Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Oké snap ´m al geloof ik. Al snap ik ´m nog steeds niet helemaal.

Op deze manier ga ik nog veel strafpunten krijgen ben ik bang.  :blush:  :)

Hier de onenigheid weer een  beetje uitgesproken en bijgelegd? Zodat nu iedereen in een fijne kerststemming is?

Fijne kerstdagen voor morgen! En een fijne kerstavond voor iedereen die dat viert. :present:

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen een mail van jou Mai  ;)

En mijn bericht, maar snap niet zo goed waarom ik daar een aantekening voor krijg. 

Nee, ik was inderdaad niet hulpvaardig, ik pakte even de ruimte voor mezelf. Snap niet zo goed wat daar mis mee is.

Maar dat hoor ik denk ik nog wel, nu geen zin om daarover te speculeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een ander ding. Klopt ook niet wat er boven ons staat. Oudgediende of ervaren forummer. Ik was hier eerder dan de Bol!  :D

Alleen schrijf ik hier nu minder en is niet alles wat ik geschreven heb bewaard gebleven. Vind het dan ook onterecht dat dat bekeken wordt vanuit het aantallen berichten en niet de datum van ingeschreven. 

Ookal vind ik dat oudgediende beter bij de Bol past dan bij mij, want ik ben nog steeds geen geheel onthouder en zij wel. Dus eigenlijk zeur ik maar een beetje om mijn berichten aantal op peil te krijgen.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Spudtie das heerlijk spul hé? Als ik het heb gaat het vingertje heel vaak in zo'n bakje en is het op voor ik de boontjes gedopt heb. :P

Waarom denk je Dylan dat die duitsers allemaal zo'n buik hebben, bij hun is het het hele jaar kerstfeest. Z beginnen s' ochtends al te winkelen en s' middags zijn de schappen leeg, zeker met deze dagen.

Mensen vanavond op België Cirque du Soleil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...