Spring naar bijdragen

Maandag 10 Februari


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Mogguh lijsters,

 

heb weer 'n paar dagen vrij, hehe.

Wordt hout zagen en kloven.

Samen met son nr.1, die heeft vandaag ook vrij, is 19 en able bodied, dus ik doe rus an, haha.

Sterkte, Nien, met de zorgen, hoop dat alles goed gaat.

 

Sport heb ik ook weinig mee, net als Churchill.

Al heb ik wel 'n zwak voor schaatsen en fietsen.....

 

De kettingzagertnietklovert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie boel is dat!!! Zit ik op zoek naar het dagpact hele pagina's van 10 januari te lezen, begreep er al niets van en al helemaal niet dat er na de 2 of 3 van gisteren ineens 12 waren. En van de context snapte ik ook niets, Komt zeker dat ik het even snel wilde doen.

Ooit heb ik voorgesteld om het dagpact apart te maken van D&D en dat vind ik nog steeds, maar een meerderheid vond het beter om het hier te houden. Tja, als iets een mens moeilijk wordt gemaakt, doet hij het vaak helemaal niet.

Maar ik heb me nu eenmaal voorgenomen om me ter bescherming op het dagpact te zetten. Gezellig samen met Albert.

Ik had een beetje haast, daarom zag ik het mss niet, want ik wil allerlei dingen regelen waar ik tegenop zie en waar ik met drank op of een kater al helemaal niet aan toe kom. Gisteren al begonnen en nu dingen die tijdens kantooruren moeten gebeuren.

Zorgverzekering  gebeld

Afspraak fys. ther. gemaakt

Woningbouwcorporatie gebeld (mijn verzoek stond niet bij de mogelijkheden op de site) leuk gesprek, krijg tegen bijbetaling een nwe thermostatische kraan. En donderdag, dus voordat ik vervuild ben.

Ben begonnen al mijn belangrijke gegevens te verzamelen om naar mijn G.mail adres te mailen, zodat als ik ergens op de wereld pasjes kwijt raak of in het ZH terecht kom, ik ze kan inzien. Eerst had ik bij de ANWB iets waarin dat geregeld werd, maar dat is digitaal gegaan en werkt voor mij te ingewikkeld. Dus gisteren opgezegd. 3 jaar voor niets betaald. Krijg je van vooruit schuiven.

Denk dat mijn electrische tandenborstel het ook begeeft. Zo zal ik toch langer moeten stoppen met roken :D

De kringloopwinkel gebeld om te vragen of er hier nog wel opgehaald wordt, was ik vrijdag al mee begonnen.

Nu nog boeken voor de rommelmarkt hier wegbrengen en folders voor de verkiezingen.

Het is droog, dus denk dat ik maar even ga lopen.

Ik slaap zo ontzettend diep en lang, al een hele tijd en ben dan nog moe, maar het geeft een positief gevoel dan toch een paar to do dingen te kunnen schrappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ben ook weer terug.

Hoop gebeurd, goede en hele verdrietige dingen.

Laat ik het eerst maar bij het goede nieuws houden, en dat is dat ik een eigen zaak heb, eindelijk. Een echte.

Vorige week weer glibberend uitgegleden, tijd om mezelf weer op het droge te zetten.

Gelukkig had ik wat buffer waardoor de schade erg mee valt, maar het is wel weer genoeg geweest. Rock Bottom.

Een hele boel te doen en te regelen. Zaken die me zwaar vallen. Te zwaar. Ben nog nauwelijks aan echt werken toegekomen voor mezelf.

Proberen beetje de boel op een afstand te houden. Zo min mogelijk belasten.

Voel me moe, depressief, misselijk enz enz enz.

Beetje genoeg van, uitzichtloos worstelen om een beetje de dag fatsoenlijk door te komen.

Nou ja, eerst maar eens herstellen van het gif waar ik mezelf mee volgegoten heb. Dat gaat wel een paar dagen duren. I know the drill.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta

Speciaal voor jou heb ik zaterdagavond een uitleg geschreven over de documentaire over snowboarden waar ik 's nachts naar gekeken had. Er wordt tegenwoordig niet goed meer gelezen, komt denk ik door al die soc. media, met afkortingen en snel moeten zijn.

En jij hebt ook nog slechte ogen en had dus niet gezien dat het om een documentaire ging en niet om wedstrijden of zo.

Maar je was al weg voordat Ik  het hier kon plaatsten. Ik zou het fijn vinden als  je het alsnog leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat,

thanks, vind ik ook.

 

Otje, jammer, begrijp het heel goed, maar lees maar eens hoeveel er bij mij al veranderd is, na 5 dagen.

Dag 5 is vaak een struikeldag bij mij, vandaar dat ik zoveel moeite heb gedaan om het dagpact te vinden.

Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar als ik jou lees over het vergift dat er eerst uit moet, voel ik letterlijk met je mee.

Wat bedoel je met "buffer" ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je bemoedigende woorden, Lidia.

 

Met buffer bedoel ik dat er niet veel schade aangericht is door de drank. Dat is wel eens anders geweest. Omdat ik veel gesport heb de afgelopen maanden voel ik verschil. Anders was ik wel van alles kwijt geweest, spullen, en fysieke en materiele schade aangericht bij mezelf.

Ondanks dat het niet goed gaat in mn leven. Mn moeder is overleden begin december en die heeft er goed ingehakt. Nu gezellig met de familie bij de notaris. Familie waar ik al 20 jaar oorlog mee heb.

En ik ben opgelicht op internet. Joepie. Dat is ook echt te erg gewoon weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Otje, dat zijn nare dingen en ze komen ook vaak tegelijk. Maar of sporten helpt tegen lichamelijke schade doot alc. vraag ik me af.

En familie, breek me de bek niet open!!!

Toen ik een jaar geleden mijn pols had gebroken, stierf mijn tante, waar ik een goed contact mee had, maar ze was 90 en sinds een jaar of 2 aardig de weg kwijt. Wat was ik blij dat ik niet naar de crematie kon!!!!  Zou je bijna een polsbreuk voor over hebben.

Aan de andere kant, toen mijn moeder stierf, was de relatie met mijn familie ook niet bestaand eigenlijk, maar ik ben toch naar de andere kant v/h land gereden voor de crematie en toen is het tijdelijk weer goed gekomen.

Vrienden kun je uitkiezen , maar familie krijg je.

Het is wel zo, als je nu volhoudt met niet drinken dat dat soort problemen toch beter te hanteren zijn.

En dat je opgelicht bent is vervelend, mijn moeder zou zeggen : zie het maar als leergeld. Daar troost ik me dan maar mee.

Hoe vaak ik al niet ben opgelicht en dan niet op internet of tel., daar ben ik wel allert op, nee door echte personen. Dat vind ik erger, mensen die je kent die misbruik maken van je goedheid, terwijl ze weten dat ik bepaald niet in het geld zwem.

Kop op, Otje, je hebt je eigen zaak, maak er wat van, moet je zien hoeveel beter je je gaat voelen.

En als je denkt dat als je alles geregeld hebt en dus klaar bent, vergeet het maa, het hele leven blijven er vervelende klusjes, verdriet en ruzie komen.

That's live.

God zij dank wonen we in Nederland en niet in Syrië of zo'n soort land.

Count your blessings.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo rot dat Toine, Wijfie, Otje en Aggie gedronken hebben. Ik maak me bezorgd en best ook wel boos, terwijl daar geen rede voor is, morgen kan het mij gebeuren. Mensen kijk toch a.u.b. uit de trek ligt altijd op de loer, want één moment van onbedachtzaamheid, kan maken dat men jaren schreit. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...