lidia Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Dit is de eerste keer dat ik de dagdraad open in de hoop dat ik het correct heb gedaan. Eigenlijk moet dit pas als je geslapen hebt, maar er heeft al uren niemand hier geschreven, dus ik doe het toch. De reden is dat ik toevallig zag dat Aicha jarig is en ik vind het leuk om haar als eerst te feliciteren. Aicha, nog vele jaren in gezondheid zonder allerlei soorten "genotsmiddelen" die je gezondheid schaden. Ik wens je een fijne dag toen en dat je nog vele leuke reisjes mag maken van het uitgespaarde geld. Zie je op de rookmelder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 amai 't is hier nog stil. 'k Zal dan maar snel koffie zetten. Hopelijk lokt de geur nog een paar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Nou, dat lukt je dan prima Jen , ook goedemorgen. De geur kwam helemaal naar boven naar de slaapkamer... ruikt goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Goedemorgen Albert, jij ook een fijne dag. Aicha, van harte... dat je maar een fijne jaardag mag hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Gefeliciteerd Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha, gefeliciteerd! Maak er iets leuks van vandaag. :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 goedemorgen Miranda en Dylan. Luitjes, ik ga aan de slag . Maak er een mooie dag van. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha Lytse reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha van harte Gefeliciteerd Aicha en hoe laat kunnen we aanschuiven? goeiemorgen frummers zie je bij Aicha straks, vergeet je kadootje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Goedemorgen, jarige: Van Harte en een fijne dag Ik aan de late kant dus snel onder de douche... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 We vergeten een ontbijtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 jeetje marc dat ziet er lekkel uit hmmmm goedemorgen allen koffie krantje en dan aan marc zijn ontbijtje beginnen mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 van harte aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Goeie morgen. Aicha van harte gefeliciteerd 22 november 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Aicha: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. 22 november 2013 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Van harte Aicha! DAGPACT Albert Lytse Miranda Ietjefietje Wimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact: Lytse Albert Miranda Ietjefietje Wimmelt Kastanje Heb het goed vandaag !! 22 november 2013 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Aicha, Van harte gefeliciteerd. en een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hots, je maakt me vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Goedemorgen Ondanks snipverkouden wakker smaakt de koffie hier prima! hihi Hots Aicha, fijne verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Goedemorgen, Dagpact: Lytse Albert Miranda Ietjefietje Wimmelt Kastanje Agnieta Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ha Hotten etc. Je schrijft gaaf! Vandaag ga ik op jacht naar ingredienten voor mijn eerste volle groentesoep sinds... misschien wel voor de eerste keer. Ik ben nl. ook met afvallen bezig. Het zal veel soep worden waar ik een groot deel van zal invriezen voor later gebruik. Tiktik: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Hebben jullie er af en toe ook last van dat je na het vernieuwen van de pagina weer opnieuw moet inloggen? Vreemd weeral.. Nee. Da's nog nooit gebeurd. Ingelogd blijft ingelogd, zelfs als ik mijn pc ondertussen uit en weer aan zet. De volgende dag bijvoorbeeld. Of zelfs, zoals zojuist, wanneer mijn internetverbinding tijdelijk compleet weg valt. Ben je niet in de war met het volgende: Wanneer je een kwartier of langer niet actief bent op de site en je vernieuwt dan de pagina, staat je naam niet meer onder aan de pagina als zijnde ingelogd. Vernieuw je nogmaals, dan weer wel. 22 november 2013 bewerkt door Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden