Kohtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 . Ja An, hier heeft Soothe wel een punt!! Ook ik wens je succes op dit enthousiast ingeslagen pad. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Helaas kan ik niet lezen wat Soothe schrijft, of het moet de handtekening zijn. Inderdaad, als ik terug kijk naar al die jaren, begrijp ik het wel. Ik moest op een bepaald punt uitkomen, om te doen wat ik nu doe. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) . (beetje uitvergroot) dit bedoelde ik, An. Punt. 13 maart 2016 bewerkt door Kohtje rapilos, Yvonne en An reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Kohtje hoi, Jij maakt van alles een enorm punt. Ga je weer eens aan het stoppen werken? Je kan het Kohtje!! Kijk eens naar ons aller An.Wat een stoere meid. An blijf op de juiste weg hè. Je lichaam is schoon. Nu niet meer toegeven. Een groet. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Top An, wat heerlijk he? Niet meer móeten, niet meer die stress van het roken... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Ik begin er echt niet meer aan. Nu weer op mijn eten gaan letten, dat is erbij ingeschoten de afgelopen 14 dagen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 En.... Bedankt voor jullie support! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Zie : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Mooi An, leuk he zo'n appje, weet je precies hoe en wat. Vind het ook wel een oppepper als je inzichtelijk krijgt wat het op verschillende vlakken scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Ja, en als je zin in een peuk krijgt heb je net genoeg afleiding om er weer door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 15 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2016 200 dagen en 7000 sigaretten niet gerookt en 20 kilo zwaarder......... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Oeps...20 kilo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Dat is echt heel veel Rook nu 175 dagen niet 3 kg zwaarder Normaal door de veranderde stofwisseling kom je ongeveer 4 kg aan na het stoppen, alles meer is extra gesnoept/gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 (bewerkt) Klopt Skye, maar dat maakt het niet minder vervelend.Ik weet heus wel dat ik meer eet dan voorheen. Maar dat is misschien dan maar even zo. Er is een leegte die eerst door roken werd gevuld, maar door het stoppen met roken is de leegte niet meteen weg. Apart dat dat eruitspringt, en niet de 7000 sigaretten die ik niet heb gerookt.... 16 maart 2016 bewerkt door zootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Maar door eten/snoepen vul je die leegte ook niet Weet dat het moeilijk is, heb het wat dat betreft makkelijker. Ik ben voedingsdeskundige en begeleid mensen naar eer gezond gewicht, zou heel gek zijn als ik dan zelf zou aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 O ja dan snap ik je reactie en je oordeel over het gewicht...... ik weet dat het eten dat niet opvult. Ik weet ook dat roken slecht is en dat het en makkie is om te stoppen (voor sommigen). Ieder heeft zo zijn of haar moeilijkheden met het stoppen van een verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Heb geen oordeel over gewicht, wil er alleen mee zeggen dat de meeste mensen het stoppen met roken als oorzaak aanwijzen en dat is niet zo Helaas hoor ik niet bij de groep waar het een makkie voor is, rook nu 5 maanden niet meer maar er gaat geen dag voorbij dat ik het wel zou willen, héél graag zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Skype, heel raar, ik voel me onhandig zonder die peuk, maar of ik er zin in zou hebben. Het zou smerig smaken. En ik zou zwaar duizelig worden. ...weer een dag erbij op m'n teller!!!!!!!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 Hier zeven kilo erbij. Ik ben een enorm notenliefhebber geworden en uit ballorigheid pak ik teveel En wanneer men stopt vertraagt de stofwisseling en ook wordt het eten beter verteerd,wat ook tot het aankomen bijdraagt. Duizelig word je vast en zeker AN en ook wat trillerig en... een berouw dat je krijgt. Je zal jezelf voor de kop slaan en ach en wee zuchten! En waarschijnlijk krijg je ook trek in een slok om het schuldgevoel te dempen. Doe maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Soothe, die slok gaat het Echt niet worden, dan ben ik pas echt dom bezig en zou ik niet weten hoe mezelf aan te kijken. zootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik ben sinds ik gestopt ben 23 kilo aangekomen, en ja, die heb ik er gewoon zelf aan gegeten... Maar het is vandaag wel mooi 4 jaar geleden dat ik gestopt ben met roken. En dat zijn zo'n 52000 sigaretten die ik heb laten staan!!! zootje, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 4 jaar niet gerookt, daar mag je zeker trots op zijn!! En wat veel sigaretten zijn dat dan die je niet gerookt hebt. Tel uit je winst..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Ik kan geen emoticons plaatsen, dus bij deze een bloemetje voor jou Yvon op je stopdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Gefeliciteerd Yvonne, een hele prestatie, vooral voor iemand als jij die zo duidelijk genoot van haar peukie op z'n tijd. Deze bloemen zijn ook namens Zootje. Wat vliegt de tijd toch, ongelooflijk!!!! 4 jaar al weer. En die 23 kilo is idd heel veel, zo'n 100 gr. p/dag. Dat lijkt niet veel,maar het tikt toch aan. Hangt er natuurlijk een beetje vanaf bij welk oorspronkelijk gewicht het is gekomen. Nieuwe uitdaging???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Vannacht heb ik maar weer eens deze draad doorgelezen, vooral de stukken van mijzelf, want ik ben op het schip goed het schip in gegaan. Vraag me niet waarom, want ik was ook de hele tijd verkouden, nog steeds. Maar dat lees ik hier, komt veel voor in Ned. Ik kan andere niet zien roken, daar komt het eigenlijk op neer. En dan was er ook niet veel anders te doen, alles werd voor me gedaan. Daar komt nog bij dat er tussen rokers onderling een soort van saamhorigheid heerst omdat ze als paria's worden behandeld. Anyway, ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, maar moet nu weer v/h roken af. Vandaar dat ik hier weer kom. Maar tegelijkertijd moet ik iets oplossen (is eigenlijk niet het juiste woord), doen/schrijven aan de vrienden die mee waren. Dat ging niet helemaal goed, ik werd vaak aangevallen op hele rare dingen, zoals jij hebt nooit gewerkt! Nu ben ik zo kort mogelijk mijn levensloop aan het opschrijven en dat wil ik ze dan sturen, Het klinkt als iets simpels, maar als je mensen al 15 jaar kent en ze doen zulke dingen, meerdere keren, aan tafel, waar vreemden bij zijn, kwetst mij dat en blijft me dwars zitten tot ik bijv. dit plan klaar heb. Dat geeft stress, waardoor ik ook thuis nog door ging met roken. O.K, lijkt smoes, maar heeft er wel zeker mee te maken. Eerst was ik bang dat ze me dan niet meer zouden willen zien, maar dat is nu omgedraaid, dank zij de dingen die ik hier op het forum lees. Ik moet eens leren voor mezelf op te komen, dat is beter voor mijn gezondheid en dus voor mij. Dus, An en Zootje, ik doe met jullie mee. Vandaag 1e dag en heb de koe bij de horens gepakt door mijn routine een beetje te doorbreken. Dat leidt af. Nu even een rondje lopen, want de winkels zijn tot 13.30 uur dicht. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden