nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ai, ook gevonden, rechts bovenin. Alle privéberichten weg... Stom van mezelf, had ik moet kopiëren, ben nou wat privé-gegevens van andere forummers kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Goedemiddag Lenie! Haha, leuk die avatar, past bij je! En die van Soothe past ook bij hem, leuk dit, leer je elkaar ook op een andere manier (her) kennen! Alles goed met je Lenie? En met de dogs?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi, Ik log even in om te ontdekken wanneer iemand een ervaren forummer is, en wanneer een oudgediende. Zoiets triggert mij nou, gek hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Haha, ben geen oudgediende dus! Terwijl ik er toch echt al langer van dan Soothe! Moet ik vast eerst weer heel veel berichtjes gaan plaatsen. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Even voor diegenen die willen inloggen en rechts bovenaan Inloggen aanklikken en geen reactie krijgen: ik ook niet. Zo kan ik er niet in. Ga dan naar links bovenin, Forumdeelnemers en daar naar Inloggen. Dan lukt het wel. En nu aan de kook. Hoop iedereen weer snel hier te lezen, miss you!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Even een kleurtje proberen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo, nou ik wou even een foto in mijn profiel plaatsen en toen had ik al geen toegang meer. Ik weet niet of het daar door kwam. Nu moet ik nog even op zoek naar een ander plaatje want die ik daarna wilde was te groot. Beetje wennen nog zo maar gaat vast lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Goeiemiddag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Nou dat is wel even wennen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ik ben benieuwd naar alle nieuwe avatars Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) HiHi al mijn gegevens net in beeld. Stond dat ze niet getoond zouden worden.!!!!!!!! 13 november 2013 bewerkt door Aicha Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Complimenten. Ziet er strak uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 FF proberen, raar er staat geen naam bij de postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 He, he, eindelijk online. Wel zoeken hoor en zolang maar mijn sleutelbos 'aap' als aviator. Maar kan Jane4 niet vinden, en hoe voeg je 'vrienden' toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Goedenavond allen, Allereerst respect voor deze forumupdate en het overzetten van alles ziet er super uit en heeft alle moderne opties Verders is m'n week tot nu toe wel ok verlopen, nog steeds droog, donderdag voor de derde keer naar de AA en slik sinds maandag weer meds. Heb van m'n psych campral en een relatief nieuwe antideppressant mirtazapine meegekregen voor een maand. Voel me wel goed alleen zware benen en erg slaperig door de laatste maar neem ze een uurtje voor het slapen gaan in en slaap eindelijk weer es goed in en door! Dus een positief "bijeffect" de campral neem ik 2 keer per dag kan uiteraard nog geen ervaring meegeven is het nog te kort voor. Wel een tegenvaller gehad gisteren, het huisje of ja huisje de studioruimte waar ik inmiddels 14 weken lekker mee gemaakt werd gaat helaas niet niet door dus weer verder jagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zien jullie nu mijn echte naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ah ik zie het Wel leuk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Zo! Denk wel zo ongeveer te weten hoe alles werkt nu. Valt me alleszins mee wat ze er van gemaakt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Als ik bij mijn eigen berichten kijk zie ik mijn eigen naam en woonplaats staan. Zien jullie dat ook? 13 november 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Joris hoi. Ik zie je echte naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ja Joris zal je echte naam wel zijn? Maar je ziet niet je Voornaam / Achternaam / Plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Aicha ik zie alles. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Akalei, helemaal rechtbovenin op je eigen naam gaan "staan", --> klik --> Mijn profiel --> over je profielfoto hoveren/zweven --> wijzig foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Je afbeelding verkleinen kan op 1001 manieren met nog meer programmas ed ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Volgens mij is het je gelukt En zat te denken met wat, iets wat iedereen heeft. Misschien handig als een mod hier een apart topic voor maakt anders wordt het zo'n helpdesk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden