Spring naar bijdragen

Woensdag 27 November


mark

Aanbevolen berichten

PVD, krijg net een mail dat mijn ex heeft besloten om te stoppen met gesprekken omtrent de omgang regeling met de kinderen.Nu zal alles via jeugdzorg gaan lopen. Ze kreeg haar zin niet bij onze bemiddelaar en heeft nu eenzijdig alles opgezegd. Nu zeggen mark zijn hersencellen pak maar een borrel, die kan je nu wel gebruiken... Maar sluit mezelf wel op en ga maar geen boodschappen doen vandaag. GRRR wat een * 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PVD, krijg net een mail dat mijn ex heeft besloten om te stoppen met gesprekken omtrent de omgang regeling met de kinderen.Nu zal alles via jeugdzorg gaan lopen. Ze kreeg haar zin niet bij onze bemiddelaar en heeft nu eenzijdig alles opgezegd. Nu zeggen mark zijn hersencellen pak maar een borrel, die kan je nu wel gebruiken... Maar sluit mezelf wel op en ga maar geen boodschappen doen vandaag. GRRR wat een kutdag 

Niets is het waard om te gaan drinken Mark.

Je oude gewoonte en gedachten vertellen je dat dit de moment is om te drinken.

Doorbreek dat gedachten patroon en bedenk iets anders wat bij jou past, waar je je beter of zelfs goed bij voelt.

Sterkte Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark dat is behoorlijk ...

Drinken lost het probleem niet op dat weet je zelf ook wel. Dat je er nu wel een zou lusten is in mijn ogen niet abnormaal.

Maar hou je hoofd erbij want je doet jezelf geen goed als je weer aan de drank gaat.

En zeker niet als jeugdzorg daar ook nog eens achter komt.

IK heb ook niet zo'n hoge pet op van jeugdzorg maar wacht nu eerst maar af wat er gaat gebeuren.

Hou je hoofd koel en probeer afleiding te zoeken.

Heel veel sterkte met deze toch wel heel vervelende tegenslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe lukt het wel om niet te drinken, ben begonnen zelf een dossier over mijn ex aan te leggen, zodat ik alles op schrift heb en mezelf kan verweren indien nodig. Haar kennende zal ze zeker gaan schermen met mijn drank misbruik in het verleden, alleen vergeet ze de reden even waarom ik ben gaan drinken. Ook vergeet ze dat jeugdzorg is ingeschakeld omdat de politie aan de deur kwam omdat zij mij had mishandeld ( ja ook mannen worden soms mishandeld) Met jeugdzorg is het maar net wie je treft, en hoe die tegen de zaken opkijkt. Maar mijn ervaring is dat de vrouw toch negen van de tien keer haar gelijk krijgt. Helemaal als die medewerker van jeugdzorg ook een vrouw is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark je verslaafde geest zegt misschien dat je een borrel moet pakken, maar

je hersencellen zeggen vast dat je dat beter niet kunt doen. Wat een gevecht weer he.

Win het mark en je gunt jezelf de overwinning. Verlies het en er zullen mensen zijn die zeggen:

zie je wel, hij doet het weer. Dit zijn enorme tests voor jou, en je kunt ze doorstaan en er aan groeien juist.

Als je door alles heen kijkt, het gaat om je kinderen, toch? Hup weg met die triggers en in de actie om het beste voor je

kinderen te helpen verwezenlijken. Een nuchtere pa is waar ze recht op hebben en met wie zij tijd willen doorbrengen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kruisten net mark,

gelukkig zie je zelf in dat drinken je niet gaat helpen.

Je ex onderuit halen ook niet waarschijnlijk.

Probeer het bij jezelf te houden en het belang van de kinderen voorop te stellen.

Ook een vrouwelijke jeugdzorgmedewerker weet dat te waarderen.

met modder gooien gaat altijd over de rug vd kinderen.

sterkte hiermee Mark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lady jane,

 

 Het is ook niet mijn opzet mijn ex onderuit te halen, dat kan ze zelf goed genoeg. Maar ik ken mezelf en ik kan beter een en ander op papier hebben voordat ik op gesprek moet. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, maar ik weet dat als ik dingen niet opschrijf het vergeet aan te halen tijdens zo'n gesprek omdat ik dan puur vanuit mijn gevoel praat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb jij om te proberen mijn gezin bij elkaar te houden me aangemeld bij verslaving zorg en heb 3 verschillende projecten gedaan, dus daar kan ik niks over ontkennen. Maar krijg nu net een mail van haar dat ze aangifte tegen me heeft gedaan omdat ik haar bankrekening zou gebruiken... Ik ben mij van geen kwaad bewust, en zou het ook nooit doen want dan zou ik mijn kinderen ook benadelen. Word maf van dat mens, het is dat ze me twee pracht dochters heeft gegeven, anders had ik elk contact verbroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

 

Mark,

Probeer je niet te veel van de waarschuwingen van Tactive aan te trekken.

