bolletje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Man man wat ziet dit er mooi uit zeg. Complimenten aan iedereen die hier aan mee gewerkt heeft, we mogen trots zijn op Tactive mensen. Nou nog een mooie avatar zoeken en kijken hoe ik die dan hier kan plaatsen. Anders hebben we onze Paul nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 HiHi al mijn gegevens net in beeld. Stond dat ze niet getoond zouden worden.!!!!!!!! Aicha, Alleen jij ziet ze, zo zie ik ook alleen mijn naam, woonplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Aikelei, heb je ergens op je computer een leuke foto gedownload? Dan kun je die gebruiken. Of je zoek op Google een leuke afbeelding van een bloem of zoiets en met de linkermuisknop aanklikken en kiezen voor als Url opslaan en dan kopieren in het vakje en dan kiezen voor uploaden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Een plaatje verkleinen tot max. 50 KB kan door het aantal dpi (dotch per inch) te verkleinen. Meer dan 72 dpi heeft geen zin voor internet. Daarna kun je ook het formaat nog verkleinen. Dit alles kun je doen in een fotobewerkprogramma. Ik heb ook even gekeken of je het op internet kunt doen en dat kan. Alleen het aantal dpi kun je niet wijzigen. http://www.fotoverkleinen.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Mooi vers forum hoor! Kan ik ook weer vers beginnen met afkicken. Het ging weer een half jaar goed, nu een jaar werkloos en sinds 3 weken 's morgens zuipen, eerst een beetje, vorige week spande ik mijn eigen kroon. Anderhalve liter wijn op, 's ochtends en weer in bed om er na een uur laveloos naast te vallen en mijn plasje te laten lopen. In de benen komen kon ik zelf niet meer, dus kennissen opgetrommeld door mijn vrouw en die hebben me weer in bed gegooid, knap van mij hè? NOT. Nou maar weer bijkomen en niet hopend op een volgende keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ja Akelei, dat heeft iedereen en het stoort me ook best wel maar gelukkig kan niemand het verder zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Volgens mij zijn al mijn priveberichten weg. Dat is jammer want er zaten een paar dierbare gesprekken tussen Die van mij zijn volgens mij ook weg, Fruitvlieg, jammer he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Akelei ik vind die Akelei bij je profielfoto hartstikke leuk! 13 november 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Die zie jij alleen , Wijfie, net als je waarschuwingspunten, hahaha! Hoe gaat het nu met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Alleen jij ziet die wijfie/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Asterix Zie je nu pas. Wat ben je van plan? Nog maar weer eens proberen met mijn poten van die troep af te blijven, dit lijkt mijn laatste kans..om het alleen te proberen, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Het verbaast me wel dat bij de emoticons het glaasje wijn en het glas bier er nog steeds tussen zitten.... En Yvonne, volgens mij géén lachende, rollende smiley... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Leuk zeg. Ziet er goed uit mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Good heavens..... dit wordt leuk.... wat een mogelijkheden opeens... Hoi luitjes. Eigenlijk helemaal geen tijd om hier te vertoeven, maar kan het even niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Akelei, bij jou staat: geslacht: zeg ik liever niet Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Yvonne, hoe kom jij nou aan die emoticon???!? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik zie dat alle priveberichten weg zijn. Dat had ik wel graag willen weten van tevoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 We kunnen er een kwis van maken? Geslacht juist geraden die mag komen afwassen Waarom mogen we niet weten of jij geslacht bent Aak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 leuk he aakie, die krijg je te zien als je op 'alle' klikt bij de emoticons... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 hoihoi net thuis en wat een verassing! aangenaam kennis maken, en leuk nieuwe avatars ik ga eens kijken of ik de mijne hier ook krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Dank je akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Dat van je echte naam zie je alleen zelf, wij niet hoor. Ik ga er gauw weer vandoor. Voor je het weet ga ik dit zo leuk vinden dat ik de hele avond blijf hangen. Dagdag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Asterix, Je klinkt een beetje flink doenerig, weet niet of je dat gaat helpen. Om op de grond terecht te komen ben je ver heen volgens mij. "Proberen" is niet genoeg, ernstig voor nemen om het niet te doen klinkt veel sterker. Eeen tijd geen druppel, bijvoorbeeld. Ik wil niet flink doen hoor, maar ik weet dat ik er nu definitief met de vingers af moet blijven. Dit laatste geval klonk en was natuurlijk ook dramatisch, komt door meerdere aspecten die nu leven. Ik weet het, drank lost niets op, maar dit is mijn zwakke plek en de bom is gebarsten. Vaak gaat het jaren goed en dan voel ik me weer sterker en denk ik dat ik wel weer een matige drinker kan worden, nou, het tegendeel is nu wel bewezen. Bij mij is het wel mooi aan de buitenkant te zien, 20 kilo er aan en er weer af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ahhh....ik zie het, Toon Alle!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Aakie, dat ervaren en oudgediende heeft te maken denk ik met het aantal berichten dat je hebt geplaatst. .... en natuurlijk of je goeie koffie kunt zetten hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden