Marc Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedemorgen allemaal, http://www.youtube.com/watch?v=Cj20VhQ5oas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedemorgen allemaal, Lekker muziekje, Marc Gisteren een uitglijertje gehad. Begin ik nu weer op 0? Las de tekst ( op mijn draadje) van Gewoondoen te laat of juist op tijd? Zag bijna de bodem van de fles en toen heb ik de rest weggegooid omdat ik me schuldig voelde naar mezelf en naar jullie. Weg met de zwakke momenten! Vandaag een dag dat ik niet drinken mag/ wil! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ken je me nog jane? Ik tik wat neer! Snap niet meer hoe het werkt hier., ik was de vrouw met beth hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedemorgen, hallo Joy, ik snap dat je hier eerder was, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Net mn eigen koffie gedronken, dat was geen feest....vandaag geen afspraken dus eens even kijken wat er te doen is in Grunn, ben bezig angstjes te benaderen dus meer te ondernemen, meer voor mezelf te kunnen. Las Agnieta's verslag van shag halen, hilarisch en dan even een tekst van haar "gemeente" , dat je in een klein verhaaltje zoveel kunt vertellen, knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Nou dan ga ik mn tanden maar poetsen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Moggûh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedenmorgen Dagpact Hardleers Fijne dag, Nou Marc, het klinkt wel aardig, maar liever geen regen, ga een weekend weg en Jippie, ik denk dat het een persoonlijk besluit is, maar ik zou weer opnieuw gaan tellen, zie anders het nut van tellen niet, maar goed wat mij betreft is het aan jezelf, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goede morgen Dagpact Hardleers Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goodmurning lui. Nog geen koffie en thee? Dan ga ik even snel zetten. Heb overigens heerlijk geslapen vannacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Jij ook een goeiemorgen Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 goeiemorgen frummers, ja natuurlijk ken ik je nog joy vaak aan je gedacht Gaat alles weer een beetje/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (bewerkt) Zo, ik heb inmiddels een lekkere beker koffie ingeschonken. . maar nu eerst even de boel versieren want Snoeperdepoep is jarig vandaag. Lieve Snoep, van harte meis. Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en dat je een schitterend nieuw jaar voor je hebt liggen. Mogen we er op rekenen dat je rond tien uur even het gebak komt langsbrengen? 24 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (bewerkt) Zo, ik heb inmiddels een lekkere beker koffie ingeschonken. . maar nu eerst even de boel versieren want Snoeperdepoep is jarig vandaag. Lieve Snoep, van harte meis. Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt en dat je een schitterend nieuw jaar voor je hebt liggen. Mogen we er op rekenen dat je rond tien uur even het gebak komt langsbrengen? van harte Snoep enne ik graag n mokkataartje de slingers laten zich niet klonen :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: 24 januari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Willem, mijn deelneming met de dood van die ouder van vriend. Wat vreselijk en konfronterend dichtbij! Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Kun je nog terug naar bed of kan dat niet i.v.m. je paarden? sterkte dan meis. ik moet weg, volley start om 9 uur. zet m op he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik ga er ook vandoor luitjes. Sowhat, ik hoop dat je toch nog opknapt.... Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goeie morgen kanjers. Sowhat Wil je er iets over kwijt waarom je je niet lekker voelt? Je zoon was toch op zichzelf gaan wonen? Is het dat je hem erg mist? Probeer er over te schrijven hier of per pb. maar probeer het te delen hé? Vandaag weer schilderles. Heb er wel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Snoepje, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Marc, fijn dat je er weer bent joh. Lukt het allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goede morgen Dagpact Hardleers Albert Wimmelt fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedemorgen allen dag 24 !!! Ik zag dat er een hoop gebeurt op het draadje "baclofen" en heb daar uitgebreid gereageerd! Vond het nodig en hoop dat dit door de moderator gezien wordt als een positief verhaal. Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Bolletje, bedankt voor je bericht. Het is me nog niet gelukt om volledig abstinent te blijven maar ik ben niet meer laveloos of in coma geweest. Momenteel krijg ik intensieve begeleiding van Novadic-Kentron verslavingszorg en ik begin op korte termijn met vrijwilligerswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Oké Sowhat. Ik hoop dat je een beetje rustig aan kunt doen deze dagen en "lekker" uit kan zieken. Je hoort dat heel vaak hoor dat er bij studenten muizen zijn. Och als ze er geen last van hebben, dat laat het toch zo. Die dierenliefde zit er nu eenmaal in. Heeft ie van jou geërfd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden