Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 februari


RUNNER

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

 

N.M., als je groene thee lekker vind zou je eens Macha kunnen nemen ook. Iets sterker en heel gezond!

 

Sowhat, ik las gisteren in de Belse kranten dat er hier een enorm gebrek is aan paarden opvang.

Was naar aanleiding van een heel erg verwaarloosde pony die ze hadden gevonden.

Die was opgehaald door een organisatie (enig in Belgie) die zich de "paardenambulance noemt.

 

Dat al lang 1 van mijn droom-projecten.

Hier zou dat perfect kunnen.

Opvang, maar ook (zoals bij honden) vakantie verblijf voor als de eigenaars weekje weg gaan ofzo.

En dan zelfs daarbij ook nog soort kleine (bvb kamer of drie) B&B, zodat mensen hier paaardenvakanties kunnen doen.

 

Maar hoewel alles (planning, plaats, stallen, wei etc) er al is zal mijn "droom" toch weer een tijdje moeten wachten...

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben de laatste dagen nogal bezig met van alles op te schrijven, met pen op papier, dat moet je echt nadenken over wat je kwijt wilt en hoe dat te verwoorden. Moet er ook voor waken die niet alles doorelkaar te laten lopen. Jopie al op vakantie? Ik wens je een hele goede tijd.

Het is hier grauw en somber, ik wat melancholiek zal toch nog maar even doorgaan met mn lichttherapie.

Nou ik ben geloof ik niet het zonnetje in huis, straks maar wandelen geeft goede energie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nog maar even een paar bakjes ingeschonken voor ons en voor de gasten. 

post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg
 
Goed dat je aan schrijven bent Eline, dat helpt mij ook altijd wel. 
 
Ik weet niet of Joop al weg is... denk het eigenlijk niet, maar hoop dat ze een hartstikke fijne vakantie zal hebben... 
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou mooi zijn Nien een paardenhotel maar dan krijg je  het nog drukker. ;)

 

Misschien eerst even ontspannen Eline voor je gaat schrijven.

 

Goeie morgen allemaal. Vandaag komen ze de keuken inmeten. Dat moet omdat, als er dan fouten zijn, ik hun aansprakelijk kan stellen. Nou ja dan blijf ik vandaag maar binnen en ga de ramen extra goed wassen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Strak plan Bol dat binnenblijven, hier regent het nog steeds.. 

en heel verstandig dat je het keukenbedrijf laat inmeten. 

leuk, het begint nu concreet te worden he? 

 

Ik heb Agnieta nog niet gezien vanmorgen? 

Hoop dat alles oké is met haar? 

 

Zo luitjes, ik ga er vandoor, zal nog even een flinke hoeveelheid koffie achterlaten voor hier. 

Meer dan hoogste tijd om aan de slag te gaan. 

Later luitjes, later.... 

 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Yvonne,allemaal voor mij?

hihi... nee hoor sowhat, er waren op dat moment 7 personen aanwezig hier.. vandaar, maar ik heb inmiddels voor een groooooote pot verse koffie gezorgd... ik zou zeggen.... geniet, maar wel met mate voor je compleet loopt te stuiteren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik maar erge rugpijn blijf houden, heb ik eens aandacht geschonken aan het matras waar ik nu op slaap. Dat waar ik vanaf gevallen ben, mijd ik voorlopig. Het lijkt mij dat een nwe geen luxe is. Ook de thermostatische mengkraan geeft steeds kouder water.

Eerst dacht ik dat het al afgekoeld was voor het op mij neerkwam, (geen verwarming) maar heb net ontdenkt dat hij ook op de hoogste temp. niet meer warm wordt. Dus ga ik morgen maar naar de stad deze 2 grote aanschaffen doen. Komt niet zo goed uit, want ook de gemeente en hoogheemraadschap willen inkasseren, maar dit zie ik dan maar als de vlg. dingen die ik van mijn uitgespaarde peukengeld kan kopen. Een maand geleden was mijn TV al afbetaald, dus eigenlijk had ik een nieuw doel nodig. Dat maakt het makkelijker en leuker om vol te houden. En zonder alc. kan ik het natuurlijk ook beter aan. Bovendien spaart dat ook weer geld uit, want aan compensatie eten en drinken doe ik niet. Gisteravond lekker weer een liter karkadeh (uit Marokko deze keer, veel duurder dan in Egypte) gemaakt en dat staat nu in de koelkast. Helaas ziet het eruit als wijn.

Steeds als ik denk dat ik voor de rest van mijn leven geen grote aanschaffen meer zal hoeven doen, blijkt dat er toch weer wel iets nodig is.

Nu nog iemand vragen om me te helpen want helaas ben ik niet zo technisch als Bolletje.

Ik kan weer andere dingen.

Even een rondje lopen zit er niet in, de buienradar is heel actief hier in het westen.

Fijne droge dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd zo moeilijk om steunende woorden te schrijven omdat ik mezelf als een "beginneling" zie. Ik kan alleen maar bevestigen wat een rotgevoel het gaf als ik na de zoveelste stoppoging toch weer de mist in ging...hoop dat je de kracht vindt Toine, om weer verder te gaan met niet drinken.

 

En vandaag weer dat vervelende hoerahetisvrijdagdusweekafsluitborrel-gevoel...zo maar eens bedenken wat ik aan t eind van de middag om handen wil hebben. t Is niet echt super honduitlaatweer. It's raining cats and dogs  :P

 

Lidia, herken dat wel van die uitgaven die nooit stoppen...wat zul je straks lekker slapen op een nieuw matras...en ook nog eens nuchter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...