Spring naar bijdragen

Woensdag 13 november, tattatarataaa


haddock

Aanbevolen berichten

Aikelei, heb je ergens op je computer een leuke foto gedownload? Dan kun je die gebruiken.

Of je zoek op Google een leuke afbeelding van een bloem of zoiets en met de linkermuisknop aanklikken en kiezen voor als Url opslaan en dan kopieren in het vakje en dan kiezen voor uploaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een plaatje verkleinen tot max. 50 KB kan door het aantal dpi (dotch per inch) te verkleinen. Meer dan 72 dpi heeft geen zin voor internet.

Daarna kun je ook het formaat nog verkleinen. Dit alles kun je doen in een fotobewerkprogramma.

Ik heb ook even gekeken of je het op internet kunt doen en dat kan. Alleen het aantal dpi kun je niet wijzigen. 

http://www.fotoverkleinen.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi vers forum hoor!

Kan ik ook weer vers beginnen met afkicken. :blush:

 

Het ging weer een half jaar goed, nu een jaar werkloos en sinds 3 weken 's morgens zuipen, eerst een beetje, vorige week spande ik mijn eigen kroon.

Anderhalve liter wijn op, 's ochtends en weer in bed om er na een uur laveloos naast te vallen en mijn plasje te laten lopen.

In de benen komen kon ik zelf niet meer, dus kennissen opgetrommeld door mijn vrouw en die hebben me weer in bed gegooid, knap van mij hè? NOT.

 

Nou maar weer bijkomen en niet hopend op een volgende keer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix,

 

Je klinkt een beetje flink doenerig, weet niet of je dat gaat helpen. Om op de grond terecht te komen ben je ver heen volgens mij. "Proberen" is niet genoeg, ernstig voor nemen om het niet te doen klinkt veel sterker. Eeen tijd geen druppel, bijvoorbeeld.

Ik wil niet flink doen hoor, maar ik weet dat ik er nu definitief met de vingers af moet blijven. Dit laatste geval klonk en was natuurlijk ook dramatisch, komt door meerdere aspecten die nu leven. Ik weet het, drank lost niets op, maar dit is mijn zwakke plek en de bom is gebarsten.

Vaak gaat het jaren goed en dan voel ik me weer sterker en denk ik dat ik wel weer een matige drinker kan worden, nou, het tegendeel is nu wel bewezen.

 

Bij mij is het wel mooi aan de buitenkant te zien, 20 kilo er aan en er weer af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...