doodsangsten stond ik uit werkelijk waar. Ik kon niet, ik durfde niet want wie was ik nu helemaal. Ik was bang voor alles en iedereen want ik was toen zo ontzettend kwetsbaar. Maar ik moest, er was niemand die voor mij boodschappen haalde enz. Nu zou ik niet meer anders willen, maar ben wel door die angst heen gegaan en ben sterker geworden. Ik hoop dat voor jou ook want je kan alleen van een angst afkomen als je er doorheen gaat en toch doet wat je moet doen, leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Dank je bolletje, je bent met je postings hier een steun voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ja, Agnieta, zoals ik gisteren hier schreef komen ze de eerste twee weken smorgens, daarna 2 weken begin van de middag en de laatste 2 weken eind van de middag. Dit dus ivm drinken. Klinkt raar en vond ik ook, maar verslavingzorg heeft het zo druk, kan ik eerst niet terecht. Ggz weet dit ook en ze proberen er iets aan te doen. Huisarts lukt het niet. Maar heb open kaart gespeeld, zoals het moet ook, maar niet altijd gedaan bij hulpverlening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ik duik de douche in en ga mij klaarmaken voor uurtje werken... Aan de ene kant weer zin in, maar ook wel wat spanning in mijn lijf wat weer darmklachten oplevert... Ach, na die 8 kg gewichtsverlies in een maand tijd kan dat extra kilootje er ook nog wel af... Kan het missen... ;-p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 you too Agnieta, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ga lekker badderen Agnieta, waar bemoei ik me mee he, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen, Sterkte ieder die het nodig heeft vandaag. Stap voor stap en kalmpjes aan. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Zo ik ga weer eens aan de gang met opruimen. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goeie grutjes, wat is er al een hoop geschreven zo vroeg in de ochtend. Een hele goede morgen frummels en een ieder die het nodig heeft vandaag: HEEL VEEL STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 (bewerkt) goeiemorgen frummers en voor de Blondie Agnieta en Suikertje) KMW vanmorgen 16 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Waren al drie pagina's bij vandaag...dacht dat het het draadje van gister was, zoveel op dit tijdstip al geschreven... Iedereen die het nodig heeft, veel sterkte. Merk zelf ook dat dingen aanpakken en oppakken, ook al ben ik geen held, me achteraf een gevoel geven van me sterk voelen. En dat hou ik nou maar in mijn achterhoofd voor als ik weer wat moet ondernemen waar ik heel erg tegenop zie. Hoop dat jullie achteraf ook denken van...goh, was dit het nou?! Jen, even een duwtje in de goede richting, ben niet zo van het schoppen :-p En dan nu een heerlijk kopje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 oudste zus van mijn moeder wordt zo begraven ze is 97 geworden dus we gaan er een fijne reunie van maken. geen getreur, op die leeftijd kun je zeggen het is genoeg en mooi zo. geniet van de zon mensen wat een heerlijke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Grmbl..... Hele huis overhoop gehaald, maar al mijn mascara, kohlpotlood en haarclips zijn spoorloos verdwenen... Puberdochter weer... Dan maar met blote billen gezicht naar mijn werk... Ik ben weg... Laters ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen allemaal! Inderdaad... wat een drukte al op de vroege ochtend!! Wel gezellig hoor! Ik ben een paar dagen in 'de grote stad' geweest (Barcelona) en heb daar zonder internet gezeten. Het waren heerlijke dagen, ik heb ervan genoten. Nuchter gebleven, behalve de laatste dag Gelukkig niet te gek gemaakt (maar 2 biertjes op). Maar nu weer vol goede moed op het rechte pad blijven. Ik zie het zitten en heb al een goed begin gemaakt deze morgen, met een sinaasappel, gewandeld, oefeningen gedaan, een dagplan gemaakt etc. Ik wens iedereen die dat nodig heeft heel veel sterkte en een goede dag, en de anderen ook Ik zet mezelf maar weer veilig op het dagpact en ga gedurende de dag een beetje bijlezen hier. Dagpact:SuikertjeAgnietaBlondie6173 MijnGerrit RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ja... en dan ook nog bij een vriendin kunnen overnachten, de sleutel van haar appartement mee krijgen... echt rot!! Het was ook nog zonnig en dan dat strand... bah! Dylan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Trouwens... ik moet er vrijdag weer heen. Echt balen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemorgen allemaal! Inderdaad... wat een drukte al op de vroege ochtend!! Wel gezellig hoor! Ik ben een paar dagen in 'de grote stad' geweest (Barcelona) en heb daar zonder internet gezeten. Het waren heerlijke dagen, ik heb ervan genoten. Nuchter gebleven, behalve de laatste dag Gelukkig niet te gek gemaakt (maar 2 biertjes op). Maar nu weer vol goede moed op het rechte pad blijven. Ik zie het zitten en heb al een goed begin gemaakt deze morgen, met een sinaasappel, gewandeld, oefeningen gedaan, een dagplan gemaakt etc. Ik wens iedereen die dat nodig heeft heel veel sterkte en een goede dag, en de anderen ook Ik zet mezelf maar weer veilig op het dagpact en ga gedurende de dag een beetje bijlezen hier. Dagpact: Suikertje Agnieta Blondie6173 MijnGerrit RUNNER Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Alle admi weggewerkt, onder het bed gezogen....wasje hangt, ik ga lekker het zonnetje zoeken, keek even of Agnieta en Sugar goed zijn gegaan, hoop het voor en lees het later.... Hoi Dylan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Dag Dylan, haha zo krijgen we de pagina's wel vol.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden