Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

"De veranderingen raken ook mijn omgeving en het is aan hen om aan te passen. Of niet

Waar het toe gaat leiden weet ik nog niet....." schrijf je Gerrit.

Nou daar ben ik me van te voren totaal niet bewust van geweest zeg. Wat naïef hè

Was alleen maar bezig met: help ik word steeds meer afhankelijk van alcohol en hoe kom ik daar vanaf.

Knap van je dat jij het wel kon overzien. En er dan toch voor hebt gekozen!!!

Ik dook gewoon en zag niet hoe diep dat water was.

T was wel een modderpoel ....

Misschien vandaar mijn avatar.....

Geplaatst

Er is meer als stoppen alleen...kwam ik ook later achter

Was al blij dat het stoppen gelukt was...maar toch was dit niet genoeg...om gewoon rust in mezelf te vinden

Maar ik hoor het ook veel meer bij andere stoppers.

Verslaafd worden doe je niet zomaar...

Geplaatst

Hoi Kruidenthee!

Ik ben een nieuweling, maar ik wil je laten weten dat ik ontzettend veel moed krijg van jou! Je doet het zo te lezen fantastisch en dat maakt me blij!

Ook de reacties die je krijgt, lijken van precies de juiste mensen te zijn. Het doet me goed!

Jullie geven mij allemaal moed. Bedankt!

Groetjes, Kosies

Geplaatst

Wat een genot om je verhaal / verslag te lezen Kruidenthee! Zeker een steun! Wat is het leven zonder drank toch mooi! Dubbel en dwars genieten. Ik neem je ervaring mee. Volgende week een langweekend voor mij en mijn gezin in een hotel. Met nog een heel gezelschap....Mijn plan is ook 'de eerste niet te nemen' Met jou verhaal in mijn broekzak moet dat toch gaan lukken? Refu gaat trouwens nog wel mee in de koffer....Dat beetje veiligheid heb ik nog wel nodig ;)

Dank voor het delen!!!

Geplaatst

Nee hoor dat snap ik als het druk geeft vooral niet doen. Inderdaad per dag is prima. ( en zo beleef ik het zelf ook nog steeds)

Maar ik werd er opeens zo blij van dat je het zo goed doet. Dus vandaar misschien iets te enthousiast...

• 2 weeks later...
Geplaatst

Even een grote bos:

Knap gedaan Thee! Wat is dat een rot gevoel he. Ook het gevoel dat je geen controle hebt op je gedachten. Maar je hebt hartstikke goed het omgezet naar een controle op je handelen. Dus petje af.
Geplaatst

Het is net een "pop-up" met reclame op je computer....je vraagt er niet om en ineens is het daar.

Verleidingstactiek

Maar je kan t wegklikken...!!!

En dat heb je gedaan.

Lekker kruidje je doet t hartstikke goed

Zelf snuif ik nog wel eens aan een glas wijn die ik voor een ander inschenk en stel mezelf de vraag " hoe graag wil ik dit? "

Maar ik koppel die vraag meteen aan het beeld van mezelf met een kater en wallen onder mijn ogen waardoor ik er zelfs geen trek in heb.

Wat Gerrit ook zegt : ik denk dat dit ook steeds makkelijker voor je gaat worden.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...