Heb ook wel eens een paar keer waarschuwingen gehad, voor dingen waarvan ik dacht; Nou ja...

Maar goed, ze moeten eenmaal grenzen stellen, dus de regels maar accepteren dan.

Houdt je taai he!!

Geen enkele omstandigheid verdient een borrel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark, je stapelt boosheid op boosheid. Je adrenalinepeil stijgt en stijgt. Bekijk die boosheid nou eens zonder de oorzaak buiten jezelf te zoeken. Zoek de oorzaak van jouw boosheid nu eens bij jezelf (wat is jouw aandeel in hoe anderen op jou reageren) en laat dan los. Dan heb je geen reden meer om een borrel (en een tweede en derde etc.) te pakken. Dan ontdek je misschien wel motivatie om jezelf te veranderen. Zodat uiteindelijk die "boze buitenwereld" jou ook anders benadert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe lukt het wel om niet te drinken, ben begonnen zelf een dossier over mijn ex aan te leggen, zodat ik alles op schrift heb en mezelf kan verweren indien nodig. Haar kennende zal ze zeker gaan schermen met mijn drank misbruik in het verleden, alleen vergeet ze de reden even waarom ik ben gaan drinken. Ook vergeet ze dat jeugdzorg is ingeschakeld omdat de politie aan de deur kwam omdat zij mij had mishandeld ( ja ook mannen worden soms mishandeld) Met jeugdzorg is het maar net wie je treft, en hoe die tegen de zaken opkijkt. Maar mijn ervaring is dat de vrouw toch negen van de tien keer haar gelijk krijgt. Helemaal als die medewerker van jeugdzorg ook een vrouw is..

Hoi Mark,

 

Er wordt nu veel op je gereageerd, kan me voorstellen dat dat niet altijd even fijn is als je zo in de belangstelling staat.

Toch wil ook even iets zeggen. De reden waarom jij dronk doet er helemaal niet toe, en de gevolgen die het heeft zal je echt

moeten dragen. Daar valt niets meer aan te doen. Natuurlijk moet je wel proberen te weerleggen als je drankgebruik

misbruikt wordt in discussies.

Ten tweede zou ik je willen meegeven om te proberen zo weinig mogelijk met name negatieve verwachtingen nu al in te vullen.

Daar schiet je niets mee op. Sterker nog, ze worden vanzelf bevestigd omdat je er jezelf mee neerhaalt.

 

Ik wens je alle goeds in deze lastige en vervelende kwestie, want ik snap natuurlijk wel dat je hier hard door geraakt wordt en

dat dat zeer emotioneel is.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

 

Ik heb deze dag tot zover weer tot een goed einde gebracht. Buurvrouw was blij met me!

 

@ Wijfie: ook al is het nog zo verleidelijk: jij was degene die zo blij was dat je nuchter kon reageren e.d. Ook veel van wat tegen Mark is gezegd kan je op jezelf toepassen, dus blijf a.u.b. sterk!!! Wel goed dat je weer even kunt ontspannen nu ze in het ziekenhuis even de zorg voor J. overnemen.

 

@ Mark: goed dat je je boosheid uitte. Ik hoop dat dat de spanning een beetje verminderd heeft. Niet drinken hoor! :heart:

 

@ Sowhat: ik hoop dat je nu de narigheid voorlopig gehad hebt. :rose:

 

Ik ga even in huis rommelen. Tot later.

 

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik weet niet eens hoe oud de kinderen zijn, Jane. 

 

Ik denk dat ik gedeeltelijk zo hard reageer omdat Mark beweert dat zijn vrouw de oorzaak is van zijn alcoholprobleem. Wellicht beweert zij ook dat hij de oorzaak is van het feit dat zij hem mishandelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

 

Om nog even op gister terug te komen. Ik vind het natuurlijk fijn dat ze in mij een waardevol persoon

binnen het bedrijf zien. (klinkt een beetje vies zo) Ik bedoel dat ik het prettig vind dat ik gewaardeerd

wordt. Dat is zeker zo.

 

Er spelen veel dingen. Er zijn ook wat reorganisaties gaande ivm met verliezen. En dat gaat dan weer

gepaard met onrust. Er zijn er al veel weg gegaan. Al dan niet vrijwillig

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...