lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Erik; mijn neef met jouw naam wordt afgekort Eer genoemd misschien ook wat voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik heb totaal geen trek in alcohol, de baclofen en ik doen ons werk, misschien een reactie op het alleen zijn en nu zoveel meer tijd hebben en dus meer gevoelens waar ik niet meer omheen kan. Denk dat het zoiets is...Stoppen maakt veel los.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Maar Erik de fiets staat klaar, ik ga doorwaaien.....inderdaad lekker moe terugkomen, er zijn vast anderen die na het stoppen ook 'teveel' gaan voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 er zijn vast anderen die na het stoppen ook 'teveel' gaan voelen? Exact. Accepteren dat gevoelens er zijn en er mogen zijn ipv ze wegdrukken of wegdrinken.....dat is denk ik de sleutel tot een groot deel van onze problemen. Niet alleen qua drank; mensen zoeken allerlei uitvluchten en afleidingen om de confrontatie me onszelf en wat we voelen niet de hele tijd te hebben. Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) En nu even een raadsel uit mijn mijn FB account. Wie ziet de vrouw met bodypaint in de papagaai en hoe lang duurt het voordat je het ziet. Komt van deze site. Â 16 maart 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik moest echt minuten lang kijken........en als je het ziet blijf je het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) Vind m wel vergezocht hoor  Vind de papegaai ook nog eens veel mooier. 16 maart 2014 bewerkt door Kurkdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Veel motorrijplezier Gerrit. En zwaaien he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snoek Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) *  Don't Stop Me Now van Queen.  Gisteren niet gedronken en vandaag voel ik me goed en van dit lied word ik extra blij!  Hebben meer mensen dat? Ergens denk ik dat mensen ook blij kunnen worden van dit nummer als ze gedronken hebben, maar voor mij werkt het nu erg inspirerend. Ik voel me meer levend en het geeft energie om door te zetten! 17 maart 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 You go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Sorry Bor, wat bedoel je? Ik ben nu een beetje kriegel omdat ik graag wil drinken maar het niet doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Misschien omdat ik nu even alleen thuis ben en daardoor in de gelegenheid ben. Mijn man is gezellig met wat vrienden uit om St. Patricksday te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Moe dat gelukkig wel, het gevoel hangt er nog, straks maar een grote pot sleepy time thee en dan hopen op een goede nachtrust, Mijn Gerrit heb je lekker kunnen rijden op de motor, ik vond het maar winderig, over PB's gesproken ik heb een leuke gehad van Jopie, we gaan een keer wandelen en koffie drinken als het zo uitkomt. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ben expres niet mee gegaan om de drank te vermijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Leuk Eline! Â Ik vond het ook wel winderig en koud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Rosa, liever kriebelig dan drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Is dat zo? Drinken geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Niet drinken trots en eigenwaarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Voordat ik ga drinken..............., ik weet wat ik haal, trek mn pyama aan zorg dat er geen inkijk in mn huis is,  ik plof op mn bank, de tv op zacht, bedje opengeslagen zodat ik er zo inrol als ik dat nog lukt. Dan maak ik de fles open schenk in en dan...... bij de eerste slok het het gevoel van totale ontspanning, dat gevoel daar gaat het om bij mij het lekker loom willen niets te hoeven niets te willen, voordat ik slaap val heb ik misschien een uurtje dat gevoel gehad. Maar dan de volgende dag en het herstel......dat gevoel wil ik niet meer en zeker niet het aantal dagen wat het soms kan duren, het sluipen met het glaswerk, verschillende winkels bezoeken, verzinnen dat je niet thuis was maar naar de sportschool...... Ik wil nu een ander soort rust, maar O Rosa ik herken wat je schrijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ja, heb je ook wel weer gelijk in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Eline ik herken ook zo wat jij schrijft. Wat een rust in mijn droge periode. Geen lege flessen die ik kwijt moet. Geen nieuwe volle kopen, niet steeds weer bij een andere supermarkt, bij een cassiere die ik niet ken. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Â Agnieta, waarom quote je Eline? Iedereen kan het drie stappen terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 haha die vind ik goed! Agnieta heeft me ah het lachen gemaakt...Man Man wat een georganiseer was dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Oja, ik herken het helemaal. Maar ik heb dat gevoel ook na een dagje sauna, of sporten en dan een lekker warm bad met kaarsjes erbij aan, daarna een glas warme melk en dan hopla, een schoon bed in... heerlijk!!!! Liefst nog een boek erbij...En soezen maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) Je eigen tekst kan je zonodig nog verwijderen. Maar niet wat gequoot is. Dat maakt mij ook huiverig om soms wat openhartig te zijn. 16 maart 2014 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden