Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Tot straks mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 HALLO MAI, Zou je misschien al je berichten in 1 willen versturen ipv 100x dit draadje te vervuilen? Erg irritant. Ik weet niet wat met je aan de hand is, maar zo maak je het voor de rest ook niet beter hier. En als je 's avonds gaat drinken, prima, moet je zelf weten, maar dat geraaskal kan dan wel wachten tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hoho Ton, hoelang ben je hier? Ik zou dus een beetje m'n gemak houden joh, je kent Mai niet. Mai wat doe je met de kerstdagen? Als je wilt mag je rustig hier komen hoor, dan maak ik het gezellig voor je. Lekker eten en zo. Denk er maar eens over na. Ook ik zou je graag willen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Misschien kwam het wat hard over, maar zo bedoelde ik het niet. Wat ik bedoel is dat als iemand gedronken heeft lijkt het me niet echt zinvol om dan een draadje te vullen met onsamenhangende berichten. Maarja, dat kan blijkbaar wel. Ik weet nog dat je bijvoorbeeld bij de aa niet met alcohol op binnen kon.. Maar dit is dan ook de aa niet. @bolletje, je eerste zin bevalt mij totaal niet, betreft het hier een ons kent ons cultuurtje, met van hoe langer je hier zit, hoe meer je kunt zeggen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik moet zeggen dat het betrekking had op gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Gatver waar gaat dit weer over...... Ook ik ken Mai/Marjo niet maar vind het belachelijk zoals ze hier bericht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Mai is Mai en heeft een hart van goud nog nooit iemand hier beledigd of naar behandeld en ja ze heeft een drankprobleem net als iedereen hier. Ton, als trouwe forummer bouw je idd wel krediet op ook jij als je hier deelt. Het geeft geen pas iemand die je niet kent zo hard te benaderen. Je kent zelf de kwetsbaarheid die je hebt tijdens deze worstelingen. Nooit oordelen dus. Iemand die dronken hier schrijft en mensen beledigt/kwetst kun je altijd rapporteren bij de moderators en dan is het aan hen om maatregelen te nemen. maar zelf niet te snel (ver)oordelen graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 .... als trouwe forummer bouw je idd wel krediet op ook jij als je hier deelt. Oeffff..... dit bedoel je vast niet zoals ik het lees.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Nee hoor Ton het is niet hoe langer men hier zit men hier meer mag zeggen, misschien reageerde ik wat lomp, maar het is nu eenmaal zo dat, ook al hebben mensen gedronken, ze nog hier kunnen schrijven. Een ongeschreven regel is dat men dat niet doet, maar dat lukt sommigen niet. Je zal het wel vaker mee maken, het is niet anders. En er zit inderdaad een scrolknop op die je dan maar vaak moet gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Maar Akelei het lijkt mij juist verfrissend als nieuwkomers schrijven hoe een en ander op hen overkomt, misschien zet dat de oude garde weer even op scherp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Tja en het ligt er inderdaad aan hoe iemand schrijft. als hij beledigend is of het zaakje echt verziekt, (wat je zeker wel eens mee zal maken) kun je daar op in gaan. En ik begrijp Mai ook vaak niet, nou ja dan is het maar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ton hoi, Gewoon meedoen. Er is hier niet een bepaalde tijd voor men iets kwijt mag. Ook mij stoort de stroom aan nietszeggende berichten, die tezamen gepakt kunnen worden. En ja scrollen mag, dat is duidelijk. Als ik de laatste avonden hier lees, wordt de lust om een zinnig iets te plaatsen wel ontnomen. Dit heeft niets te maken met het wel of niet mogen van Mai. Ze kan ook een stukje hulp zoeken. Zoiets schreef ik een jaar geleden al. Een ieder heeft recht van spreken, ook een nieuwkomer En ook Mai, maar nuchter, is wel zo prettig. Zo krijgen de nieuwe mensen het idee, dat het ouwe 'jongens'onder elkaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 hoe lees jij het dan Koh? ik bedoel ermee te zeggen dat Mai wel een potje kan breken bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Maar Akelei het lijkt mij juist verfrissend als nieuwkomers schrijven hoe een en ander op hen overkomt, misschien zet dat de oude garde weer even op scherp? Op "oudkomers" kan het een en ander precies hetzelfde over komen, hoor eline.. Dat je elkaar al wat langer "kent" wil niet zeggen dat je dan alles maar van elkaar moet pikken.. Ik heb wel geleerd m'n mond maar te houden, zo af en toe.. irritaties kom ik altijd wel ergens tegen. Om nou overal meteen maar bovenop te springen maakt het voor mezelf maar ook voor anderen niet makkelijker. De scrollknop hanteren is voor mij niet de oplossing.. ik zal toch eerst willen lezen wat ik zoal wegscroll.. en dan is het al te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik ga maar..... Tuurlijk kan eenieder schrijven wanneer hij/zij dat wil nuchter/aangeschoten/dronken maar kom dan de dag daarna niet terug met een jiihaaa een nieuwe dag terwijl je de dag daarvoor over hele zware dingen , zelfmoord, bericht dat gaat er bij mij niet in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ludwig zie je dat jouw naam schuingedrukt staat tussen ons ingelogden? Superstatus voor een super oudgediende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Lady jane, potje breken, ok.. maar een hele servieskast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zeg even dat je gisteravond van de riedel was en dan is het ok... Ik wil Mai graag leren kennen omdat jullie haar mogen... dan moet ze toch speciaal zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 en nu ga ik echt.... zo uit eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk best positief als iemand tijdens het dronken worden 's nachts dit forum gebruikt als een soort van dagboek. Je kunt het nalezen en wie weet dat het net de doorslag geeft om hulp te zoeken en jezelf serieus te nemen. Op het tijdstip vannacht was er geen mede-frummer die erdoor getriggerd kon worden. En ik zie dit forum als een soort van virtuele familie, die meer op mij is betrokken qua drank en aanverwante zaken, dan mensen die ik niet in vertrouwen neem op dit vlak. Ook mensen die later lezen, kunnen er wat nuttigs mee doen, ook al zou je je ergeren. Ik heb getracht het te volgen, herkende er veel in en werd er door geraakt. 22 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Eet lekker Eline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hoho Ton, hoelang ben je hier? Ik zou dus een beetje m'n gemak houden joh, je kent Mai niet..... Ongeacht het onderwerp, sorry bol, maar deze opmerking vind ik dus wel heel erg ongepast en niet kunnen. En nee, "scrollen" is niet op alles een antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Hoi LadyJane, Ik ben niet zo'n superstatus figuur. Ik heb het vaker gezien. Ik geloof dat de laatst ingelogde cursief staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 oh dus geen voorkeusbehandeling? zal er eens opletten als ik opnieuw inlog; heeft toch iets sjieks he schuingedrukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden