eline Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Goedemorgen, Mark wat fijn, ik had het even beken en heb het idee dat het ook wel eens iets voor mij zou kunnen zijn... Nancy....hartje, Jen een fijne baan, Lidia op reis, Madeleine en opa, kleine en grote zorgen, hier kalmte....geen ups geen downs, ik ga eens boodschappen en bedenken wat ik vandaag ga doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Agnieta, ik denk dat ik een potje ga janken. Want ik ben nu al spanning aan het opbouwen. Het zien van mijn opa vind ik niet alleen eng, want ik weet niet hoe ik hem ga aantreffen, maar ben helemaal allergisch (bang) voor ziekenhuizen. Drinken gaat het in ieder geval niet worden. Het lost niets op. Het loste gisteravond niets op, vanochtend niet en vanavond ook niet. Ik zal eens aan het huishouden beginnen. Want het wordt helaas niet schoon uit zichzelf. Had graag wat kaboutertjes gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Helemaal 'volbracht' heb ik m niet en voor mij is dat een heel heel waardevol iets: ik kan/durf op te geven. Erkennen dat het genoeg is. Illustratief vind ik dit.. iets niet volbrengen, iets op kunnen/durven geven en erkennen dat het genoeg is. Als iets genoeg is geweest, dan is het dus eigenlijk tóch volbracht. Niet op de manier die we voor ogen hadden, maar genoeg is genoeg. Luisteren naar wat ons ingegeven wordt, dúrven luisteren naar wat ons ingegeven wordt, door wie of wat dan ook, is vaak het moeilijkste, het meest beangstigende of frustrerende wat er is, maar het brengt ons dichter bij onszelf dan we ooit met ons verstand kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Jij ook een goedemorgen Toine. Grappig Ietje, ik heb vannacht ook voor het eerst gedroomd dat ik een biertje dronk. Was helemaal geen lollige droom. Ik voelde me vooral schuldig. Het zal wel komen doordat ik morgen een feestje ga bezoeken. Dat is op zich leuk, maar iedereen die me daar kent weet dat ik doorgaans bij de tap te vinden ben en er zal me ongetwijfeld met regelmaat iets aangeboden gaan worden. Ik weet dat ik best hard kan zijn voor mezelf, maar toch... Madeleine, goed dat je jezelf weer op de rails hebt gezet. Natuurlijk is het lastig, maar je komt er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hallo allemaal. Dag 8 nu en t bevalt prima! Nu nog werken aan mezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ton hoi, Mooi werk Ton. Geen contoleverlies meer. Ga zo voort. Eendracht maakt macht. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Arjan,Met een juutje aan de toog.Mijn ervaring is, dat men dat super vindt.Nooit enig commentaar gehad, wel complimenten.En drankdromen komen vaker voor.Het speelt ergens toch in de diepere lagen.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 nou je naam nog in het blauwe erbij Wijfie anders vakl je er weer af als de volgende de lijst quote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 @wijfie: gewoon weer rust in mezelf krijgen. Ik heb gelukkig een goede baan en hobby's zat.. Maar ook teveel vrije tijd, daar ging het dus mis.. Gelukkig heeft mn werk er nooit onder geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ludwig, je hebt gelijk hoor. Mijn schoonfamilie kon ik nog wel vertellen dat de medicatie die ik slik en alcohol niet zo goed samen gaan (dat klopt tenslotte ook), maar de mensen die ik morgen zie hoeven niet te weten dat ik medicatie gebruik, dus ik zal een andere makkelijke opmerking moeten verzinnen. Komt vast wel goed, ik moet me niet zo druk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 nou je naam nog in het blauwe erbij Wijfie anders vakl je er weer af als de volgende de lijst quote Nou... nee. Een quote wordt niet mee-gequote dus valt juist de rest er af. Voor het dagpact is het dus handiger om de kopie (of knip) en plak functie te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Net bij de meldingen van Tactive ,een rookforum! Zo krijgt een mens weer hoop. ------------------------------------------------------------------------- Geplaatst Vandaag, 13:43 Beste forumdeelnemers, Sinds enige tijd is de website Rokendebaas.nl al in de lucht. Bij deze website en online behandeling was echter nog geen forum waar alle stoppers en (aanstaande) ex-rokers terecht konden om support te geven en te krijgen op de lastige momenten. Deze week komt daar verandering in, Rokendebaas.nl krijgt een plekje op dit forum. Vanzelfsprekend kan iedereen die wil stoppen met roken, daar al mee bezig is - al dan niet met vallen en opstaan - of een doorgewinterde ex-rokers is die graag ervaringen en tips wil delen, meepraten op dit forum. Wel vragen we, net zoals altijd, een ieder om bij het onderwerp te blijven. Natuurlijk is er ruimte voor een grapje en een grolletje, maar het grote doel is en blijft om een platform te bieden waar jullie elkaar kunnen ondersteunen in het alcohol, en nu ook nicotine de baas worden. Er zullen naar aanleiding van deze vernieuwing wat draadjes/onderwerpen verplaatst worden. We proberen het forum zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te maken en te houden. Mochten jullie nog goede ideeën hebben, dan lezen wij dat graag. Vragen of opmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom. En als je goede voornemens hebt voor 2014, neem dan vooral eens een kijkje op Rokendebaas.nl Met vriendelijke groet, De moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Roken heb ik nooit last van gehad, snoepen niet, andere vormen van verslaving ook niet, alleen drinken wat ik nu al een maandje niet meer doe, lees ik dat anderen onrustig zijn en nog wel aan een wijntje of zo denken, hier niets....hoe dat nou kan...ik slik ook niets tegen de craving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Roken heb ik nooit last van gehad, snoepen niet, andere vormen van verslaving ook niet, alleen drinken wat ik nu al een maandje niet meer doe, lees ik dat anderen onrustig zijn en nog wel aan een wijntje of zo denken, hier niets....hoe dat nou kan...ik slik ook niets tegen de craving. Eline hoi. Erg goed van je ik denk er ook niet aan hoor. Wel aan de duivelse sigaret. Zucht- steun Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Zo.n rookforum is wel mooi vind ik. Ongetwijfeld komt daar wat instroom van roken de baas! Op naar2014 De uitstellert. . 18 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik heb vandaag een nadenk dag, vandaar een beetje laat Dagpact: Albert Hardleers Agnieta Wimmelt Voyager Wijfie Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Net bij de meldingen van Tactive ,een rookforum! Zo krijgt een mens weer hoop. Hmmmm... durf het bijna niet te zeggen.. hogere macht-werk???? Soothe en Afwezig reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hmmmm... durf het bijna niet te zeggen.. hogere macht-werk???? Waar rook is, is vuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hoi Willem, een beetje uitgedacht nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 En weg was Willem alweer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ja Kohtje of de duvel ermee speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ja, wie weet? Weet jij of dat rookforum nou hier d'r bij komt of helemaal apart van hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ja, wie weet? Weet jij of dat rookforum nou hier d'r bij komt of helemaal apart van hier? Kohtje als je quote en in het lichtblauwe schrijft wordt alles meegequote door de volgende het gaat sneller dan knippen en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 gauw nog wat kerstkaarten schrijven ik zit weer in de uitstelmodus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden