Yvonne Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goedemorgen frummers. Tis al weer half acht. Koffie en thee zijn bijna klaar. Hierbij verklaar ik de dag voor 'geopend'..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 goedemorgen... lekker geslapen Yvonne ik als een opgerold marmotje... lekker koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 goeiemorgen frummers laten we er weer een zonnig dag je van maken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Jullie ook een goedemorgen Toine en Jane. Hier ook heerlijk geslapen, wat is dat toch eigenlijk een luxe he? En het ziet er naar uit dat ook vandaag de zon van de partij is.... Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 nou mijn nachtje was wat onrustig ik had een klein zakje suikervrije drop op en dat heeft nogal laxerend gewerkt ben ik bang. Ik lees nu pas dat er sorbitol in zit, dus ik had het kunnen weten. Gauw naar de kilokiller elk nadeel hep sijn foordeel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Hahaha.... klopt helemaal Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goeie morgen kanjers. Wat een ellende Jane. Dan zal je vandaag wel niet zo fit zijn denk ik. Maar lekker rustig aan doen wijfie. Dadelijk om 10.00 komt er weer iemand praten over de keuken (zucht) Het schijnt niet zo makkelijk te zijn om hier een keuken te plaatsen, ja en 6 keer een afspraak maken en dan 4 keer weer moeten afzeggen door de keukenmeneer is niet zo prettig. Hopelijk komen we er vandaag uit. Vanmiddag weer schilderen, das dan weer wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 zo fit als een hoentje hoor Bol tegenwoordig kan ik wel wat hebben en reken maar dat ik straks wat hoger spring aan het net. dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goedemorgen Bol. Pfff, dat klinkt niet prettig... is dat een meneer van het keukenbedrijf zelf? Hoop dat er snel wat licht in de duisternis komt hoor. Ik ga hier afsluiten luitjes. Heb de koffie en thee in warmhoudkannen gedaan. Ik wens iedereen een goede dag. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goedemorgen allemaal Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goedemorgen allemaal Dagpact: Rosa Hardleers Fijne dag voor een ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Vannacht werd ik wakker met het gevoel alsof ik gisteravond toch nog heel veel gedronken had. Moest even heel goed nadenken want toen ik thuis kwam van mijn werk spookte dat wel door mijn hoofd. Maar nee, écht niet. Voel me nu ook nog niet zo kwiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kookgek Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goedemorgen allemaal Kom net bij tandarts vandaan was weer dik in orde allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goeiemorgen! Lekker bakkie koffie! gaat goed hier en de eerste kilo is eraf!! Vanochtend al bij de fysio geweest voor mijn rug kon gelijk aan de bak op de werkbank. Nu lekker weekend, beetje schoonmaken en zondag naar life4you :-D fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Dank je Gerrit. Leuk dat je trots op me bent Begin het ook weer een beetje op mezelf te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Goede morgen mensen, Dagpact: Rosa Hardleers MijnGerrit Agnieta Erik @MijnGerrit Dat weet ik nog wel van vorige keren, het punt dat je een fles kan laten staan, zelfs een geopende fles. Heerlijk de controle die je dan merkt dat er inmiddels is. Ik ben nog niet zover weet ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 (bewerkt) Hahaha M. Gerrit het is dus een verkoper van keukenconcur. de keuken wordt straks geplaatst door andere werknemers van hetzelfde bedrijf. Maar als het goed is, wordt de keuken echt mooi en komt 14 dagen later. maar das niet zo erg, als het maar gebeurd. En de keukenmeneer heeft me verzekerd dat hij echt mooi wordt, dus moet ik daar maar op vertrouwen. Fijn hé dat je gewoon, zonder problemen wijn kan zien staan. Betekent dat je toch een hoop afstand hebt genomen van de alc. Knap hoor voor mij ben je een echte kanjer. :rose: Zo nu schilderen. Verheug me op het darten vanavond. Het wordt weer spannend. 7 maart 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Zo ff lunchen! Ik heb ook nog andere drank staan likeur die laat ik staan maar de wijn had geen dop dus ik dacht als ik er ooit eentje neem dan istie vast niet lekker meer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 duimen maar dat het klikt Agnieta sterkte voor jou kan me voorstellen dat dit onwezenlijk is voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Agnieta, Ik wil je heel veel sterkte wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Moest even uitjanken. Ieder mens zou hier heel wat porties bij uitjanken met wat jij meemaakt. Ik zit met ontroering te lezen. Het is al geschreven maar ik denk aan je is alles wat me te binnen schiet om te schrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Hoi Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Jaap gefeliciteerd met drie droge jaren. Wat gaat het leven snel zeg.Pfff Ik zie je nog je eerste schreden zetten en... nu drie jaar verder! Een mooie prestatie Jaap, dat zeker. Rustig zonder al te veel ophef ging je je weg. Echt super Jaap! Een groet en op naar het vierde jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Sowhat geniet er van. Altijd leuk een happie buiten de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 veel plezier sowhat! welke keuken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden