Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Hou het simpel mensen ik ben weg, op naar de koffie. Doe stille voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 nachtmerrie t Is geen merrie die Antonio Wel een mooie man, vroeger toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) DAGPACT Albert Lytse Voyager Hardleers. Fruitvlieg Agnieta Tatum 26 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Tuut tuut tuut en de groeten aan Ruud. Moghu Jane. Vandaag weer spinnen of wordt het een dagje sauna? Moggel Iet. 26 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Well fokes, ik ga wat doen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Goedemorgen! Wat een vrolijk en gezellig dagdraadje. DAGPACT Albert Lytse Voyager Hardleers. Fruitvlieg Agnieta Tatum Ietjefietje Nadia Fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Een hele goede morgen DAGPACT AlbertLytseVoyagerHardleers.FruitvliegAgnieta Tatum Ietjefietje Nadia Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 zo, bij de HA geweest. afspraak om bloed te laten prikken op zak. eerlijk verteld dat ik teveel drink. dus ook de lever wordt gecontroleerd. poeh, dat was best even heftig. Ietjefietje, wat doe je het goed! Bolletje, ik zou Antonio ook niet zomaar laten gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Moghu Nadia. Das heel knap meid want het is niet alleen eerlijk vertellen maar de eerste stap naar herstel. Je hebt het hard gemaakt voor jezelf. Weet je ook al wanneer die controle gaat plaats vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 bloedprikken kon niet meteen, omdat ik voor sommige dingen nuchter moet zijn (hear, hear!) maar ik kan op donderdag gewoon binnenlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 O dat zou betekenen dat je volgende week al een uitslag binnen kan hebben Nad. Hoelang heb je al last van die vermoeidheid Iet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 ik was nog nooit in het nieuwe gezondheidscentrum geweest. raakte prompt de weg kwijt. je zal maar slecht ter been zijn of slechtziend. van uitputting gestorven op 5 meter afstand van 3 dokters, 1 fysiotherapeut, en een hele batterij aan assistentes en verpleegkundigen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Wat fijn voor je Wijfie en voor J. ook. Wat zal jij een rust hebben zeg. Alle zorgen kan je nu neerleggen bij het revalidatiecentrum. Daar leren ze hem om op een goeie manier om te gaan met b.v. een looprek. Houden ze controle over z'n eten en drinken, wordt hij gewassen enz. Vreemde ogen dwingen bij de meesten. Hopelijk werkt hij wel mee anders word hij, net zo als mijn manneke, eruit geknikkerd en dat zou heel jammer zijn. Hoe vind hij het zelf? Ik denk wel dat het goed zou zijn voor je om af te spreken welke dagen je naar hem toe gaat, zodat je zelf ook weer wat meer op adem kan komen. 26 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Das beroerd voor je Ietje. Ik hoop dat ze er gauw achter komen waardoor dat komt. Zou prettig zijn want vermoeid zijn terwijl je zo graag vooruit wilt, lijkt me ontzettend moeilijk te accepteren. 26 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Wat zien jullie daar nou in??? Ja vroeger misschien, maar toen heette hij nog ZORRO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Goedemiddag Gister vond ik een alleraardigst tafeltje tijdens mijn wandeling Beetje opknappen weet precies waar het komt te staan Kom ik net weer eerder dan gepland terug Er dreef iets in het water dat mijn aandacht trok Het bleek een onderdeel van een krukje en ik kon er net bij Zonder natte voeten! Even later kwam het ontbrekende onderdeel onder de steiger voorbij drijven.. Hoe wil je het hebben?! Was eigenlijk op zoek naar een touw Voor een lichtpunt En pallets om een bed van te maken Heb al wat gespot zo hier en daar... Blijf een scharrelaar 26 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Zorro! Met zijn degen Vind er zo nix an Ik herinner me the sign Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Toch beter dan handvat fiets kapot en hele zoon in puin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Maar evengoed vervelend Sowhat! Soms lijkt alles tegelijk te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Een hele goede middag, Balen Sowhat, Gelukkig, dat het met je zoon meevalt, maar leuk is het niet. Is de fiets nog te repareren? Mai, Je bent volgens mij een echte knutselaar , Wijfie, Heerlijk voor jullie, dat een oplossing in zicht lijkt. Hai Dylan, Ben nog steeds blij met mijn avatar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Oh Sowhat, wat erg. Is degene die hem aanreed verzekerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Wijfie er zijn van die kastjes die je aan de muur buiten hangt. Daar zit een code op die je dan door moet geven aan de thuiszorg. In zo'n kastje hang je dan een sleutel van het huis. Kunnen ze er altijd in. Ik moet ergens nog zo'n ding hebben liggen.; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 O Wijfie ik herinner me dat de thuiszorg hier, ook een sleutel van J. z'n huis had. Die werd dat s' avonds gewoon bij de thuiszorg zelf in een kast gehangen en daar konden ze hem dan pakken. Ze noteren altijd als er iemand dienst heeft dus als er iets weg gehaald wordt, wat wij nog nooit bij J. thuis hebben mee gemaakt, kunnen ze altijd achterhalen wie er die dag dienst heeft gehad. Wel in het verpleegtehuis, daar moet je niets aan eigen geld of iets mee nemen hoor. Er is daar zoveel personeel. J. is toen hij in het bej. tehuis was, meer dan e5000,-- kwijt geraakt. Dat kan je nooit achterhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Dag allemaal, Vanmiddag snel even gekeken en Jane heeft Tatum op het dagpact gezet. Heel fijn, want het was voor mij drukke dag. Bedankt Jane. Cadeautjes zoeken, niet te duur, die opgestuurd kunnen worden en door de brievenbus moeten passen. Elk jaar weer een opgave, want ik probeer steeds iets anders te verzinnen. Geslaagd gelukkig! Nu eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 (bewerkt) Pfff, ik heb zo'n zoon die het liever andersom ziet.. Hoe meer littekens, hoe mooier Balen Sowhat! effe delen: (pff Sting had niet zoveel zin in delen.....) http://youtu.be/ObPADr0IE5s Ik zal hem krijgen! 26 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden