Erwin Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Uhh waar is iedereen...is het zo vroeg... Moet ik de dagdraad beginnen, wat spannend!!! Nou dan zeg ik GOEDEMORGEN ALLEN, DE KOFFIE STAAT KLAAR!!! Een heel fijne dag allemaal!!! Yvonne waar ben je, jij doet het veel leuker!!! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Vonnie ligt nog op een oor Erwin. Maar jouw koffie smaakt ook goed hoor. Goeie morgen kanjers. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goedemorgen, hier weinig bijzonders te melden, krant en koffie dus maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik ben zo ook weer weg mensen. Heb dienst vandaag dus, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goedemorgen luitjes, Lekker bakkie Erwin Ben laat, vannacht een poos wakker geweest omdat ik niet lekker was, darmkrampen en zo En daarna toch nog heerlijk een paar uurtjes geslapen. Gelukkig hoef ik niet vroeg te beginnen vandaag, das dan weer het positieve... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 (bewerkt) Tis hier inderdaad wel heel stil vanmorgen. Buiten is het gewoon donker, het regent , maar mij hoor je niet klagen. Ik ben allang blij dat we geen gladheid en aanverwante ellende hebben. Ik denk de zon er wel bij. Ik ga aan de slag. Even een pot thee en een grote pot koffie gezet. Ik wens iedereen een fijne dag. 9 januari 2014 bewerkt door Yvonne RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goeiemorgen frummers en dank voor dekoffie Erwin en Von ik heb er weer een banaantje bij gepakt RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Dagpact:AlbertMiranda Hardleers Ook een hele goede morgen, ik ben nog een dagje vrij, tijd voor het huishouden. Vind ik met dit weer ook geen straf. Gelukkig heb je nog kunnen slapen Von, nadat de kramp over was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 mogge.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Nou Toinemanski je krijgt het podium hier voor jezelf, .................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goede morgen, how how... niet te snel he Lady.... ik ben er ook nog. Hoewel ik direct weer weg moet. Yvonne ik heb ook de ganse nacht maagkrampen gehad.... Nu toch maar ontbijt(je) gegeten, vanille thee, banaan en potje baby voeding bio, appel-wortel. Het was hier gisteren 15 graden! Wel enorme wind. Sterkte voor ieder die het nodig heeft. Fijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Even voor mezelf. Ik ben wel trots. Ook begrijp ik Ton heel goed. Zelf stond ik dagelijks met drank bij de kassa. Als ik nu bij de kassa sta en ik zie een lading drank op de lopende band, dan voel ik me trots. Kijk ik dan op een ander neer, neen dat zou onzin zijn. Het wordt aanschouwelijk en met trots denk ik, blij dat ik droog sta. De ander boeit me niet. Hoeft zelf geen alcoholist zijn. Niets mis met trots, zolang het niet met arrogantie wordt verward. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 En daarom durf ik nu ook trots te zijn dat ik mezelf bij de kladden heb gepakt. Niet dankbaar, dat is iets wat je aan anderen bent, maar trots, want ik heb uiteindelijk zelf afstand genomen van die schaamtevolle en schuldbeladen periode. Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 hier nog een trots iemand en ik ervaar het woord trots als fier ik ben er fier op dat ik na al die jaren tobben eindelijk wel de knop om kon draaien zie ik mensen bij de kassa met erg veel drank dan gaat er wel degelijk iets door me heen niet persé een oordeel maar wel iets van, ach wat zonde/jammer zoiets Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Eigenlijk begint mijn trots iets te tanen. Als het roken uit de weg is ben ik écht beretrots. Kijk ik dan op rokers neer. Nee. Zes jaar rookte ik niet en een ander mag bij mij roken. Wel zet ik een raam open. Ook mag een ander bij mij een wijntje drinken.( zelf meenemen, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jart Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Wat voel ik me slecht en waardeloos als ik weer een borrel neem. Na een paar borrels is dat gevoel wel over, om de volgende ochtend in alle hevigheid terug te keren. 'Wat ben je toch een stomme trut, als je het niet wilt waarom doe je het dan?' Nu een week niet gedronken en ik ben trots en steek mezelf een heleboel veren in de kont. 'Zie je nu wel? Je kan het! Doorzetten nu! Je bent een kanjer!' Het zal best voor iedereen verschillend zijn, maar mij helpt dit gevoel om door te gaan, want is veel prettiger wakker worden met een big smile en een trots gevoel, dan met een kater en jezelf niet eens aan durven kijken in de spiegel. RUNNER en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Goeiemorgen. Ik gebruik zelf het woord trots liever niet. Ik ben ook eerder blij en dankbaar. Ik heb niks met het woord wou ik zeggen, maar dat is niet waar. Ik heb er eerder een afkeer van. Het voelt onnatuurlijk. Trots waarop? Op een verdienste? Zo kan ik het echt niet zien. Ieder maakt zijn ervaringen en fases door. En daarna, als je je openstelt voor wat het leven je te zeggen heeft, kun je weer terugkeren naar een natuurlijker staat van zijn. Zonder drank bijvoorbeeld, en voor mij, ook zonder rookverslaving, zonder overheersende relatie, zonder me al te afhankelijk te voelen van iets of iemand. En ondertussen ervaar ik weer andere dingen en leer ik ook daar weer van. Het leven helpt mij daar wel bij. Om het te doorstaan en dichter bij mezelf te komen. Ook dat is voor mij geen verdienste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Als het mensen helpt om trots te zijn mogen ze van mij hoor, niks mis mee. Zolang het maar geen Trots op Nederland en dergelijke wordt. Brr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik ben nu nog niets, niet trots, niet dankbaar, of fier. De drank is nog een veel te grote realiteit in mijn leven, ik ben denk ik stiekem wel jaloers op degene die de drank koopt. Wel blij dat het me tot nu toe lukt om niet te drinken maar verder is het nog een te grote strijd om iets anders te ervaren dat het weer een dag gelukt, Wel goed om te lezen, geeft moed dat het als ik langer achtereen niet drink, misschien ook dankbaar, trots ofzo kan zijn. dribbeltje en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Jeetje Wijfie, gelukkig kan je hulp krijgen bij het uitzoeken van de financiën Sterkte e rmaar weer mee!, Alles wat je langer wacht wordt het beroerder, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Hardleers geef het een beetje meer tijd. Jaloers op de drankkopers was ik ook. Of me iets ontnomen was. En wat dan wel. Het is vergif, althans in grote hoeveelheden. Bij de apotheek op de giftige stoffen lijst. Ik denk dat het allemaal goedkomt. Om met de AA te spreken, EASY DOES IT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Moet je aan een kerel over laten. Maar niet aan mij. Helaas te fijn voor gebouwd Ga lekker plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 (bewerkt) Kate hoi. Het laatste er over. Echt wel een verdienste hoor. Een verdienste is een opbouwende daad verrichten. Als je bijna in de goot ligt is dat snoeihard werken. Natuurlijk steunde het forum mij, maar dan nog. Het is me niet door een bovennatuurlijk iets in de schoot geworpen. Er was werk aan de winkel. Dus geef ik mezelf een schouderklop en ben fier. Eigenlijk iets om 'een beetje' trots op te zijn. En eindelijk een overwinning. Zo'n succes story was mijn leven nu ook weer niet. Ga goed Kate. Oh ja, op jou ben ik ook een beetje trots. Erg hè. 9 januari 2014 bewerkt door Ludwig RUNNER en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 http://youtu.be/MItMDkc343M wat een goede film, nu voor de derde gekeken. een echte aanrader............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden