erik Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 een hele goede morgen allen... Geen ban....dan is het in de praktijk wel bewezen dat muziek video's best mogen. Aan ons de taak ze te posten op gepaste momenten lijkt me. Goed nieuws. Goede morgen btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ja, dank je Jane . Gaat inderdaad goed. Ben blij dat ik toch weer op het forum ben gekomen. Ondervind er weer steun. Maar het blijft moeilijk. Maar dat hoef ik niemand te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 het wordt gemakkelijker maar dat hoef ik ook niemand meer te vertellen. gewoon blijven komen meis. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 wat goed te lezen Erik, is die blessure ook ergens goed voor he. in elk geval ga je straks ook met een beter gevoel verderop werken als je iets goeds achterlaat ik ga lekker fietsen ook goed voor mijn chronische achilleshiel, wie weet is dat ook iets anders? eerst de acpasonic er maar eens op zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ik ga vandaag geen alcohol drinken!! Dagpact: Hardleers Nadia MijnGerrit Rosa Erik Agnieta NOOITMEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Das een heel goed voornemen N. Meer. Ik doe graag met je mee. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 lekker fietsen met ze als je dat aankunt 5 van die druktemakertjes? ik fiets meestal met mijn maatje via de plassen en natuur naar de Mac, daar krijgt hij een happy meal en ik een gratis krantje. en dan de kortste route weer terug. deed ik vroeger met de kids ook zo. iedereen blij! komt goed Iet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Misschien voel je je erg kwetsbaar dit moment door de terugval Aggie en wil je daarom juist geen mensen toe laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ik dacht meer aan: Zo krijg je nog eens verse frituurolie in de pan. Maar zo werkt het wel ongeveer. Alles heeft twee kanten en je kunt er, naar keuze, op verschillende manieren naar kijken. Wie zegt me dat het komende zomer heet en benauwd wordt? Zou trouwens J er in elk geval toch mooi zelf aan laten beginnen. Vind opeens je oude naam wel leuk Agnieta, de link had ik nooit zo gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Op mijn werk is vandaag het hoge woord er uit een man of 10 heeft ontslag gekregen, of in ieder geval dat is aangevraagd bij het UWV. Ik ben er best een beetje kapot van. Ik weet dat velen van hen het er heel zwaar mee zullen hebben. Het voelt ook zo stom dat ik zelf omdat ik dan via een uitzendburo werk er tussendoor fiets. Nu ben ik mijn werk natuurlijk ook nooit zeker, maar ik wist dat al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ik ben ook ooit vegetariër geweest. Ik dacht altijd uit dierenliefde, maar soms denk ik ook wel eens dat dat voorkwam uit een persoonlijk schuldgevoel, dat ik eigenlijk een slecht mens was en dat ik dat daarmee kon compenseren. Ik ben blij dat ik daar al jaren vanaf ben. Van dat schuldgevoel. Dat leidt nergens toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Dag frummers, Vliegende frituurpannen, vliegende collega's. Wat dat betreft geen super dag. Wel en mooie Dag Pact lijst! Bor hoorde er wel bij overigens, wil ik even zeggen. En altijd leuk als hij weer kwam of er was of weer wegging. Hier alles goed. Ben de supermarkt in geweest en heb gekocht ... een zak eierkoeken en een zak hamka's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 getsie wat een kombi gerrit ik had je smaak hoger ingeschat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Als ik alles wat ik zou kopen in combinatie zou opeten, zoals zalm en hagelslag dat ik wel eens in mijn mandje heb liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Zo maar eens koken. kliekjes, een buffet van: curry met kip en garnalen, lasagna en zuurkoolschotel. Ook een eigenaardige combi eigenlijk. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 ok Japio het zegt idd iets over mij ik koop waar ik op dat moment trek in heb maar het hoeft niet meteen op natuurlijk. uitdelen kan ook nog en jouw kombi is tenminste hartig bij elkaar kom ik wel ff meesnoepen. Ik heb net 2 broodjes hamburger speciaal op was erg lekker trouwens en nog gezond ook. Wat erg van je kollega's, ik kan me indenken dat dat een dubbel gevoel geeft. straks kom je ze misschien weer tegen bij het uitzendbureau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 krijg ik net een mail vd juf: jullie hebben je column natuurlijk al af, maar hier nog wat extra tips (bijlage) soms is het slim, dat uitstelgedrag van mij eerst de tips maar eens doorlezen en dan als een gek beginnen. oh nee, eerst koffie. laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Hier twee dikke loepia's gegeten met een flinke klodder sambal :blush: :blush: RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 mmmm lekkel loepia's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Ach het enige contact dat ik nog met het uitzendburo heb is digitaal en dat wou ik graag zo houden. Nou mijn eten staat in de magnetron. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Lekker Bol, loempia's. Ik doe dat ook weleens als ik alleen ben. De kopse kanten snij ik er wel af overigens. Vreemd dat Jane de combinatie eierkoek gevuld met hamka's niet kent. Wereldgerecht! Maar ja, 't zijn geen stroopwafels he Binnenkort hebben we echter misschien een kookgek op het forum (zie eventueel wie is wie van vandaag). Kan die meteen mooi voor scheidsrechter spelen! Ik ben even weg, een oud collega opzoeken. Op de motor. Later! Be good all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 (bewerkt) Ik vind het juist wel slim van je juf, Jane, hoe ze uitstellers aanspoort Hier een vegetarische bami met zelfgemaakte pindasaus. 5 maart 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 ik ook Kate het is klaar op printen na. ik heb duidelijk een stok achter de deur nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 je klinkt een beetje als een lone wolf Ag en toch is ook de wolf een roedeldier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 Heeeeeeeeerlijk loempia's, die heb ik lang niet meer gegeten... heb er NU zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden