Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeie morgen.

 

Ik ben kwaad, heel kwaad. Lag lekker in bed te kussen men Antonio Banderas, zag ik Puck ineens heel hard over een drukke weg rennen. Er zat een groot gat in de weg en daar viel ze in. Ze piepte vreselijk dus ik schrok wakker. WAS PUCK UIT BED GESPRONGEN EN PIEPTE OM WEER IN BED TE MOGEN. $%^%&* :blush: :blush: :blush::devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Ik ben zo boos hé, en dat zal de hele dag wel door gaan. En ik zeg helemaal niets vandaag tegen haar. Is haar eigen schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Hots.

Hihi, Mark is waarschijnlijk bezig met gymoefeningen omdat hij zich iedere ochtend klem eet  icon_fitness.gif

 

 

Yvonne heerlijke koffie.

 

Mark waar blijf je met je legendarische ontbijt?

 

Fijne dag,.Hotje.

Blij dat ik toch nog ergens om gemist word  :D . Maar Markie lag wat laat vannacht dus was te laat om jullie een lekker ontbijtje te serveren -_-

Vandaag even naar Antwerpen, niks bijzonders gewoon ff slenteren met een maatje en zijn vriendin. Fijne dag vandaag iedereen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten dan Rudy..... geslapen hebben en dan tussendoor hier even inloggen om vervolgens nog een paar uurtjes te gaan pitten? ?????

Dat noemen we toch verslaving?

De oorzaak was meer nieuwsgierigheid Yvonne en iemand naast me die haar draai niet kon vinden.

Nieuwsgierig naar de nieuwe browser op mijn gsm of de programma's die ik wil zien er niet worden afgegooid, zoals

op de browsers die ik nu gebruik.

Niet echt verslaafd aan het forum, ik kan in vergelijk met vroeger goed doseren en gewoon een jaar niet meer naar een

forum omzien.

Veel moeilijker is het om te stoppen, als ik met iets bezig ben op het internet.

Met programma's bv die ik nauwelijks nodig heb, maar ze moeten wel werken voor het geval.

En daar kan ik me wel eens in verliezen tot mijn eigen grote ergernis overigens.

Gisteravond bv heb ik 4 uur gezocht naar een upnp of dlna streamer die  mkv bestanden met ondertiteling 

streamt naar mijn tv.

Niet gevonden en dan heb ik de pest erin en vind het achteraf zonde van de tijd die ik erin heb gestoken.

Want zo'n speler is totaal onbelangrijk, ik kan ook een usb stick pakken er een film opzetten in de tv steken

en klaar is kees binnen 3 minuten.

Tja, de obsessie speelt me me nog wel eens parten, ik kan daar niet goed mee omgaan.

Fijne dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen.

 

Ik ben kwaad, heel kwaad. Lag lekker in bed te kussen men Antonio Banderas, zag ik Puck ineens heel hard over een drukke weg rennen. Er zat een groot gat in de weg en daar viel ze in. Ze piepte vreselijk dus ik schrok wakker. WAS PUCK UIT BED GESPRONGEN EN PIEPTE OM WEER IN BED TE MOGEN. $%^%&* :blush: :blush: :blush::devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Ik ben zo boos hé, en dat zal de hele dag wel door gaan. En ik zeg helemaal niets vandaag tegen haar. Is haar eigen schuld.

Die Banderas kan er wat van,  het is de schrik van ieder hond dat  baasjes in bed van Antonio gaan dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...