Kim1982 Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Huh? Ik schrik hier enorm van.. Ik kende je nauwelijks maar je was 1 van de eerste die reageerde bij mijn aanmelding op dit forum en je gaf zulke lieve en bemoedigde reacties... wat erg dit.. Heel veel sterkte gewenst voor de nabestaande.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Jeetje ik schrik van dit bericht, ik heb je mogen ontmoeten en heb je bewonderd om wat je altijd op het forum schreef...we zullen je missen. Je was een kei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Lieve Lytse rust in vrede zonder pijn Dank voor je lieve woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Lieve lytse..ik ga jou missen...en zal je nooit vergeten..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 Lytse Veel sterkte wens ik de nabestaanden. Een behoorlijke schok is het. Groet. Michael Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Lieve Lytse, eindelijk de woorden gevonden! Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jou! Altijd meelevend, ik kan het niet. Nogmaals ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden en geen pijn meer hebt. Ik wil je bedanken voor alles wat je voor me hebt betekend.... jij begreep me. Kan het gewoon verder niet meer uitleggen.Pfffffff. Mijn oprechte deelneming gaat uit naar familie en verdere vrienden. RUST ZACHT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Vrijdag gaan we dan echt afscheid van je nemen, maar niet in mijn hart, daar blijf je. Ik denk elke dag aan je, en ik ben de enige niet. Zoveel om nog aan jou te zeggen... Maar vooral...wat een prachtig mens was je, uniek en heel bijzonder.. Vrijdag brandt mijn kaarsje voor jou! Liefs,Nance Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lieve Lytse, Ik hoop dat je uitvaart mooi geweest is voor je nabestaanden en iedereen die jou mist. Blijf het heel maf vinden, dat je er niet meer bent. Maar als jij het niet geweest was en een ander lid hier wel, dan ook. Ik heb veel nagedacht over de vanzelfsprekendheid dat iemand hier is, en hier schrijft. Dat het on vanzelfsprekend is als dat stopt wanneer iemand komt te overlijden. Heeft mij er toch een stukje bewuster van gemaakt, dat ik vaker aan mensen mag laten zien, op fora maar ook in het echte leven, dat ik hun inbreng wel waardeer. Gek dat je dat meestal beseft wanneer er niet zo heel veel wederzijdse communicatie meer is. Hoop met dit nieuwe inzicht, door jou dat ik minder snel in de vanzelfsprekendheid zal geraken en de mensen die ik nu lief heb, dat ook gewoon in het hier en nu kan blijven zeggen. Niet achteraf pas. Rust zacht lieve Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lieve Lytse Vandaag heb ik ook veel aan je gedacht, ik liep op de markt in Gouda met kaarsjesdag/-avond en stelde me zo voor dat ze ook voor jou brandden en dat jij mee kon genieten. Madelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Lytse, Nooit zal ik je vergeten. Je onbaatzuchtigheid, je lieve uitstraling. Woorden schieten hierin toch tekort. Goede reis lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Lieve Lytse, ik kan het nog steeds niet begrijpen dat je zomaar uit ons midden bent weggehaald. Ik mis je iedere dag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Ik schrik echt enorm van wat ik hier lees. Ik weet absoluut niet wat ik moet zeggen/schrijven. Eén van de eerste reacties hier op het forum was van Lytse...Ik zal haar oprecht en echt missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Lieve Lytse Ik zal nooit onze eerste ontmoeting vergeten Jij daaronder aan de roltrap... We zagen elkaar en direct een wuifende arm van jou omhoog... Alsof we elkaar al jaren kenden. Dàt gevoel… Ik zal nooit onze laatste ontmoeting vergeten wat hebben we wat afgelachen en gepraat... Nog even die stevige knuffel bij het afscheid de warme woorden… ‘Meis, je doet het goed en me bellen of mailen hè!!’ Dàt gevoel… Dàt gevoel Zal ik heel erg gaan missen Maar ik zal het altijd blijven koesteren Mooi prachtig mens dat je was!! Dag lieve, lieve vriendin Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ik schrik enorm van wat ik hier lees. Lytse was de eerste die reageerde toen ik onzeker mijn eerste stappen op het forum zette. Door haar berichtje voelde ik me enorm welkom! Zij heeft mij door de eerste moeilijke periode heen geholpen. Ik kan het niet geloven. Heel veel sterkte allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 OMG, ook hier woorden te kort. Droefheid overvalt me. Altijd stond ze klaar met een lief woordje of raad. Heel veel sterkte aan iedereen. Ben er niet goed van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Lieve Lytse, rust zacht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Nog weer even naar boven gehaald.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Waarom?? Omdat ik haar zo mis...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Als ik aan ADB denk gaan mijn gedachtes meteen naar jou. Eigenlijk gek, want er zijn al best wel veel anderen voor jou uit dit leven vertrokken en die hebben niet dit effect op mij gehad. Ik kende je niet eens persoonlijk, misschien ooit eens gepbt? Van die anderen weet ik dat wel. Raar dat ik dan vaker stilsta bij jou dan bij hen. Nu sta ik momenteel meer stil bij de mensen die je achter gelaten hebt en wat voor verpletterende indruk je op ze achter gelaten hebt. En dat het zo kerstavond is, de eerste die ze meemaken zonder jou en dat dat bestwel heftig kan zijn. Sterkte voor hun allemaal en een bijzondere kerst gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Even weer omhoog, voor Gunn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 OMG dit lees ik nu pas. Lytse, is voor mij het voorbeeld van aandacht geven aan iedereen ipv alleen vragen en nooit geven, Altijd zonder iemand te vergeten die hele lijst met @.....,@......Heel bijzonder dat iemand zoveel kan geven aan iedereen. Ik probeerde te zijn zoals zij maar ik weet dat zij de kampioene hier in is en ik wat minder goed, Alles lezen en niemand vergeten om aandacht te geven in plaats van elke keer met je eigen sores komen. Het voorbeeld blijft in mijn hoofd zonder dat je nog onder ons bent. Ook ik mis je...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst 28 september 2014 Ik ben een hele lange tijd niet op dit forum geweest, maar nu kom ik er ineens achter wat er is gebeurd. Ik heb net alle lieve berichten teruggelezen die Lytse mij privé had gestuurd, wat een schat was het. Toen ik nieuw was op het forum, was zij degene die maakte dat ik mij hier welkom voelde. Toen er een keer niemand op mij reageerde stuurde ze een bericht om haar excuses te maken. Altijd een lief woord, altijd een luisterend oor. Ik wilde toch - al is het inmiddels al lange tijd geleden - mijn condoleance hier achterlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Vanavond las ik deze brief van een partner http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/7671-het-verhaal-van-een-partner/?p=843431 Ik ben 7 maanden van het forum afgeweest en sinds een paar weken weer terug. Ik miste Lytske al, maar het kwartje viel pas bij het mooie en aangrijpende verhaal van haar partner. Ik zal haar wijze en warme woorden missen Voor jou lieverd 3 oktober 2014 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden