Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedemorgen frummers. Tis al redelijk laat, snel de gordijnen open maar en koffie en thee zetten. Dan kan de dag beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Zit net nog even de laatste pagina van gisteren te lezen en zie het stukje over 'slapen'... Gek dat dat zo verschillend kan zijn. Als ik drink slaap ik juist heel licht en slecht. Word dan ook over het het algemeen heel vroeg wakker. Zonder drank slaap ik heel diep en vast.... Maar goed, ben wakker nu en neem lekker een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Oef... vreselijk lijkt me dat Agnieta. En dan moet de dag nog beginnen. Misschien vanmiddag even een uurtje op de bank of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedemorgen, hier ook weer aanwezig na een etmaal vreselijk drinken.....Wat ben ik blij dat ik morgen een afspraak heb bij een verslavingsarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Mij verveel je niet 's nachts hoor Agnieta, dan slaap ik.. Maar je hebt inderdaad gelijk, vanavond lekker vroeg naar bed. En ja, dit zal ook weer overgaan, ga daar maar gewoon en rustig van uit. Eline.... ook goedemorgen, maar uhhhhh.... helemaal de kluts even kwijt geweest? (Heb aardig wat gemist aan berichten hier vanwege een technische probleempje.. ) Ellendig hoor, maar goed dat je de draad weer oppakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Moet je wel even een wat zwaardere stem opzetten AG. én je had je beter niet kunnen scheren dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Hé vlotte jet goede morgen allemaal DAGPACT; Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedemorgen medefrummers, Omdat het donderdag is twee liedjes (mijns inziens topklasse muziek): http://www.youtube.com/watch?v=QohUdrgbD2k http://www.youtube.com/watch?v=7SxqJsYFL-Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Good murning Albert en Marc . Marc, ik geloof direct dat het topnummers zijn.... maar zo 's morgens vroeg luister ik toch het liefst naar de stilte. Even een uurjte niks voor ik het 'lawaai' weer tegemoet treed Jouw zondagsochtendconcert daarentegen beluister ik altijd met plezier.... Inmiddels voor mij tijd om aan de slag te gaan hier. Voor alle frummers een fijne dag. En bedenk: 't zijn de kleiiiiine dingen die het doen, doen die het doen 't zijn de kleine dingen die het doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 tjaaaaaa.....en wetende hoe de kater is zou je toch zeggen dat ik slimmer zou zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 gelijk heb je Agnieta.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Lees net je vraag, nou Agnieta, ook dit is voorspelbaar, ik voel me zo rot ik ga echt nooit meer drinken, jaja.. Het opvallende is wel dat mijn hoofd verder is met stoppen, ik moet dit voor mezelf niet willen...en dat wil ik ook niet en dan ineens lijk ik wel een paard die de stal ruikt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 goede morgen DAGPACT; Agnieta Albert Hardleers fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goooooood morning. Vannacht heel slecht geslapen. Dat komt omdat ik zaterdag naar een nieuwe keuken ga kijken, dus liggen malen over van alles en nog wat. Maar goed, dan doe ik het vannacht over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 goeiemorgen frummers. Aak: je hebt je in elk geval niet laten verleiden tot een impulsief gekochte pc en Eline: als de drank is in de vrouw, staat je slim zijn in de kou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 (bewerkt) Eline we hebben bij thema's (geloof ik) een draadje met "negatieve ervaringen met drank". Misschien goed als je daar de afgelopen dagen beschrijft zodat, wanneer je weer eens trek krijgt, je daar kan lezen wat de drank met je doet. Als je wilt zal ik het naar boven halen. 30 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedemorgen, Na een zeer slechte avond+ nacht ga ik weer opnieuw aan de slag. Ik wil het gewoon echt niet meer!! Gisteren opnieuw een dieptepunt. DAGPACT; Agnieta Albert Hardleers Maxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 t was een grapje aak ik ben zelf ook aan het rekenen geslagen gelukkig vanaf mijn luie bank. maar ja het is nog geen zaterdag he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Akkie en ik heb mooie keukens gezien op de pc. Mmmmmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Agnieta Albert Hardleers Maxi Smoothie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Vandaag lastige dag, maar ik heb het besluit genomen en ik neem de eerste niet vandaag!!! Zijn er nog mensen die naar wie is de mol kijken?? mijn favo programma. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 de actie is toch t/m zaterdag? zo niet, des te beter voor mij, ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Zo ik heb voor het eerst zolang ik werk bij de dierenamb. niet gereageerd op de tel. vanochtend. Dacht, laat ze maar lekker bellen ik ga vandaag niet werken. Zondag hebben ze me weer niet gebeld terwijl ik wel dienst had. Dan zit je de hele tijd te wachten, doe alles vlug vlug om maar klaar te zijn, hoor of zie je niemand. Dus vandaag ben ik lekker thuis en ga m'n aquarium schoon maken. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedemorgen Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden