Spring naar bijdragen

zondag 16 maart 2014


eline

Aanbevolen berichten

Ik heb totaal geen trek in alcohol, de baclofen en ik doen ons werk, misschien een reactie op het alleen zijn en nu zoveel meer tijd hebben en dus meer gevoelens waar ik niet meer omheen kan. Denk dat het zoiets is...Stoppen maakt veel los....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn vast anderen die na het stoppen ook 'teveel' gaan voelen?

:excl: Exact. Accepteren dat gevoelens er zijn en er mogen zijn ipv ze wegdrukken of wegdrinken.....dat is denk ik de sleutel tot een groot deel van onze problemen. Niet alleen qua drank; mensen zoeken allerlei uitvluchten en afleidingen om de confrontatie me onszelf en wat we voelen niet de hele tijd te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*

 

Don't Stop Me Now van Queen. 

 

Gisteren niet gedronken en vandaag voel ik me goed en van dit lied word ik extra blij!

 

Hebben meer mensen dat? Ergens denk ik dat mensen ook blij kunnen worden van dit nummer als ze gedronken hebben, maar voor mij werkt het nu erg inspirerend. Ik voel me meer levend en het geeft energie om door te zetten!

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe dat gelukkig wel, het gevoel hangt er nog, straks maar een grote pot sleepy time thee en dan hopen op een goede nachtrust,

Mijn Gerrit heb je lekker kunnen rijden op de motor, ik vond het maar winderig, over PB's gesproken ik heb een leuke gehad van Jopie, we gaan een keer wandelen en koffie drinken als het zo uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat ik ga drinken..............., ik weet wat ik haal, trek mn pyama aan zorg dat er geen inkijk in mn huis is,

 ik plof op mn bank, de tv op zacht, bedje opengeslagen zodat ik er zo inrol als ik dat nog lukt.

Dan maak ik de fles open schenk in en dan...... bij de eerste slok het het gevoel van totale ontspanning, dat gevoel daar gaat het om bij mij het lekker loom willen niets te hoeven niets te willen, voordat ik slaap val heb ik misschien een uurtje dat gevoel gehad.

Maar dan de volgende dag en het herstel......dat gevoel wil ik niet meer en zeker niet het aantal dagen wat het soms kan duren, het sluipen met het glaswerk, verschillende winkels bezoeken, verzinnen dat je niet thuis was maar naar de sportschool......

Ik wil nu een ander soort rust, maar O Rosa ik herken wat je schrijft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, ik herken het helemaal.

Maar ik heb dat gevoel ook na een dagje sauna, of sporten en dan een lekker warm bad met kaarsjes erbij aan, daarna een glas warme melk en dan hopla, een schoon bed in... heerlijk!!!! Liefst nog een boek erbij...En soezen maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...