Spring naar bijdragen

Zondag 8 december 2013

Dylan

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jopie, nogmaals goeie reis!

Kastanje, het is inderdaad jouw leven. Jij mag voor jezelf kiezen.

(geen roosjes beschikbaar op de ipad, denk die er maar bij)

Mark gefeliciteerd!

De zondagse klusjes zijn gedaan, nu even lekker lezen.

In een dik boek, want nog niet alles is er als e-book.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes.

Latertje voor mij, ben hier eigenlijk zelden tijdens de middaguren, maar lukte helaas niet eerder.

Ik zie dat Mark jarig is...

Eerst maar eens een paar slingers voor herm ophangen.

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Mark, van harte. 

Volgens mij ben je niet meer online geweest sinds eergisteren.

Ik hoop dat de reis naar, en daarna van Friesland goed is gegaan en dat ik me eigenlijk helegaar voor niks zorgen maak.

In ieder geval wens ik je een mooi nieuw levensjaar en ik hoop dat de opname je zal brengen waar je naar verlangt..

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

(Nou ja, allen, ik zie niemand ingelogd staan)

Ben moe, lijkt wel of ik een kater heb (wie heb ik dat meer horen zeggen)

Zit veel te veel in een stress.

Opleiding weer opgepakt, dinsdag (opnieuw) een gesprek daarover

Vandaag alles daarover weer op een rijtje gezet.

Snap niet waarom ik me er zo vreselijk druk over maak.

Toch een soort faalangst denk ik.

Dan lokt de wijn heel erg hoor.

Doe het niet, dat niet.

Maar de hele dag eten, en dan het liefst junkfood.

Vandaar die vermoeidheid.

Komt goed, morgen in elk geval stoppen, met al die cornetto's

Jopie,

Als je dit leest..

Toppie, wat je aan het ondernemen bent.

Dapper ook,

Ben benieuwd naar de afloop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond :)

Jopske wat knap meid, ik hoop dat je veel kan genieten :lips:

Mark van harte joh en nog een hele fijne dag. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Rapi faalangst, angst voor de teleurstellingen, allemaal heel normale menselijke angsten. En natuurlijk ga je niet drinken, dat staat als een paal boven water. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, Ten eerste iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!! Ik was idd even een paar dagen of-line, want was er even tussen uit naar een kennis die verder niks weet van mijn "probleem". Ben het weekend verder droog doorgekomen, en ook vandaag geen probleem gehad omdat ik mijn verjaardag verder ook niet vier! Nog een reden dat ik er niet was dat mij via facebook het bericht bereikte over Lytse. Heb via Fb veel contact met haar gehad, en kon het even niet opbrengen hier er nog eens mee geconfronteerd te worden. Nu weer gewoon aanwezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Ik blijf het forum op de één of andere manier vergeten. Mijn excuses. Het zit niet meer zo in mijn systeem. :blush:

Ik besef me nu opeens dat ik best een saai weekend heb gehad. Ik ben al een aantal dagen op jacht naar winterthee en dat was het weekend eigenlijk ook wel. En nog geen winterthee, want het merk kan de productie ervan niet aan en heeft levering stopgezet. Grrr! Vandaag verjaardag van mijn vader gevierd, hij wordt morgen 55 jaar, en dat was best gezellig. Opa en oma worden echt oud, kregen niets meer mee. Oom en tante met pensioen. Stiefopa en oma blijken ook al 75 en 72 te zijn (wat ik echt nooit heb geweten, dacht dat ze een jaar of 60 waren, want ze zijn nog zo fier. Mijn vader heeft een 12 jaar jongere vrouw. ;)) En toen merkte ik opeens dat ik echt nog maar 31 ben en over sommige dingen niet kan meepraten. En ik mezelf maar oud noemen. :P

Nou ja, eh... Ik zal eens even gaan bijlezen... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoihoi

eindelijk even de laptop weer voor mezelf

helemaal niet bijgelezen dus

en ik weet niet of dat er nog van komt

maar hier alles goed

de pc van dochter is gecrashed

en zij blijkt toch meer verslaafd te zijn dan ik.

en dat is het goede nieuws voor mij :P

nu aan haar probleem gaan werken dus nog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Droog" weekend twee zit er ook weer bijna op, nog even voor de buis hangen en straks mooi op tijd onder de wol :D  :moon:

Vanmiddag even een dipje, maar mijn zoon (topper) hield me lekker bezig met "samen" spelen. Lekker op de grond gezeten en gespeeld met dieren, auto's et cetera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...