Gast A3 Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) . 31 maart 2014 bewerkt door A3 RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemorgen, had even moeten melden dat ik het weekend afwezig was, alles goed hier. Het regent hier, koud, zo maar een warme douche eerst maar eens even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goede morgen Dagpact MijnGerrit Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Kurkdroog en mark reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Daaaaaaaaaaaaar is de koffie.... Heb heerlijk uitgeslapen en inmiddels schijnt de zon ook, wat wil een mens nog meer zou je zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Oh, heerlijk Yvonne. Ook hier schijnt de zon en geslapen heb ik als een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Heerijk he Aicha, ik ook. Nu eerst even een boterhammetje smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goede morgen Dagpact MijnGerrit Albert Nadia allemaal een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Een hele goede morgen allemaal, Hier, stralend weer En, rustig op de weg, Veel mensen laten toch de auto staan denk ik i.v.m. de nucliaire top in Den Haag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemorgen allemaal! Dagpact MijnGerrit Albert Nadia NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemorgen Nadia Rapi en Nooit. Ja, zal behoorlijk rustig zijn op de weg in die omgeving denk ik, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 uitslapen is heerlijk.... maar de halve ochtend is dan al weg, das dan weer zonde. Ik ga snel aan de slag hier. Maak er een mooie dag van hoor, hij komt nooit meer terug namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 goeiemorgen frummers hier schijnt de zon maar mijn ramen zitten vol kattensporen tijd voor het huishouden alweer dus. Aich wat zie je er weer uit wilde nacht gehad? Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 hahaha, kan nooit van één nacht komen Jane, moet minstens het hele weekend zijn.... Goedemorgen overigens... voor je aan de poets gaat eerst een bakkie hoor . En nu..... wegwezen Von... hooogste tijd. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 2 bakkies en 1 banaan nu eerst spinnen en dan aan de poets denk ik toch fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goeie morgen lieve mensen, Gisteren een topdag gehad, en gisterenavond een goed gesprek gehad met m'n schoonzus. Heerlijk ontspannen. Dadelijk gaan we weer wat paling halen voor de inwendige mens. Lekkerrrrrrrrrr, en verder vanmiddag gewoon schilderles geven. Dat is het voordeel van een schoonzus die heel gemakkelijk is. Tot de volgende keer allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 goedemorgen...... indrukwekkend hoor, komst van Obama, wat een logistiek en planning gaat daar aan vooraf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Wauw Bol geef je schilderles?????? Dat is wens nummer EEN van mij: schilderles volgen. Schilderen ontspant mij zo enorm. Je verdwijnt gewoon in je werk lijkt het. En ja slapen, slapen kan zalig zijn en dat is ook bij mij het geval de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Hier schijnt het zonnetje weer. Fijne dag allemaal. 24 maart 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Goede middag frummers, Druk race weekend achter de rug en spierpijn van nek tot teen! Maar we zijn hem weer droog en veilig doorgekomen! Fijne dag iedereen. 24 maart 2014 bewerkt door mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemiddag Gewaardeerde mede mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemiddag, Iemand nog wat te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Goedemiddag frummers, Het is hier wel erg rustig vandaag. Komt zeker om dat ik weer op het forum zit huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Het is echt heerlijk weer vandaag, Lekker warm op Grand Balconia , Wasje, hangt lekker te wapperen buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden