haddock Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 (bewerkt) Het werkt! Kom ff uit m'n dagrust, glaasje melk, en ja hoor. Dik in orde,Tactus, en maak er wat van, lijsters. Maar ik mis m'n ava wel...... De slapert 13 november 2013 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ha slapert, je bent wel mooi de eerste! Ik ben mijn koffertje kwijt help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi allen. Hoi Haddock, Je bent een ervaren forummer. Dat is mooi om te horen. Ga goed ouwe reus. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Jeetje, dit is wel even wennen zeg.....ik ga eens even rondneuzen hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Maar jij bent een oudgediende Soothe! Ik schrok me even een hoedje. Zag mijn voor en achternaam vermeld staan. Maar dat is alleen voor jezelf zichtbaar als je ingelogd staat. Als ik uitlog is het niet meer te zien. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Goedenmiddag allemaal, Blijkbaar is het overzettten van het forum goed gegaan. Ziet er ook goed uit allemaal. Hulde! Ik heb mijn eigen harses ook maar meteen als avatar gekozen... waarschijnlijk zal mijn avatar nog wel eens wisselen anders wordt het zo saai. De Erysipelas in mijn been is nog steeds niet weg. Ben er zeker 5 dagen flink ziek van geweest en heb nu antibiotica. Mijn been lijkt wel een boomstam vol met antistoffen! Het stoppen met drinken gaat prima. Raar eigenlijk dat je zo slecht onthoudt hoe rot je je voelt onder het drinken. Ik zal mijn moeilijke momenten zeker nog wel gaan krijgen. Enfin, ik wilde eigenlijk alleen maar even kijken of het forum er al weer was. Groet! Paul Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi Kate, Jij bent toch ook een oudgediende. Kan dat niet volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ha Paul, nice to see you! Ben benieuwd of dat mag, een foto van jezelf. Dat van je been is minder. Beterschap ermee. Het niet meer drinken zal je herstel bevorderen. Weet de emoticons nog niet te vinden, hierbij een roosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Het zal wel met het aantal berichten te maken hebben Soothe. Zo'n kletskous als jij haal ik niet in haha (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 De kleur van de avatar is alleen nogal flets.... waarom zou je geen foto van jezelf mogen gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 De eerste indruk is positief. Ziet er wat volwassener uit. Ga maar even wat snuffelen. En.. natuurlijk mijn low profile behouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 O jee. Word toch wel weer even met de neus op m'n eigen feiten gedrukt: ik kan slecht tegen verandering... ben best een beetje van slag. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hoi allen! Emoticons staan in de balk boven je antwoord, FF testen.. jaaa... Goh Paul, een foto van jezelf, wel gedurfd..ik hou het maar bij een blommeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Tot nu toe stond Tactive dat niet toe dacht ik. Ivm privacy. Waarom? Je zou denken dat bepaal je zelf. Misschien om mensen te behoeden voor iets waar ze later spijt van kunnen krijgen. Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik ook hoor, Kohtje, vandaar dat ik al aan de slag ben gegaan, hopelijk voelt het snel weer vertrouwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Dat zal het zijn Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ik zie geen emoticons op de ipad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Als ik in het vakje ' Reageer op dit onderwerp' klik, verschijnen er twee werkbalken hierboven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Sorry, hier niet. Probeer het later wel op mijn laptop. Mooi blommeke, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Nou, als het niet mag.... ik heb geen zin in gedoe dus heb het maar even veranderd. Ik maakte ooit glasobjecten via Tiffany techniek. Daar is de avatar van. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Ja, weer eens wat anders, he Kate. Maar moet er wel aan wennen..wat een muts ben ik toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Heeeee, wat prettig, terwijl ik aan het tikken was, zag ik hierboven staan dat er een nieuw bericht was geplaatst. Is dat even handig, Hoef ik niet steeds opnieuw te scrollen en hernieuwen of zo. Mooie avatar, Paul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Heel mooi hoor. Ik groet jullie. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 Hahaha, wat een goed idee, Fruitvlieg, een copy van je eerdere avatar! En, dat heb ik geliked, kan dus nu ook. Nu ff zoeken of ik ook een privé-inbox heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 ah!, het is gelukt zie ik..mooi! Goedemiddag peeps! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden