Spring naar bijdragen

Zondag 2 maart 2014


eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, ik val met de deur in huis ik stel voor dat we MijnGerrit een andere naam geven OnsGerrit, wat kan die man zuiver schrijven en reageren.

Ik hoop dat het een beetje droog blijft vandaag zin om naar buiten te gaan, het liefst zou ik Agnieta een paar uur door de bossen meesleuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Eline al weer weg zie ik. 

Eerst maar eens koffie en thee zetten

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
En de tafel gaan dekken, het is tenslotte zondag vandaag. 
 
Wat betreft de deur die je zo trefzeker uit zijn hengsels hebt gemept: Gerrit schrijft inderdaad heel prettig. 
Gewoon 'Gerrit'  is toch ook heel mooiicon_howdoyoudo.gif
OnsGerrit vinnik ook weer zo gekunsteld.... 
Ik merk trouwens dat ik dat 'mijn' er vanaf het begin al afgelaten heb... 
 
Het ziet er naar uit dat het vandaag inderdaad droog blijft. 
En wat betreft Agnieta.... tsja, ik was er al bang voor dat je reactie ongeveer zo zou uitvallen. 
Ik ben het niet met je eens, maar zal daar verder niet meer op ingaan.
Ik ga niet zitten lezen en huiveren verder, dat is niet helpend voor jou en mezelf doe ik er ook geen plezier mee.
Hoop van harte dat je heel heel snel jezelf weer bij elkaar gaat rapen, stopt met de wereld om je heen te belazeren en in plaats van een belletje te laten rinkelen de noodklok zult gaan luiden Agnieta. :rose:  
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen.

Gisteren een heerlijke dag gehad. Wat is het toch fijn om er af en toe eens uit te zijn, lekker verwend te worden met heerlijk eten, en veel lachen.

Ook nog een gesprek gehad over mijn relatie met J. Ik werd altijd af gesnauwd en als dienstbode behandeld.

Zelf merkte ik daar niet zo veel meer van. Was een beetje doof geworden voor dat gesnauw maar hoor het eigenlijk van iedereen.

Tja die tijd is voorbij en ik kan nu heerlijk genieten van alles en nog wat. :)

Dadelijk dienst. Ik hoop dat we niet teveel ritten krijgen want met carnaval willen er nogal eens wat dieren in paniek raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik gekocht Vonnie, en lekker dat het is. Ben gelijk maar begonnen met 0% nicotine maar dan mis ik toch wel wat. Toch blijf ik er denk ik mee doorgaan want iedere gewone sigaret die ik niet rook is er één en dat zijn er op een dag toch flink wat. :)

 

Heb de d.d. van gisteren nog even vlug doorgelezen en tja wat moet ik nog over het bericht van Agnieta schrijven.

Het valt me gewoon op dat jij (Aggie) toch heel moeilijk toe kan geven dat je moet stoppen met die rotzooi.

als ik zo jouw berichtje lees en je schrijft ik stop wanneer ik er klaar voor ben, dan denk ik, wanneer ben je dat dan. Lees jouw eigen berichtje eens door en bekijk het eens of dat iemand anders dat geschreven heeft. Je zit heel diep in de shit Aggie en iedere dag dat je weer drinkt is een dag dichter bij je vervroegde dood meid, je gaat heel snel hoor en er is niet zoveel voor nodig om jou onder de grond te krijgen.

Zelfs nu nog nu je weer drinkt probeer je de touwtjes zelf in handen te houden, bepaald wat de mensen hier wel en niet mogen schrijven. Heb veel commentaar op wat men schrijft. Mensen hier proberen je te helpen maar dat lukt niet omdat jij nog niet van die rotdrank af kan blijven.

Wat moet er nog meer gebeuren Aggie om jou echt te laten beseffen dat je die drank moet laten staan, je bent 3 dagen en nachten al weer bezig om jezelf en je gezin, de vernieling in te brengen.

