toine Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 http://youtu.be/VVYhf9RL0Hw heerlijk nummer.. het oog wil ook wat he :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Da's waar ook. Gefeliciteerd wijfie. Ik hoop voor jou en voor hem dat hij snel weer naar huis mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie, alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Dagpact: Albert Hardleers Miranda Willem Arjan Tatum Wijfie Ietje Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Jopie, nogmaals goeie reis! Kastanje, het is inderdaad jouw leven. Jij mag voor jezelf kiezen. (geen roosjes beschikbaar op de ipad, denk die er maar bij) Mark gefeliciteerd! De zondagse klusjes zijn gedaan, nu even lekker lezen. In een dik boek, want nog niet alles is er als e-book. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) Goedemiddag luitjes. Latertje voor mij, ben hier eigenlijk zelden tijdens de middaguren, maar lukte helaas niet eerder. Ik zie dat Mark jarig is... Eerst maar eens een paar slingers voor herm ophangen. Mark, van harte. Volgens mij ben je niet meer online geweest sinds eergisteren. Ik hoop dat de reis naar, en daarna van Friesland goed is gegaan en dat ik me eigenlijk helegaar voor niks zorgen maak. In ieder geval wens ik je een mooi nieuw levensjaar en ik hoop dat de opname je zal brengen waar je naar verlangt.. 8 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedemiddag allen, (Nou ja, allen, ik zie niemand ingelogd staan) Ben moe, lijkt wel of ik een kater heb (wie heb ik dat meer horen zeggen) Zit veel te veel in een stress. Opleiding weer opgepakt, dinsdag (opnieuw) een gesprek daarover Vandaag alles daarover weer op een rijtje gezet. Snap niet waarom ik me er zo vreselijk druk over maak. Toch een soort faalangst denk ik. Dan lokt de wijn heel erg hoor. Doe het niet, dat niet. Maar de hele dag eten, en dan het liefst junkfood. Vandaar die vermoeidheid. Komt goed, morgen in elk geval stoppen, met al die cornetto's Jopie, Als je dit leest.. Toppie, wat je aan het ondernemen bent. Dapper ook, Ben benieuwd naar de afloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Ha, Agnieta, Voelt niet gezond hoor Was ik maar een jaar verder, dan wist ik waar ik aan toe was. Maar goed, Zen..beetje in het moment blijven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) Goeie avond Jopske wat knap meid, ik hoop dat je veel kan genieten Mark van harte joh en nog een hele fijne dag. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Rapi faalangst, angst voor de teleurstellingen, allemaal heel normale menselijke angsten. En natuurlijk ga je niet drinken, dat staat als een paal boven water. 8 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Oh, en Mark, natuurlijk van harte! Hoi Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Hoi hoi, Ten eerste iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!! Ik was idd even een paar dagen of-line, want was er even tussen uit naar een kennis die verder niks weet van mijn "probleem". Ben het weekend verder droog doorgekomen, en ook vandaag geen probleem gehad omdat ik mijn verjaardag verder ook niet vier! Nog een reden dat ik er niet was dat mij via facebook het bericht bereikte over Lytse. Heb via Fb veel contact met haar gehad, en kon het even niet opbrengen hier er nog eens mee geconfronteerd te worden. Nu weer gewoon aanwezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Heftig Fruitvlieg. En zo gruwelijk herkenbaar!, Super Mark, dat je het lekker droog hebt weten te houden. Nog een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Wat een herkenning hé Fruit? En wat erg voor zo'n kind om dit zo maar tegen haar vader te zeggen. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Zo dat was een vermoeiende dag, zo eten en dan op tijd naar bed, beetje lezen.... Rustige dag op het forum.. Tot over een paar dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 doei doei Eline en lekker rustig aan doen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Goedenavond!Ik blijf het forum op de één of andere manier vergeten. Mijn excuses. Het zit niet meer zo in mijn systeem. Ik besef me nu opeens dat ik best een saai weekend heb gehad. Ik ben al een aantal dagen op jacht naar winterthee en dat was het weekend eigenlijk ook wel. En nog geen winterthee, want het merk kan de productie ervan niet aan en heeft levering stopgezet. Grrr! Vandaag verjaardag van mijn vader gevierd, hij wordt morgen 55 jaar, en dat was best gezellig. Opa en oma worden echt oud, kregen niets meer mee. Oom en tante met pensioen. Stiefopa en oma blijken ook al 75 en 72 te zijn (wat ik echt nooit heb geweten, dacht dat ze een jaar of 60 waren, want ze zijn nog zo fier. Mijn vader heeft een 12 jaar jongere vrouw. ) En toen merkte ik opeens dat ik echt nog maar 31 ben en over sommige dingen niet kan meepraten. En ik mezelf maar oud noemen. Nou ja, eh... Ik zal eens even gaan bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 hoihoi eindelijk even de laptop weer voor mezelf helemaal niet bijgelezen dus en ik weet niet of dat er nog van komt maar hier alles goed de pc van dochter is gecrashed en zij blijkt toch meer verslaafd te zijn dan ik. en dat is het goede nieuws voor mij nu aan haar probleem gaan werken dus nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 'n Avond Nog steeds griep Raak er bijna aan gehecht Stekker d'r uit Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 kost me dat Mai beterschap meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Precies, mot ook niet he Tnx! En weer naar de bank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 zolang het de rabo maar niet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Straks lekker Boer zoekt vrouw kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 "Droog" weekend twee zit er ook weer bijna op, nog even voor de buis hangen en straks mooi op tijd onder de wol Vanmiddag even een dipje, maar mijn zoon (topper) hield me lekker bezig met "samen" spelen. Lekker op de grond gezeten en gespeeld met dieren, auto's et cetera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Mark; Was Jeugdzorg enigszins positief? Mijn ex belde af, dus afspraak verzet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Elke dag in het hier en nu is er weer een Kirky Vrijdagmiddag Ag, ik meen rond een uur of 3 smiddags er komt vast iemand die het exact weet. maar dat kaarsje mag de hele dag door wel Wij hebben kaarsjesavond die dag mooi he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden