Dylan Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Môin, Schandalig vroeg op voor mijn doen, eigen schuld, alhoewel..... Buurman had mij een paar weken geleden gevraagd om hem naar de trein te brengen vandaag. Om er pas gisteren bij te vertellen dat dat gebeuren al om 6 uur in de ochtend moet. plaatsvinden Zit dus al lekker aan de koffie. Contröle of ik wel wakker was al achter de rug haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ben dus al weer weg, prettige ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goedemorgen wereld dan maar. Helegaar leeg hier Dat was zeker een vroegertje voor Dylan, zeker aan de oploskoffie gezeten want geen koffie te bekennen hier, dan maar snel even zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Laat ik dan maar eens gek doen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Zo goed? Al veel eerder terug dan verwacht. Vrachtje netjes afgeleverd en had nog een bezoekje daar aan Media Mrkt gepland maar die "haben erst um halb zehn auf". Duurde me een beetje te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ziet er goed uit Dylan.... heel goed zelfs. maar nog steeds geen koffie dus.... Die lever ik er dan wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hé, da's míjn koffiezetter. Een echte Douwe E. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 hahaha, das ook de mijne hoor Dylan. Ik heb um ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik zie trouwens dat An vandaag jarig is. Dusssssss An, van harte, ik hoop dat je een fijne jaardag hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Ik vind het ontbijtje ook super zeg, .... dan net doen of 't speciaal voor mij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Van harte An, ik neem aan dat je rond een uur of tien hier wel even taart komt brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An Hoi An, stoere stoppert. Voor jou zet ik de PC aan. Van harte gefeliciteerd. en nog vele gezonde jaren. (Droge jaren) Kom vanmiddag wel een frisje halen An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. An superkanjer van harte meis. :rose: :rose: :rose: :lips: :lips: :lips: :lips: :present: :present: :present: :present: :present: Ik ben werken mensen tot vanavond. 12 december 2013 bewerkt door bolletje An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An !! Dit opent niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 (bewerkt) 12 december 2013 bewerkt door An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Zal dit genoeg zijn voor iedereen? Nu ik niet meer drink kan ik echt genieten van heerlijke taart!!! Echt zoveel lekkerder! En ik ga door, dit keer gaat het gewoon HEEEEEEEEEEEL goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 An van harte meis. ik snijd meteen een groot stuk af nu die nog warm is, en de slagroom zet ik er naast. en een hele goeiemorgen hier op het rustige draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Smakelijk Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 nou ja Lady...... smaksmak brrppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Gefeliciteerd An. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goedemorgen. Dagpact: Hardleers An gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag! Tot vanavond. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goedemorgen, wat een rust hier! Dagpact: Hardleers Wimmelt Mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dagpact: Hardleers Wimmelt Voyager An gefeliciteerd! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Dit opent niet? Huh? Merkwaardig. De afbeelding stond er eerst gewoon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden