Marc Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen allen, http://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 goedemorgen frummers,nog steeds een technisch probleempje hier.... maar verder alles oké. piep even binnen om iedereen een mooie dag te wensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen, beetje verslapen dus nu snel verder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers Albert Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen. Een fijne dag allemaal. Ik houd het zeker nuchter vandaag. Bevalt me goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen allemaal...dag 28...dus 4 weken....uhhhh Daantje65 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goeie morgen Hartstikke goed Erwin. Je bent een volhouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smoothie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 goedemorgen, iedereen een fijne dag vandaag, en vandaag neem ik de eerste niet!! Wil ook mee doen met de dagpact, maar weet niet hoe wie kan mij helpen mij erop te zetten. thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers Albert Wimmelt Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Môin, Akelei, ik zou me daardoor niet tegen laten houden. Vraag me zelfs af of er wel zo veel keus is want de windows versie is doorgaans al voor-geïnstalleerd al kan het natuurlijk wel. Alsnog windows 7 erop zetten bedoel ik. Zelf heb ik nog niet gewerkt met windows 8 maar wat ik gehoord heb van mensen die het wel hebben (echt geen computer weirdo's) is het hooguit een kwestie van een beetje wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Ik zie nogal eens berichten voorbijkomen met vragen over "verdwenen" schrijfsels (natuurlijk altijd nadat je een lang bericht hebt zitten typen.) en over MultiQuote. Omdat het één wel een beetje met het ander samen hangt zal ik proberen het een beetje uit te leggen. Met MultiQuote kun je, zoals het woord als doet vermoeden, meerdere Quotes plaatsen in één en hetzelfde bericht. Dat kan overigens ook gewoon met Quote door achtereenvolgens bij meerder berichten op Quote te drukken. Er is echter wel een belangrijk verschil. Bij Quote wordt de quote meteen in het type-vak geplaatst terwijl bij MultiQuote het bericht wordt opgeslagen in een buffer. Zo kun je meerdere keren achter elkaar en bij verschillende berichten op MQ klikken (ook op verschillende pagina's ) die dan allemaal in de buffer komen. Ze komen weer tevoorschijn door naar het te maken bericht te gaan en op de dan aanwezige pop-up te klikken. Zodra je tijdens het typen van een bericht even teruggaat naar een andere pagina, lijkt het bericht waar je mee bezig bent namelijk verdwenen. In werkelijkheid is dit bericht echter ook wel opgeslagen in een buffer. Je kunt dus proberen om door gebruik te make van "pagina terug" het bericht weer tevoorschijn te toveren. Kan een hoop typewerk schelen. Let ook eens op wat er onder in de balk van het typeveld staat over "Laatst automatisch bewaard". Ook hiermee zijn berichten die je zojuist getypt hebt terug te halen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo, anders hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Goedemorgen allemaal, Wil even melden dat mijn praktijkexamen gisteren goed is gegaan. Nog 2 praktijkexamens te gaan en 2 theorieexamens, en nog 1 verplichte dag Algemene Vakken. We zullen doorgaan!!, Dylan, Dank voor de uitleg, al zal ik er niet zo veel aan hebben, met mijn A-technische computerhoofd Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Gefeliciteerd Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Akelei, Ik heb net een nieuwe computer en heb Windows 7 genomen. Dat werd geadviseerd. Met 8 zijn er nogal wat problemen. En het schijnt heel lastig werken te zijn. Ik ben zeer tevreden met 7. Lijkt veel op de XP en daar was ik aan gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Dank, Dylan en Akelei, Ik heb trouwens ook net windows 8 erop, Van mij had het mogen blijven zoals het was. Maar latex beweerde dat ik dan geen up-dates meer zou krijgen. Nou ja, zal wel dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 ik moest al aan 7 wennen, na Vista maar nu weet ik weer niet beter, net als dit forum even weerstand tegen die hersens laten kraken en dan toch weer blij iets nieuws geleerd te hebben. Dus rapi, petje af voor jou ik doe het je niet na meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 (bewerkt) Aak, mijn dochter heeft een nieuwe laptop, dun, licht en (ik weet niet hoe het heet) net als op de smartphone sleept zij alles, dat gaat gigasnel. Als je wilt, zoek ik de gegevens op die 21% zou m denk ik rond de €500,= brengen 28 januari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 en er zit windows 8 op, bevalt prima na even wennen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Rapi gefeliciteerd! En je zag er zo tegen op. Hopelijk nu iets minder de volgende keer. Windows 8 heeft mijn man op zijn computer. Dat is heel anders, Dus even wennen en uitzoeken. Het internet is wel sneller bij hem. Kan wel een probleem zijn als je vanuit huis op een werkomgeving van je werk moet inloggen. Niet iedere werkomgeving matcht al met windows 8. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden