nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goeiemorgen Willem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Oh, da's twee keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 ach ja, blijf ik ook droog, elk nadeel hep sijn foordeel he. Dylan, hup op de kilo-killer! leuk filmpje! fijne dag frummers en vanavond allemaal op tijd bij de arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Klinkt goed Hannah, wat voor 'n soep wordt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goede morgen Dagpact: hardleers Miranda WillemW Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Morge allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Wat een verschil: slapen als je nuchter bent of als je hebt gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Dylan we moeten het een tijdje zonder darten doen hé? Wat was v.d. Voort gisterenavond goed hé? Maar Lewis, tja die is toch nog sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Bijna alles ingepakt, op naar familie! Veel plezier allemaal met de kerstdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Veel plezier Ton. Hartstikke fijn Wijfie dat je mee doet meis. We kunnen jouw kracht ook goed gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Al mag het niet van jullie Ik zeg het lekker toch!! Eén keertje maar hoor.. Dan ben ik weer weg... IK VIND ER NIX AN! Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Zou iemand mij kunnen vertellen wat 1 waarschuwingspunt betekend? Zonder pb van de moderators? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Moet je even in je mail kijken Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Oké snap ´m al geloof ik. Al snap ik ´m nog steeds niet helemaal. Op deze manier ga ik nog veel strafpunten krijgen ben ik bang. Hier de onenigheid weer een beetje uitgesproken en bijgelegd? Zodat nu iedereen in een fijne kerststemming is? Fijne kerstdagen voor morgen! En een fijne kerstavond voor iedereen die dat viert. 24 december 2013 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Alleen een mail van jou Mai En mijn bericht, maar snap niet zo goed waarom ik daar een aantekening voor krijg. Nee, ik was inderdaad niet hulpvaardig, ik pakte even de ruimte voor mezelf. Snap niet zo goed wat daar mis mee is. Maar dat hoor ik denk ik nog wel, nu geen zin om daarover te speculeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 http://www.youtube.com/watch?v=QgC8jP_DOZ8 Namens die derde fm met hun actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Zou je het dan mij ook even willen laten weten Spudtie want van dat hele puntensysteem snap ik ook geen donder. Vraag me af als je er veel van krijg, het risico op een ban dan ook groter is. Zoveel punten, dan een ban aan je broek of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Dan vragen we het Tactive toch Bol? Tactive zouden jullie bij de spelregels eens uitleg kunnen geven over die punten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Je heb me overigens aan een heel lekker vlees en visvrij gerecht geholpen Bol, enkel met die sajoer. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En een ander ding. Klopt ook niet wat er boven ons staat. Oudgediende of ervaren forummer. Ik was hier eerder dan de Bol! Alleen schrijf ik hier nu minder en is niet alles wat ik geschreven heb bewaard gebleven. Vind het dan ook onterecht dat dat bekeken wordt vanuit het aantallen berichten en niet de datum van ingeschreven. Ookal vind ik dat oudgediende beter bij de Bol past dan bij mij, want ik ben nog steeds geen geheel onthouder en zij wel. Dus eigenlijk zeur ik maar een beetje om mijn berichten aantal op peil te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ben ik er toch weer ingetrapt! Ik denk nog zo.. laat ik nu niet te laat op pad gaan voor nog wat boodschappen, je weet maar nooit met die rare Duitsers. Maar ja hoor, midden op de middag, alle winkels "haben schon zu". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En nu Dylan? Niks te eten voor Baily? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En hier zijn zelfs morgen de winkels open, als of er niets aan de hand is. Ik weet nog wel van vroeger ging je in duitsland boodschappen doen waren de winkels tussen de middag dicht En op zaterdag om 1 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ja Spudtie das heerlijk spul hé? Als ik het heb gaat het vingertje heel vaak in zo'n bakje en is het op voor ik de boontjes gedopt heb. Waarom denk je Dylan dat die duitsers allemaal zo'n buik hebben, bij hun is het het hele jaar kerstfeest. Z beginnen s' ochtends al te winkelen en s' middags zijn de schappen leeg, zeker met deze dagen. Mensen vanavond op België Cirque du Soleil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden