Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

wat een mooie beloning Suiker

jij gaat zorgen dat je 22 juni

een bakkie komt doen met ons

dan bak ik er een lekkere cake bij

een mooiere stok achter de deur

kan ik me niet indenken :rose:

Geplaatst

Ik denk dat ik ongeveer twee weken van tevoren weet of het weekeinde van 22 juni voor mij

in een "lang" weekeind valt of in een "gewoon" weekeind.

Als het een "lang" weekeind wordt, dan ben ik met vrouw en hond waarschijnlijk op pad,

als het een "gewoon" weekeind wordt, dan kom ik graag buurten op de meeting.

Geplaatst

Ooit in mijn beginperiode hier op het forum naar een meeting gegaan in Zandvoort...

Was superleuk en stimulerend...

Wie weet kom ik ook wel, maar moet nog even mijn agenda checken of dat gaat lukken...

Voor mensen uit de randstad rotterdam en omstreken...

Mocht ik gaan,dan heb ik nog 3 meereisplekken in mijn auto!

Zal zo spoedig mogelijk laten weten of ik kom...

Wordt vervolgd...

Geplaatst

Ik kom!

Staat gereserveerd in mn agenda.

Dus mocht er nog iemand willen meereizen uit Rotterdam en omstreken laat me dat dan effe weten via PB.

Btw. Hond gaat ook mee!

Aaaaaaaahhh, Kohtje... Tuurlijk ga jij ook komen nu ik ook kom ;-p

Geplaatst

uh, ik kom in een leren motorpak. Speciaal voor jullie en de herkenbaarheid zal ik een helm in mijn hand dragen. Het lijkt me dan niet makkelijk langs me te lopen zonder je af te vragen welke mafkees nu met een helm naar het park gaat.

Geplaatst

Een kaartje bij iedereen zien te krijgen: Je zou een kaart van internet kunnen plukken, deze bewerken met een foto programma (aangeven loop route / parkeerplaats) en dan bv op picassa zetten (even accout aanmaken) Dat adres hier door geven. Dan kan iedereen het daar afplukken en printen? Wellicht kun je het hier op het forum ook plaatsen, maar zover ben ik nog niet....Blondt he...Herkenbaarheid: Een rode neus :-)

Wat goed geregeld Gerrit! Toppie! 

Geplaatst

Alweer een uur geleden dat hier gepost werd...............

Qua herkenbaarheid stel ik voor om naar MG te luisteren: allemaal een helm bij je hebben lijkt me goed.

( ;) )

Geplaatst

een kaart bij me dragen........... kan ook.

Ik stel voor een kerstkaart. Dat met Picassa daar weet ik niks van. Kerstkaart heeft iedereen en zijn herkenbaar zat.

Geplaatst

Misschien het handigst een herkenbaar iets te plaatsen zodat je daar naartoe loopt en aansluit ....ik weet niet of er niet frummers komen gewoon om ons eens te bekijken en dan ben ik liever niet herkenbaar door kleding of voorwerp.....

Of klinkt dit TE achterdochtig.....

Geplaatst

Even in dubio gestaan om te reageren. Waarom? Omdat ik zelf (helaas) niet in de gelegenheid ben om deel te nemen. Dus wie ben ik dan om hier iets over te zeggen ;)
Maar toch...Misschien overwegen om het woord 'liever' in:

• Foto's, filmpjes, etc. Social Media: liever niet i.v.m. privacy anderen

te schrappen?

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...