Aggie dit gaat echt helemaal fout, en jou familie lijdt hier ook onder ook al zeg je dat men niets merkt.

Wat als Aggie zich dadelijk dood gedronken heeft, hoe denk je dat jouw familie zal reageren. Pijn verdriet, kwaadheid enz. zal er zijn. En ik vul nu in maar zo zit een mens nu eenmaal in elkaar. Je neemt je gezin een moeder af, die goed had kunnen functioneren als ze maar van die drank af had kunnen blijven.

Denk daar eens aan meid en niet alleen maar altijd aan die rot drank in je lijf die een heel gezin kapot maakt. Je bent niet alleen, je hebt een gezin en jij bent mede verantwoordelijk om dat gelukkig te maken. :devil:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He ik was de hele tijd aangemeld ....Yvonne klopt ook wel Gerrit is prima, ik net al wat huishoudelijk gedoe gedaan en de zon schijnt....het is koopzondag dus misschien even naar de stad sjouwen, kijken vind ik leek, kopen ook. Douchen .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen mensen.

Heb gelukkig toch nog goed kunnen slapen vannacht.

Mooie teksten, Yvonne en Bolletje. Zelf heb ik de moed niet meer om te reageren. Agnieta brengt me in de war. Dus neem ik een beetje afstand. "Je bent niet je broeders hoeder," schreef ik gisteren, en dat meen ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik kan me bij roken weinig voorstellen maar kan goed begrijpen dat je er vanaf wilt of op een andere manier gaat roken, om me heen zie ik dat stoppen met roken, waar mensen uitvoerig over kunnen uitweiden, moeilijk is en ook moeilijk voltehouden, zou toch fijn zijn als je met zo'n elektrisch ding een eind op weg komt.

Ik hoop ook dat er vandaag wat berichten zijn van de gestruikelden die melden dat ze er weer voor gaan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, helemaal met je eens! 

Jen, afstand nemen inderdaad, het mag niet jouw dag / nacht gaan beheersen, echt niet. 

 

ja Eline, dat roken... pfff, ben er nu bijna twee jaar van af, maar ik mis het nog bijna elke dag. 

 

zo, en nu ga ik hier ook aan de slag. 

Luitjes, ik heb koffie en thee vers gezet even en de tafel gedekt. 

Maak er een mooie zonnige dag van, geniet van al het moois dat er, naast minder fijne dingen, nog is... 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
 
                                                                             post-1140-0-39154500-1391844002_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jen en Eline.

Tja Jen ik denk ook zo vaak ik reageer niet meer, want het lukt me toch niet om te helpen. maja soms lukt dat niet en moet ik iets kwijt.

 

Ik hoop met die E sigaret ook wat minder te gaan roken. Doe nu met een pakje van 55 gr. zes en een halve dag. Dadelijk weer zelf mijn tabak gaan verbouwen en dat merk ik ook heel goed hoor. Geen extra rotzooi meer in de tabak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!

 

wat een heerlijke dag zeg hopelijk blijft het zulk weer want we willen vandaag in de tuin aan de slag! ik ga het (ini-mini) vijvertje eens schoonmaken en hopen dat de kikkertjes van vorig jaar weer terug komen. :D

 

dat is handig bolletje je eigen tabak verbouwen! ik maak ze zelf met zo'n bus tabak (nog steeds troep erin) iig goedkoper dan een pakje uit de winkel!

bewerkt door Doni
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen  Doni en Rosa.

 

Ja Doni als je een klein stukje tuin hebt kun je al wat verbouwen hoor. b.v. tegen een schutting aan. Het worden hoge planten en er komen hele mooie roze bloemen in dus het staat ook nog eens een keer erg mooi. Ik vind het hartstikke leuk om m'n eigen tabak te verbouwen, en wat heel belangrijk is ik krijg toch meer conditie doordat ik niet een hele boel troep mee rook.

Heb nog zaadjes over hoor als je het eens wilt proberen. En het is legaal.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...