lady jane Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Goeiemorgen frummers, ik heb geprobeerd Marks ontbijtje na te maken even kijken of dat gelukt is. Yep; Yvonne de koffie staat op het buffet en er is nog meer vers fruit in de koelkast. Ik zit al aan mn 3e bak koffie, zal zo nog even verse zetten. eet smakelijk! mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 hee Hots, goeiemorgen. Ja ik ben er vroeg bij, ben aan het werk en kan dus maar af en toe hier lezen/schrijven. Tast toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Goedemorgen Jane en Hots. Lekker Jane, ziet er goed uit, eerst maar even een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Hahaha.... Ik weet niet hoe lang Bol in de rol van hond blijft zitten zo Hots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen, Na een zo goed als slapeloze nacht schuif ik aan voor een kop koffie. Ik sta voor een stap die ik moet nemen; moeten in de zin van geen andere optie hebben. Maar die stap zal mijn leven en die van mijn dochter op zijn kop zetten. Dat zorgt voor paniek, maar er is ook een hele positieve energie. Ik heb nagedacht of ik zal vertellen waarom het gaat, zo hier op het forum. Het draait allemaal om het mezelf echt serieus nemen. Dit is waarom ga delen met jullie. Deze stap is het (al dan niet tijdelijk) contact verbreken met mijn ouders. Die relatie met hen is zo vergiftigd, niet te doen voor mij. Ik heb mezelf in die zin lang genoeg geweld aangedaan. Dat stopt nu. Hoe ik dit ga aanpakken weet ik nog niet, ik heb ook te maken met een dochter die het goed kan vinden met haar opa en oma. Al is ook die relatie niet gezond. Lastig en ook gewoon heel verdrietig. Ik ga me vanaf nu dan ook weer op het dagpact zetten omdat de alcohol trekt. Mezelf moed indrinken, of alle shit uit het verleden willen verdrinken. Dat wil ik dus niet meer. Heb het goed vandaag. 4 december 2013 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Dagpact: Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 haha die Hots, even samen ontbijten? En een goedemorgen voor allen. Madeleine succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Oh Kastanje dender ik over je heen, dat was niet de bedoeling, dezelfde beslissing heb ik ook een poos geleden genomen dat was niet makkelijk. Maar wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 heel veel sterkte Kastanje. Moet inderdaad verschrikkelijk moeilijk zijn zo'n beslissing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Zie trouwens dat Geertje jarig is vandaag. Nog even heel snel de flisitaties en een slinger... moet nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Kastanjes uit het vuur halen geeft soms wat blaren meis. Die helen gelukkig weer. Ik hop dat je er hulp bij hebt en wens je veel kracht om dit aan te gaan. Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar wie weet kun je best to the point met haar spreken hierover op haar niveau uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Dankjulliewel voor de lieve woorden. Ik ga er later verder op in. Ik moet nu eerst zorgen dat dochterlief naar school komt, ga ik zelf ook mee. Frisse neus halen, bak koffie drinken en daar is meestal wel iemand om gewoon even over koetjes en kalfjes te praten. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Goedemorgen!Ik heb me weer op het dagpact proberen te zetten, maar het lukt me niet. Iemand die het ook vandaag even voor me wil doen? Snel even het heerlijke ontbijtje wegwerken en een slok koffie en dan douchen en in mijn scheurijzer naar het gesprek!Fijne dag! Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Goede morgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda Madeleine Willem fijne dag allemaal! 4 december 2013 bewerkt door WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda willem madeleine 4 december 2013 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 (bewerkt) Goedemorgen Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda Willem Madeleine Hardleers Fijne dag en tot vanavond, sterkte hoor Kastanje! 4 december 2013 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Dank jullie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Hoi Sowhat. en toitoitoi Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 klein noemt ie dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda Willem Madeleine Hardleers Ietjefietje Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Succes met je gesprek Madeleine, je kunt het! Het is me gisteravond gelukt, dus vandaag kan ik het weer: Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda Willem Madeleine Hardleers Ietjefietje Voyager Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Even m'n bril goed zetten hoor. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Heel veel kracht Kastanje. Hopelijk heeft je dochter het er niet al te moeilijk mee. Nou Hots. hij mag mijn bril wel ff lenen hoor. Madeleine :rose: :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Dagpact:Kastanje albert lytse Miranda Willem Madeleine Hardleers Ietjefietje Voyager Arjan Wimmelt een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden