Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemorgen luitjes, Koffie en thee staan al klaar Gordijnen open gedaan, ik verklaar de dag voor begonnen.... Eerst maar eens een bakje thee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Morgen frummers Weer eens zin in een lekker bakje koffie van Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemorgen Aicha en Aakie. Das een tijd geleden Aicha, leuk je weer te zien. Hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemorgen iedereen. Een tijd geleden ben ik in de badkamer gevallen en heb mijn schouder gebroken. Loop al een tijd in een sling en mag mijn rechterarm niet gebruiken vandaar dat ik er een tijd niet was. Ben toen ook weer een tijd aan de drank gegaan omdat ik niets mocht doen. Maar dat is natuurlijk weer een goede smoes. Ben sinds afgelopen zondag weer gestopt. Mag eigenlijk nog steeds niets doen maar kan het niet meer volhouden. Dus af en toe maar even wat van me afschrijven hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Pfff, das niet niks allemaal Aicha. Maar goed dat je toch weer de draad oppakt. Lijkt me vreselijk om niets te kunnen / mogen doen. Hoop dat je nu toch snel verder vooruit gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 En voor mij tijd om er vandoor te gaan. ik wens iedereen een mooie zonnige dag toe. Kofiie en thee weten jullie te vinden hè? Mensen, eerste dag van het voorjaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 (bewerkt) Zet me voorlopig ook nog maar even op het dagpact: DAGPACT Albert Aicha fijne dag 20 maart 2014 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 (bewerkt) Goeie morgen kanjers. Welkom terug Aicha Zo zeg het wordt vandaag 21 gr. dus dadelijk de tuin weer in. Vanmiddag mijn belastingpapieren laten invullen want dat laat ik liever doen door iemand die daar verstand van heeft. Ga zelf niet liggen klooien. 20 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemorgen, geslapen als een baby....koffie, krant, helaas zelf de belasting doen, waarschijnlijk op het laatste moment... Aicha je gaat er weer voor, goed hoor! Nog maar een koffie, beetje duf nog... Allemaal een goede dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Dank jullie wel voor alle goede wensen. Doet me erg goed. Ik woon alleen en kan echt bijna niets doen. Niet eens de hond uitlaten. De puinzooi stapelt hier ook alleen maar op. Nooit geweten dat je zonder je rechterarm zo weinig kan doen. Zelfs haar uitkammen en afwassen of iets tillen is uit de boze. Alleen maar op de bank zitten wat lezen en t.v. kijken (en dat is absoluut mijn hobby niet). Maar mijn begeleider van tactus komt zo weer en morgen weer naar het ziekenhuis. Het komt wel weer goed maar geduld is niet mijn sterkste kant. Wel toepasselijk trouwens want mijn moeder schreef in mijn poezie-album: Geduld is sterker dan geweld. Met ijzer kunt ge het ijs wel breken maar het is alleen de zon die smelt tot liefelijke water beken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 goedemorgen.... wordt een prachtige dag, dus genieten morgen is het al weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemorgen allemaal, Vandaag, de hele dag vrij. Wat ga ik eens doen vandaag? Gallerei schoonmaken, viooltjes in een pot bij mijn voordeur zetten, Ramen buiten zemen (zien er niet uit). Binnen ook trouwens. Ochtend gym op T.V. Koffie, Vanmiddag, leren,leren Bleh, zooo geen zin, Maar ja, morgen de zoveelste examen. Ach ja, niet klagen maar dragen he, Aicha, Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Wordt hier aan de kust maar 14 graden zeggen ze. Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Aich. kan je geen beroep op een vrijwilligerscentrale doen of zo? Probeer eens bij de gemeente te vragen of er niet iets of iemand is die je een beetje kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Bol, ga ik zo bespreken met mijn begeleider. Want dit kan niet meer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Nou heel veel sterkte dan maar. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 goeiemorgen frummers prachtig weer weer Aicha, eenarmige bandit! wat fijn (voor ons) dat je er weer bent. Voor jou ligt het wat moelijker allemaal meis, sterkte! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Rapilos ik ben ook aan het poetsen.....en het is hier heerlijk weer dus de was kan buiten drogen...succes met het leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Ik doe gewoon de deur dicht en ga in de zon liggen vandaag. Geen zin in poetsen met dit mooie weer. Tot laters iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goediemorgen. De belasting doet mijn mannie altijd in 5 minuten. Ik hoef hem alleen een paar keer eraan te herinneren. En jullie herinneren mij er weer aan. Dank daarvoor! Aicha, mooi gedichtje van je moeder. Beterschap met je schouder. De wasmachine draait, de broodbakmachine is aan het kneden, nou dan pak ik de stofzuiger er ook nog maar even bij. Fijne dag mensen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemiddag Gister lang gechat met een vriendin die ik 25 jaar niet gezien heb. We hebben elkaar weer teruggevonden via facebook. Dat doet me goed want ze is een heel sterk stabiel postitief persoon. Gebeld door de politie dat ze die fraudezaak gaan onderzoeken. Sjonge. Vanavond komen twee meisjes voor het eerst voor een duoles. 9 en 7 jr. (fototoestel paraat) Even een beknopt verslag, nu dingen doen. Oh en mn allereerste inkoop is binnen. Hele bijzondere cd's. Dat was het, doei x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Goedemiddag allemaal DAGPACT Albert Aicha MijnGerrit Miranda Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Zo, Alles geschrobd en gezeemd, Heerlijk, voldaan gevoel, Viooltjes in de bak. Mooi,mooi, Weer een ergenis voorbij Eline, Ook al klaar met poetsen.? En ja, nu moet ik echt gaan leren. Bah,bah. 2 uur, en niet langer, dan moet ik het maar weten hoor. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 :sun: wat een weertje....heerlijk zo nu graag een liedje willen plaatsen, maar ja, dat zal de dictatuur niet toestaan he ................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden