rapilos Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Super Eline! Jane, Oh, lekker pizza. Nou,ja, als je maar genoten hebt toch Ik kies ook wel een rare tijd uit, om op mijn eten te letten Zo vlak voor sint en kerst. Maar ja, zien wel waar het schip strand, of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 nou raps toch is dit juist wel een goede tijd om te matigen hoor, anders is het eind straks zoek. Bij de volley had er een 3 soorten pepernoten bij zich, ik heb maar gauw een rijstewafel opgepeuzeld toen, terwijl de rest bleef graaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Zo ik heb weer een Chineesje uit de diepvries gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Zo ik heb weer een Chineesje uit de diepvries gehaald. Och arme chinees.... VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 nou raps toch is dit juist wel een goede tijd om te matigen hoor, anders is het eind straks zoek. Bij de volley had er een 3 soorten pepernoten bij zich, ik heb maar gauw een rijstewafel opgepeuzeld toen, terwijl de rest bleef graaien. Ja, dat is ook weer waar. Goed van jou trouwens, op een rijstwafel knabbelen, terwijl de verleidingen om je oren vlogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Alcohol de baas word eten de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 was t maar waar mark mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 leven is zo kort... verslaving, geen verslaving.. zonder humor is alles "niet ok" leven met een verslaving en vroege dood, hoe raar het ook klinkt, kan ook "ok" zijn hoe graag wil je iets.. hoe graag kan je iets.. that's it. maar maak alles niet zwaarder dan het is... 100.00 jaar geleden werden we niet ouder dan 25......... alles is een "nu" moment totdat er even geen moment meer is.. http://youtu.be/pDQ_EA5DJqI laten we elkaar motiveren in al het goede.... hoe fucking moeilijk ook. zal wel weer aan het brabbelen zijn, geen alcohol hoor, zit aan de refusal. krijg daar trouwens een hele vieze smaak van, weet niet, maar niet lekker.. keep loving, that's all there is......... Hier kan ik me in vinden Helpt mij mezelf iig altijd Bij refusal had ik ijzer-achtige smaak Zoiets, beetje vreemd, maar niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Aan de vooravond van 7 mnd droog en ik heb het qua trek nog niet zo lastig gehad als de afgelopen dagen. De alcohol duivel roept hard: ik wil zuipen. Ik los er niets mee op en mijn wilskracht is nog steeds sterk genoeg. Maar voor het eerst twijfel ik of die wilskracht sterk genoeg is. Nu niets is huis, dus vanavond ga ik niet drinken. Morgen maar op het dagpact als extra ondersteuning. Ik weet ook heel goed waarom die trek er nu is, moet er gewoon doorheen. Uitzitten dus. Fijn dat jullie er zijn. 17 november 2013 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) 7 maanden zou ik niet zomaar opgeven! Surfing the waves Dus keep on doing gogogo&goose frabba! 17 november 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Humor en zelfspot zijn goed maar soms (te) gemakkelijk. Je kan alles ook kapot relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Humor en zelfspot zijn goed maar soms (te) gemakkelijk. Je kan alles ook kapot relativeren. Yep! Soms ist gewoon niet anders dan het is Gewoon even minder "leuk" Maar dat is dus ook ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hoi Kastanje. Dit zijn de momenten om niet in twijfel te vervallen! Waarom nu ineens zo vraag je je af. Kastanje, omdat er op de weg van stoppen pieken zijn die verhevigde trek geven. Als er een curve is zijn er vaste pieken aan te wijzen, bv 3 maanden 7 maanden etc, dat het lastig is. Individuele verschillen zijn mogelijk, maar de pieken zijn er. Deze pieken nuchter doorstaan geeft groei op het droge pad. Ze zullen uiteindelijk minder en minder heftig voorkomen, mits er geen slokjes genomen worden. Kastanje het komt goed. Zet'm op. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hoe gaat het met je mai?Ik heb vannacht over jou/ons gedroomd vond dat zo bijzonder dat ik het meteen kort opschreef want ik vergeet mn dromen meestal te snel. Ik was bij jou op bezoek en we wandelden in een bos, klommen in bomen ook. Bij een klokketoren vonden we in een grote bronzen klok een heel groot pakket, vol met geld. we belden de politie maar gaven het niet af, want we wilden het "vruchtgebruik" slim he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hahaha, gweldig Jane Klimmen en klauteren Het gaat me goed Weer op de rit... Financieel idd wat minder But hee!! Keep on dreaming! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 misschien een voorspellende droom dan t valt je binnenkort vast toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Kastanje jouw avatar is het mooiste anker van kracht (daar groeien 2 bomen uit als ze de kans krijgen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Komt vast en zeker goed Redden doe ik het altijd Mooi te zien hoe je door danst in't leven ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ik ben uit mijn broek gescheurd! Afvallen dus :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 of broek naaien of grotere kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ik ben uit mijn broek gescheurd! Afvallen dus :-) Hihihi! Heb vandaag lekker een uur gewandeld en een uur gefietst Gewoon normaal Lekker buiten Eten wanneer nodig Komt het vast ok De broek maar naaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 (bewerkt) Hiep hoi, ik heb zo 'n 2,5 uur op mijn kamer gewerkt! Morgen verder (hoop ik). Gisteren had ik nasi goreng voor twee dagen gemaakt, dus ik hoefde niet te koken. @ Paul: join the club! We hebben op ditjes en datjes de kilokiller, voor al die mensen die meer gaan eten en snoepen i.p.v. te drinken. Motivatie om er toch een beetje op te letten. @ AR: ik kan nog steeds niet quoten, wat ik ook probeer, dus als het nodig is schrijf ik het dagpact maar over! Gaat het weer een beetje met je? Je was zo stilletjes de laatste tijd. Hebben jullie de verjaardag van W. nog een beetje gevierd? Had je een cadeautje voor haar meegenomen uit Frankrijk? @ Kastanje: nu volhouden hoor! Tot later allemaal. Lytse. 17 november 2013 bewerkt door Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Hoi allemaal, mijn bericht is weg hoor nadat het bewaard is. Ik werd vandaag om 12.30 uur wakker, da`s lang geleden. Heel veel gedaan in huis, zelfs gestreken. Ga zo naar bed want morgen wel weer vroeg er uit. fijne avond nog en truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Ietje, hij heeft vast meer respect voor een eerlijke partner dan voor een stiekumme. en het is zeer de vraag of hij van niets weet, partners zijn echt niet gek hoor en ruiken, weten en voelen van alles. misschien kent hij jou wel beter, dan jij hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst 17 november 2013 Moedig van je Ietefiet! Ik hoop van harte dat de psychiater je kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden