Spring naar bijdragen

Woensdag 13 november, tattatarataaa

haddock

Aanbevolen berichten

Even voor diegenen die willen inloggen en rechts bovenaan  Inloggen aanklikken en geen reactie krijgen: ik ook niet. Zo kan ik er niet in.

Ga dan naar links bovenin, Forumdeelnemers en daar naar Inloggen. Dan lukt het wel. 

En nu aan de kook. Hoop iedereen weer snel hier te lezen, miss you!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nou ik wou even een foto in mijn profiel plaatsen en toen had ik al geen toegang meer. Ik weet niet of het daar door kwam. Nu moet ik nog even op zoek naar

een ander plaatje want die ik daarna wilde was te groot.

Beetje wennen nog zo maar gaat vast lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

Allereerst respect voor deze forumupdate en het overzetten van alles ziet er super uit en heeft alle moderne opties  :musicnote: 

Verders is m'n week tot nu toe wel ok verlopen, nog steeds droog, donderdag voor de derde keer naar de AA en slik sinds maandag weer meds.

Heb van m'n psych campral en een relatief nieuwe antideppressant mirtazapine meegekregen voor een maand. Voel me wel goed alleen zware benen en erg slaperig

door de laatste maar neem ze een uurtje voor het slapen gaan in en slaap eindelijk weer es goed in en door! Dus een positief "bijeffect" de campral neem ik 2 keer per dag

kan uiteraard nog geen ervaring meegeven is het nog te kort voor.

Wel een tegenvaller gehad gisteren, het huisje of ja huisje de studioruimte waar ik inmiddels 14 weken lekker mee gemaakt werd gaat helaas niet niet door dus weer verder jagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...