Spring naar bijdragen

woensdag 4 december 2013


lady jane

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Ik baal enorm, vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek aangehoord, mijn ALAT gehalte is niet op orde. Waardes zijn hoger als normaal, ik kan helaas niet inloggen om te zien wat de waardes precies zijn maar dat er "iets" niet goed zit is duidelijk.

 

De arts adviseert mij om een lever-echo te ondernemen, hier ik nog niet direct een hoera-gevoel bij dus ik heb besloten dit eerst te laten bezinken. Mijn "omgeving" is ondertussen op de hoogte van mijn gezondheid en drankgebruik, de reactie zijn bemoedigend mild. Dat verrast mij enorm, ik heb er als een berg tegenop gezien om de kring om mij heen in te lichten, dat was dus voor niets :)

 

Nu ben ik helemaal vast besloten om wat aan mijn probleem te doen, ik hoop alleen maar dat er (nog) geen onomkeerbare schade door mij zelf is toegebracht.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Willem,

 

Wat ALAT gehalte betekent weet ik niet wel weet ik dat de lever vaak heel goed kan herstellen en weer normaal kan functioneren. Een goeie stimulans om keihard aan jezelf gaan werken. Vaak zie je hier dat veel mensen juist doordat ze ook heel gezond gaan eten, opknappen.

Ik wens je heel erg veel sterkte in je strijd. En we doen het hier samen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

en ik heb zelf veel gehad aan Yerba maté

(google maar eens)

 

Euh, ik kom op een site van een smartshop terecht als ik daar op google, en nieuwsgierig/gevoelig als ik ben zoom ik dan ook door op producten die ik niet zou moeten bekijken/proberen. Bedankt voor de tip, maar ik hou het voorlopig maar bij de multivitamine en een glas pickwick ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

 

Ik baal enorm, vandaag de uitslag van mijn bloedonderzoek aangehoord, mijn ALAT gehalte is niet op orde. Waardes zijn hoger als normaal, ik kan helaas niet inloggen om te zien wat de waardes precies zijn maar dat er "iets" niet goed zit is duidelijk.

 

De arts adviseert mij om een lever-echo te ondernemen, hier ik nog niet direct een hoera-gevoel bij dus ik heb besloten dit eerst te laten bezinken. Mijn "omgeving" is ondertussen op de hoogte van mijn gezondheid en drankgebruik, de reactie zijn bemoedigend mild. Dat verrast mij enorm, ik heb er als een berg tegenop gezien om de kring om mij heen in te lichten, dat was dus voor niets :)

 

Nu ben ik helemaal vast besloten om wat aan mijn probleem te doen, ik hoop alleen maar dat er (nog) geen onomkeerbare schade door mij zelf is toegebracht.......

Als er nog geen sprake is van cirrhose loopt het wel los. Binnen een paar weken kan de lever zich al 'zichtbaar' gaan herstellen nadat iemand stopt met drinken. Dat jouw leverwaarden verhoogd zijn mag geen verrassing zijn. Als ze níet verhoogd waren zou ik me meer zorgen maken als ik jou was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, gecondoleerd. Verschrikkelijk!

Jaap en Rudy, in principe heb ik geen minderwaardigheidscomplex, alleen als het er om gaat. Dan voel ik me dusdanig minderwaardig in het gesprek dat ik domme dingen begin te zeggen. Op zichzelf heb ik best een hoge pet (nou ja, ik weet wat ik kan) van mij op, maar ik ben zo bang dat een ander denkt 'Zij, pfft'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madeleine,

Onzekerheid voor zo'n gesprek hoeft zeker geen minderwaardigheidscomplex te zijn. Ik ben in dat

soort situaties, juist vooraf, en als het dan niet gaat lopen ook niet de beste. Ik vind dat ook hele-

maal niet leuk om mezelf te verkopen. En ook geen andere waar trouwens.

 

Toen ik van het voorjaar en de zomer weer een tijdje werk zocht werd ik er ook weer mee gecon-

fronteerd, met die onzekerheid. En nu ik weer een tijdje werk en merk dat wat en hoe ik dat doe

dat dat gewaardeerd wordt voel ik me veel beter. Om dat weer op te bouwen heeft best wat tijd gekost

trouwens.

 

Succes met je brief, ik zou zeggen, schrijf waar je goed in bent, en waarom je dat werk leuk lijkt. Hope-

lijk sluiten die twee op elkaar aan. Dan valt het mooi op zijn plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...