Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 maart 2014


rosa45

Aanbevolen berichten

Gisteravond voordat ik met Jen schreef kwam er tegen twaalf uur 's avonds nog iemand langs waarmee we enkele weken geleden flink zijn doorgezakt. Dat was knap lastig.

Toch is het gelukt om maar 1 wijntje te drinken tot ze vertrok om half twee.

De eerste uren lukt het me om 1 wijntje per uur te drinken, daarna wordt het moeilijker en gaat het wat sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben terug van mijn werk en ik was aan het lezen. Had iedereen zomaar forumvrij vandaag? Wat een rust hier.

 

Vandaag rug getraind en daarna nog anderhalf uur sauna. Is altijd de meest complexe spiergroep waar je vele verschillende oefeningen doet om alle spieren te trainen en een deadlift is de allerbelangrijkste.

 

Daarna relaxen, heerlijk om steeds op te warmen in de sauna en dan best een tijd in de zon kunnen liggen op het dakterras. Daarna nog een half uur geslapen. Het is wel wennen om direct vanaf de sauna naar mijn werk te gaan, Ik werk vanaf 15.15 tot 23.00. Eigenlijk best een lekkere tijd, je kan uitslapen, sporten en andere dingen doen. Tijd zat tot 15.15.

 

Ben alleen zo wakker na mijn avonddienst en altijd trek. Nu staan er drumsticks in de oven.

 

Ik heb met w7 en firefox ook nooit quote problemen. Wel heb ik dat rechter muisknop plakken niet werkt. Ik druk op het knopje plakken en dan staat er iets van browserinstellingen......maar in het schermpje daarna kan ik wel plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het niet kunnen quoten en kopiëren is voor zover ik heb kunnen vaststellen een combinatie van een fout in het forumprogramma en (de nieuwste versie van) Explorer.

Wel zou je handmatig kunnen quoten met

en {/quote] maar zonder te kunnen kopiëren heeft dat ook weinig zin.

 

Bij firefox of chrome geeft de site deze problemen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, dat heb ik gedaan in 2010 en kreeg toen een ernstige vorm van een delirium tremens.

Beetje vergelijkbaar met een ernstige psychose qua verschijnselen denk ik.

Het was als een erge nachtmerrie, maar ik werd niet wakker.

Ik was een gevaar voor mezelf en mijn naasten.

bewerkt door Ineke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...