Yvonne Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goedemorgen frummers. Laatste dagje van de week alweer én van de eerste maand van dit jaar. Eerst maar even koffie en thee zetten en een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 ik zie dat Sowhat afscheid heeft moeten nemen van haar maatje. Pfff, wat een verdriet Sowhat, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Dank voor de Koffie Yvonne. Kon ik goed gebruiken. Ik ga er weer een mooie nuchtere dag van maken. Iedereen hier ook een fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Jij ook een fijne dag Hanneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goedemorgen, Ik ben nogal precies. Het is de eerste dag van de tweede maand van dit jaar. Alle goede voornemens kunnen nu definitief de vergetelheid in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Het is toch de 31e vandaag dus niet de eerste dag van de tweede maand. Of begrijp ik het niet? Ik vergeet trouwens mijn goede voornemens niet. Lijkt me niet slim. Een van die voornemens is: niet drinken. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Verdorie, zit ik niet op te letten. Met mijn duffe hoofd, dat beloofd weinig goeds vandaag. Beschamend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Ik waag het er toch maar op, de buitenwereld te betreden. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Môin, Laatste dag van de week? Gaat zaterdag deze week niet door dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 en de feli's met Beatrix allemaal om 11 uur aantreden voor koffie met taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Moggûh. Een shake om mee te beginnen. Maaltijdshake hoor, geen ontwenningsverschijnsel-shake. En dan proberen niet te ver vooruit te kijken vandaag want het vrijdaggevoel was toch altijd wel speciaal qua het weekend-inluiden-dus-nu-mág-ik. Leverde minder schuldgevoel op ofzo... Enniewee, iedereen een fijne en droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goedemorgen allemaal, de dag begint voor mij lekker, ik heb geslapen als een roosje Ik hoop jullie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Nou nee Agieta, zondag is de eerste dag van de week. Dan is het de tweede februari. De dag daarvoor is dus de eerste en als Yvonne gelijk heeft en zaterdag dus niet door gaat, is dat vandaag. En heeft Jaap ook gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Daar zijn de meningen nogal over verdeeld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sabbat_%28christendom%29 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 De zomer is weer in zicht Agnieta, de dagen worden langer, de weken ook denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 goedemoggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Hier lekker uit geslapen. Sterkte Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 goede morgen DAGPACT Albert Hardleers fijne dag Ik heb de dagpacten weer hard nodig, Het nemen van een drankje zit weer voor in mijn gedachten al een paar dagen, Waardeloos is dat toch, dus mijn motivatie weer aanscherpen en per dag, : Vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Volgens deze kalender is het nu 4 februari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 oede morgen DAGPACT Albert Hardleers Wimmelt fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 even op gang komen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 zen uwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden