Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goedemorgen frummers. Ik ben blijkbaar niet de enige die heeft uitgeslapen Snel maar even koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Das snel, lijkt Overtoom wel... fijne dag Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Tatum gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Jij ook een goedemorgen Albert. Oeps, helemaal over Tatum heen gekeken. Tatum, van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een fijne dag hebt en alle goeds voor het nieuwe levensjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goedemorgen, Tatum een fijne dag! Albert een dikke smok....je bent een lieverd Geen ontbijt voor mij een schaaltje yoghurt is wat ik mag, wil geen kilo's aankomen met de kerst dus beetje matigen daarvoor en daarna en tijdens lekker genieten.... Maar eerst een grote kop Yvonnekoffie en de krant. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goeiemorgen frummers. Banaantje en koffie voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Goeie morgen mensen. Taat van harte gefeliciteerd meid en een hele fijne dag :rose: :rose: :rose: :rose: :present: :present: :present: :heart: :heart: :lips: :lips: :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Morgu dames. Zat net de draad van gisteren even door te lezen.... Wat een zootje, sorry, kan er niets anders van maken .... En natuurlijk staan er zinnige/verstandige opmerkingen tussen, maar als je in één ruk de dag doorgaat .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 DAGPACT Albert Ietjefietje Tatum Goedemorgen. Wat leuk, al zo vroeg slingers. Ik ook maar stevig op het dagpact vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Tatum, van harte meis en heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Hihi... de slingers worden steeds mooier hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 van harte Tatum! Ik vond het gisteren ook maar verwarrend eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Mogguh droogstoppels. Heb de laatste nacht weer achter de rug en straks de dagdienst vrij, dus dikke twee weken vakantie, feestdagen incluis!!!! Weet niet wat me overkomt, zo heb ik het nog nooit gehad. Wel veel op program, familiebezoeken in binnen- en buiten land, helemaal leuk, toch! Maak er wat van, druktemakers 23 december 2013 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Iet stuur mij je adres ff per pb? Hey die Haddie. Goed voor je joh, kun je bij tanken. 23 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ja, lekker he Bol, heb er helemaal zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 DAGPACT Albert Ietjefietje Tatum Hardleers Vandaag 1 maand niet gedronken, ben er blij mee! Gefeliciteerd met je verjaardag Tatum. fijne dag voor iedereen en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Kan ik me voorstellen Haddie, even helemaal geen werkverplichting, even helemaal geen druk. Heerlijk joh, neem het er maar van, na een lange tijd wisselende diensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Taat, muchos felicitados! En zo ist, Bol. Meissie kwam mooi slaperig de kamer in lopen, meestal kruip ik d'rbij. De kruiper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Hardleers gefeliciteerd met je maand jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Yep Hardleers. Rustig doorgaan en het komt allemaal goed. Muzieknootjes van Albert gepikt. @ Albert jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Hoi Haddock, Wat nu, ben je kruiperig? Ik wens je fijne dagen kerel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Morgu dames. ? En ik maar denken dat die baard toch wel een aardige weggever was.... Zat net de draad van gisteren even door te lezen.... Wat een zootje, sorry, kan er niets anders van maken .... En natuurlijk staan er zinnige/verstandige opmerkingen tussen, maar als je in één ruk de dag doorgaat .... Inderdaad. Als jullie allemaal lief voor elkaar zijn zal ik wat koffie bijzetten. Ik heb gisteren een beetje meegelezen, maar reageren zat er niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Vandaag gaat mijn vierde week in. Nog even en dan heb ik al een maand niet gedronken. Gisteravond was ik op een verjaardag. Er werd stevig gedronken en ik ben blij dat ik nu gewoon terug kan denken aan een gezellige avond, terwijl anderen zich misschien wel even zullen schamen. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik heb gisteren een beetje meegelezen, maar reageren zat er niet in. Das eigenlijk ook het beste Arjan, ik ga het ook weer proberen te doen. Arjan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden