Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 maart 2014


rosa45

Aanbevolen berichten

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

goedemorgen luitjes. 

Ik heb heel snel even koffie en thee gezet. 

maar ook geen tijd om te blijven. 

Hier schijnt de zon alsof hij nooit is weggeweest..... 

Hoop dat dat zo blijft vandaag. 

Moet er helaas ook weer gelijk vandoor. 

Maak er wat van ...

dagdag...  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha das mooi Doni.

Ik heb morgen eigenlijk dienst maar ik ga afbellen. Rede, ik ben van de week van de trap gevallen en nu heb ik wat last van m'n rug. Voorheen had ik toch wel gegaan maar nu niet, nu kies ik voor mijzelf. Als het een beetje wil ga ik morgen rustig wat buiten bezig.

 

Wat lief dat je toch ff kof. gezet hebt Vonneke. Heel veel plezier vandaag. Doeiiiiiiiiiiiiiii :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Rapi, ik doe lekker rustig aan :)

 

Nou Doni ik heb 3 jaar geleden een vijver van 15-5 mtr. gegraven. Die moet wat schoon gemaakt worden, Pompen aan zetten dus van te voren helemaal opnieuw ordenen, ja en verder de tuin wat harken en onkruidvrij maken.

Ook wil ik mijn schuur eens goed aan gaan pakken en het terras ook. Dus genoeg te doen hier, maar das altijd zo. :blush:

 

Ik mis Hannah. Hoe zou het met haar zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Rapi, ik doe lekker rustig aan :)

 

Nou Doni ik heb 3 jaar geleden een vijver van 15-5 mtr. gegraven. Die moet wat schoon gemaakt worden, Pompen aan zetten dus van te voren helemaal opnieuw ordenen, ja en verder de tuin wat harken en onkruidvrij maken.

Ook wil ik mijn schuur eens goed aan gaan pakken en het terras ook. Dus genoeg te doen hier, maar das altijd zo. :blush:

 

Ik mis Hannah. Hoe zou het met haar zijn?

 

wauw dat is een groot vijvertje!! wat zitten er voor dieren in? ik heb een klein vijvertje geplaatst vorig jaar en op het laatst zaten er 3 kikkers in (vind kikkers leuk de kids ook) maar ik had dus ook 4 goudwindes gekocht en na een tijdje hebben we die nooit meer gezien! ik heb hier nog nooit een poes in de tuin gehad (onze blijven binnen) misschien een reiger? ik heb weleens gelezen dat ze heel schuw zijn? (ik dacht aangezien je zo'n grote vijver hebt weet je dat misschien ;-) ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook echt erg hoor.

Kreeg van zus een mail gister

of ik als koopjesjager meekijk naar

een mini actifry voor haar

nu heb ik er net een voor mezelf

gekocht op MP, een maxi natuurlijk,

zoon komt vanavond eten dus het wordt

grote porties frites. Met echte mayo.

En artisjokken met echte knoflooksaus

het moet niet te magertjes worden he ;)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Koikarpers Doni. Die vind ik zo mooi omdat je er heel veel kleuren in hebt.

Reigers zijn niet schuw hoor, ze komen vlak bij je huis, en pikken de vissen er gewoon uit als je een kleine vijver hebt. Bij mij lukt dat niet omdat mijn vijver zo'n 1.80 diep is.

Je kan er een net overheen doen, das niet zo mooi maar beschermd wel.

Ik heb nog een kleinere vijver van 5-2 mtr. en daar komen mijn katten nooit in. Een goudwinde is best een erg snelle vis, en als je veel waterplanten in je vijver doet kan de vis zich verschuilen.

Hoe diep is jouw vijver?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...