An Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Agnieta, het is een ellende, heel die drank. Nu zien hoe je die cirkel gaat doorbreken. Pepita55 Hier alles goed. Heb refusal en na een slippertje vorige week ben ik gewoon weer op het rechte pad pepita55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Lieve, lieve, lieve Aggie, er bestaan geen denkfouten. Niemand gaat jou remmen. Je HOEFT jezelf ook niet te remmen. Alles is nonsens. Je doet gewoon wat je wilt doen. De detrapperijmaaraltegoedbegrijpende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Agnieta, Je hebt hier gewoon recht op hoor. Doen. Gedoemd te mislukken, dat is onzin. Niemand is gedoemd te mislukken. Sterk aandringen bij die lui. Ga naar je huisarts en je krijgt dit!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 En nu staat het er net assof 't logisch werkt. Hm, Aggie, old wizzard, sleep wel. Desteedsmeernhekelanmensenkrijgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Das dan zwaar bout Aggie dat ze je dat niet voorschrijven. Poeh dan moet je het helemaal op eigen kracht doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Zo ik ga alles klaar zetten voor de schilderles. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ironic...ik lees Agnieta en de sirenes om 12 uur gaan af... Lig beetje decadent in bad te verrimpelen ( weliswaar na t sporten) op een doordeweekse maandag...geen werk heeft soms zo zijn voordelen :-p Gisteravond in de kroeg een pre-meet gehad met de medegangers naar het dartweekend...als enige niet gedronken en net zoveel plezier gehad. T kan dus echt! Dan ga ik t dit weekend ook redden! Nu rap uit bad en klussen...met t voorjaarsgevoel komt er altijd veel meer uit mijn handen (of was t met alcohol in t lijf altijd minder leuk...) RUNNER en Peet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Aggie, Een aantal postings eerder schreef ik " Nu !!". Je reageerde met " Of ?" Of niets natuurlijk. Ik ken je (nog) niet zo goed. Ik dacht, laat ik het zo eens zeggen. Ik bedoel het goed hoor en leef erg met je mee, of probeer dat althans. Misschien dat over een tijdje blijkt dat je hier doorheen moest. En dat het goed is geweest. Huggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 'k Ga nu naar de baas, heerlijk hier thuis meters kunnen maken. Houd jullie goed! Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Wat zo'n woordje al niet los kan maken he: drama queen, ik gebruik het ook wel eens. Ik lees ook wel eens mensen die ik op dat moment als zeurpiet ervaar, of slachtofferig, of betweter (ikzelf dus, zal het meteen maar even zeggen); ik heb me ook wel eens ontzettend gekwetst en te kijk gezet gevoeld hier. Allemaal momentopnamen. En gelukkig vallen die in het niet door alle momenten dat ik me ontroerd, geraakt, betrokken heb gevoeld door mensen die ik als moedig, sterk en strijdlustig ervaar. Die ook die andere kanten soms hebben. Maar om om één opmerking, of om een frummer weg te blijven, nee. Dan zou ik mezelf giga tekort doen en de ander ook geen recht doen. Prima om het te uiten, en dan hup weer verder met leven, ook hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Dagpact Erik Rosa MijnGerrit Hardleers Nadia Doni Ietje Wijfie Tine Ietje: toch juist wel goed dat er eindelijk iets is uitgekomen? Is dat goed te behandelen? Hm...dan zal ik ook wel een dramaqueen zijn denk ik? Soms is het leven ook een drama, het is niet altijd leuk.. Ik probeer er alles aan te doen om positief te blijven, maar soms lijkt het alsof ik geforceerd bezig ben, diep in mijn hart ben ik ongelukkig, echt ongelukkig met het leven wat ik nu leef... Ik kan er gewoon alleen even niets mee, het enige wat ik kan doen is zoveel mogelijk dingen te doen, die mij blij maken en dat helpt mij op toch positief te blijven... Ik probeer te genieten van alles en ook van kleine dingen, ik zou het graag willen delen met mijn man, maar dat zit er niet meer in, hij kan dat niet meer, daarom voel ik me soms alleen... Maar goed, ik ga me klaar maken voor een optreden, geen leuk optreden, we moeten naar een begrafenis, tja...komt wel eens voor dat ze daar een koor willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 wat heb je nodig Ag? nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ach meis je mag zijn die je bent je bent het al RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 nikx dus als men jou laat vallen ben jij nog steeds die je bent acceptatie kun je niet afdwingen en alleen jij kunt besluiten of je wilt/kunt veranderen en ik weet wel dat ik het niet kon zonder hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 heb je nu dan hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ik moet weg nu lees later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Hoi agnieta, Ik hoop dat de mensen hier toch een beetje tot je doordringen, ik ben nooit zo goed met woorden maar weet dat je ons hebt! Zoveel mensen die om je geven en je proberen te helpen en ook ik hoop dat je de kracht zult vinden om hier uit te raken! Groetjes Doni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Aggie je zou toch bellen of heb ik het verkeerd gelezen. Wat heb je vandaag gedaan buiten het drinken om? Ben je nog wel een beetje bezig geweest. Wat zou jou op dit moment het beste helpen waardoor je de drank kan laten staan? Zou dat een opname kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goedemiddag, Even een kijkje op het frum. Prachtig weer hier geworden, Agnieta ; Sterkte, Weet echt niet wat te zeggen erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ha die Rapseflaps hard gewerkt vandaag of ook nog wat rust genomen? (ik beiden dus een tevreden gevoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Rapi is back home joepieeeeee ik ga voor m'n eten zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 kip kerrie hier straks en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ha, Dat is nog eens een warm welkom , Ja, vanochtend hard gewerkt (ergens schoon gemaakt), Vanmiddag,eigen huisje beetje gepoetst, bed verschoond, gewassen. En morgen.. Hele dag vrij En daar moet ik goed gebruik van maken, want a.s donderdag waarschijnlijk tweede proeve van bekwaamheid. Dus, moet nog een hoop uitzoeken en uitwerken. Lekker Jane, kip-kerrie. Ikke, hutspot met een tartaartje, Oeps, laken dat binnen hangt, even naar buiten gooien, anders heb ik straks een laken met een uienparfum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 morgen wordt het nog mooier weer Raps dus je krijgt wat je verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden