lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 ach ja, blijf ik ook droog, elk nadeel hep sijn foordeel he. Dylan, hup op de kilo-killer! leuk filmpje! fijne dag frummers en vanavond allemaal op tijd bij de arreslee
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Klinkt goed Hannah, wat voor 'n soep wordt het?
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Goede morgen Dagpact: hardleers Miranda WillemW Albert fijne dag
Ger Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Wat een verschil: slapen als je nuchter bent of als je hebt gedronken!
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Dylan we moeten het een tijdje zonder darten doen hé? Wat was v.d. Voort gisterenavond goed hé? Maar Lewis, tja die is toch nog sterker.
Ger Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Bijna alles ingepakt, op naar familie! Veel plezier allemaal met de kerstdagen!
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Veel plezier Ton. Hartstikke fijn Wijfie dat je mee doet meis. We kunnen jouw kracht ook goed gebruiken
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Al mag het niet van jullie Ik zeg het lekker toch!! Eén keertje maar hoor.. Dan ben ik weer weg... IK VIND ER NIX AN! Hanneke reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Moet je even in je mail kijken Spud
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Zou je het dan mij ook even willen laten weten Spudtie want van dat hele puntensysteem snap ik ook geen donder. Vraag me af als je er veel van krijg, het risico op een ban dan ook groter is. Zoveel punten, dan een ban aan je broek of zo?
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Ben ik er toch weer ingetrapt! Ik denk nog zo.. laat ik nu niet te laat op pad gaan voor nog wat boodschappen, je weet maar nooit met die rare Duitsers. Maar ja hoor, midden op de middag, alle winkels "haben schon zu".
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 En hier zijn zelfs morgen de winkels open, als of er niets aan de hand is. Ik weet nog wel van vroeger ging je in duitsland boodschappen doen waren de winkels tussen de middag dicht En op zaterdag om 1 uur.
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Ja Spudtie das heerlijk spul hé? Als ik het heb gaat het vingertje heel vaak in zo'n bakje en is het op voor ik de boontjes gedopt heb. Waarom denk je Dylan dat die duitsers allemaal zo'n buik hebben, bij hun is het het hele jaar kerstfeest. Z beginnen s' ochtends al te winkelen en s' middags zijn de schappen leeg, zeker met deze dagen. Mensen vanavond op België Cirque du Soleil.
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Niet eens in het verdorven Amsterdam, maar wel in de randstad. En al heel wat jaar is hier een islamitische winkel met de kerst open.
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Nou, ik wens iedereen een fijn weekend, ik ga morgen naar een museum Die zijn ook open
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Dat weet ik dan weer niet. Wanneer dat is. Maar de Jumbo is morgen ook open. Ik ben benieuwd hoe het zit op 1 januari.
Otje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Dag lieve mensen Ik heb gister mn groene kerstpilletje genomen. Mn moeder is begin december overleden. Ik heb haar meer dan 20 jr niet gezien. Hoop oude wonden worden opengehaald. Nu zijn mn beide ouders dood. Dat voelt anders. Dan ben je echt geen kind meer. Deze kerst ga ik slapen, veel slapen. Slapen tot ik echt uitgerust ben. En de uren dat ik wakker ben, dat zal snachts zijn, werken aan een promofilmpje voor op mn website. Of niet. Ik heb een xtra filmkanaal geinstalleerd. Dus 24/7 films. Kerstgroet
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Mijn hart gaat ook uit, naar degenen die het soms niet "lukt"Om te voldoen aan wat de wereld van ze verwachtWaarvan ik weet dat ze doorploeterenen door de modder kruipenTot de dood aan toeWant dat maakt(e) jullie geen minder mensJe kwetsbaar durft op te stellenOmdat het soms gewoon niet "lukt"MedemensGeen mislukt mens
Mai Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Slaapze Otje! Otje reageerde hierop 1
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Thanks Dylan! Moest even achter m'n oren krabbelen maar nu zie ik het. Zo kennen we je weer En ter geruststelling: De voorraad van B is vorige week al aangevuld. Die kan wel een poosje vooruit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden