Spring naar bijdragen

donderdag 28 februari


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb helaas ook geen kinderen, ik had ze heel graag gewild, maar helaas niet gekregen.
Nu heb ik er vrede mee, al moet ik eerlijk bekennen dat ik het heel af en toe
nog wel verdrietig vind.
Maar ik moet in het heden leven om verder te komen, en vooral kijken
naar wat ik wel heb en niet, naar wat ik niet heb.
ach, ik denk ook, het zal een reden gehad hebben dat ik geen kinderen heb.
Mijn verslaving is na mijn echtscheiding gekomen, en als ik dan kinderen
had gehad, arme zieltjes.
Dat het niet altijd zalig maken is kinderen, hoor ik ook vaak om mij heen.
Dus ik leef nu met wat ik wel heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, ben net even naar onze hond gegaan ( die ligt in de tuin te zonnen) en het beest flink geknuffeld en met een bal gespeeld. Dat hielp wel even. Ga nu toch maar stofzuigen en kinderen daarna met een waterijsje verwennen.En zal er zelf ook maar weer 1 nemen (ijs dus).
Rosan, steek je tong maar uit naar die rommel in de super!! Lekker puh, ik neem jullie niet mee naar huis, blijf waar je bent!!
Je kunt het, meid!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando je scheef net dat je flink loopt te foeteren op jezelf maar doe dat nou maar niet, beloon jezelf liever omdat je het zo goed doet. Ondanks de zin weet je weerstand te bieden. Je vader is net overleden en dat doet pijn en die pijn zou je het liefst weg willen drinken maar het lost niks op. Het gedrag om niet te gaan drinken is nieuw, onbekend en eng maar je gaat er wel aanstaan en dat geld voor alle net gestopten. Het begin is niet makkelijk!! en vraagt heel veel doorzettingsvermogen en dat kan je dus! Rosan ook. Wees lief voor jezelf, sta toe dat je je rot voelt, het hoeft niet weg dat rotgevoel, vaak door het er maar gewoon te laten zijn gaat het sneller weg. Meiden, ik ben trots op jullie.. het orso team (orleando-rosan)

An, vind je het gek dat je je labiel voelt, je hebt vanmorgen iets heel groots gedaan en bent een flinke confrontatie met jezelf en je verleden aangegaan. Dat is gewoon zwaar dus geef dat ook de tijd. Ik ben ook zeker trots op jou!! Wat jij vanmorgen hebt gedaan is een mega-prestatie!

Charlie, op jou ben ik ook al zo trots, je bent uit de slachtofferrol gestapt en je gaat het leven weer aan! ook al zo'n moedige stap!!
Eigenlijk ben ik op iedereen hier trots, elke dag is er gewoon die strijd, groot of klein.. en we gaan hem aan, we stoeien ermee, we kiezen voor onszelf en alles wat daarbij komt kijken.
Samen gaan we er vandaag voor! een droge donderdag zonderdag!! en morgen een katerloze vrijdag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar RV, een kat is een gedomicileerde tijger, en hoort ook niet in huis. En een mens is een gedomiliceerd grotwezen, en hoort dus thuis in een grot met een knots. Terwijl de vrouwen knollen plukken. Ik bedoel, dingen veranderen gewoon.
Gelukkig wel zeg! Anders zou je altijd moeten blijven steken in wat ooit was.

En nu ga ik me even met mijn appelmoes bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RV dan weet je niet wat voor hond Vie heeft... die staat ver van de wolf vandaan hoor hihi. zo'n klein wit raar beest. Moslims drinken wel degelijk, hier zit een turkse kroeg in de buurt en die wordt goed bezocht. Toen ik in Marokko was in de binnenlanden werd daar ontzettend veel geblowd want ja, daar zit geen officieel verbod op! Niet alle islamieten zijn roomser dan de paus of in hun geval Allah. Net als bij ons wat betreft het christendom zijn daar ook gradaties in qua strengheid.

Ik heb trouwens ook geen kinderen en woon alleen en ben best wel blij met mijn hond die zelfs op mijn bed mag slapen. Mijn hond is veel liever geworden sinds ik niet meer drink, die was die wankelende nachtelijke wandeltochtjes denk ik meer dan zat! Door mijn hond heeft mijn sociale leven trouwens een behoorlijke opkikker gekregen en al vond ik het in het begin best moeilijk, inmiddels ben ik heel blij met mijn vleesetende monster!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn de roedel RV, al 14000 jaar. De hond is gedomesticeerd, om dat hij graag bij de mens is.
De hond ziet mij dan ook niet als een mens, maar een hond op twee benen.Hoe meer ik mij dus als een hond gedraag hoe beter hij mij begrijpt. Dus ik bijt!! :D

Dit alles uit een heel aardig boek, met de titel, think dog. John Fisher, de auteur!

IK ben de alpha... WOEF BEWARE!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je gedachtengang wel hoor RV maar het is wat zwart wit. Mijn hond heeft voor hij bij mij kwam eerst gezworven in spanje en daarna een half jaar in een roedel geleefd met ca 11 honden. Daar werd hij niet vrolijk van. Hij is een solist en houd helemaal niet van groepen honden en van roedels. Vind mensen veel leuker en prettiger dan andere honden, negeert het als andere honden hem uitdagen of willen domineren en gedraagt zich dus helemaal niet volgens de wolvenregels.. het is een solistische onafhankelijke jager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dal allemaal, met of zonder hond..

Even een berichtje uit de bossen van E. Ook hier schijnt de zon, maar op mijn stemming heeft het nauwelijks een - positieve - uitwerking.. "Zie je worsteling maar als een teken van vooruitgang", schreef een vriend me, maar ik moest meteen denken aan Deetman, die destijds als minister van onderwijs ieder eigeel dat hij uit zijn haar veegde, zag als een "bevestiging voor zijn beleid".

Ja, "de slimste kinderen krijgen vaak de moeilijkste opgaven", ook al zo troostrijk. Kracht naar kruis..

Heb vandaag de hele dag geprobeerd mezelf gehuisvest te krijgen, maar dat is nog niet gelukt.. De moed maar niet opgeven, dat lijkt de opgave!

Gefeliciteerd, jarigen en mijlpalers. En volhouden - sterken! RV, het is al eerder gezegd maar nichtjes die niet op bezoek komen zijn voor een echte drinker evengoed een reden om het niet droog te houden, als nichtjes die wel op bezoek komen.. Ik bedoel: er is altijd wel een excuus. Doe wat Soothe zo wijs adviseerde: geef jezelf toestemming om niet te drinken en gun jezelf het moment dat je kan vaststellen dat een leven zonder veel prettiger is, dan een leven met.

(En heus: ik weet hoe moeilijk het is, daarom bewonder ik ook iedereen die zo dapper volhoudt!).

Hartelijke groeten, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken ook genoeg Marokkanen die wel alcohol lusten en Turken

RV
De eerste aantoonbare relatie van de wolf met de mens is omstreeks 14.000 tot 17.000 jaar geleden. Het is niet zeker of de mens naar de wolf is gekomen of andersom. Beiden hadden profijt van de ontstane situatie: de wolf werd door de mens gebruikt bij de jacht, het bijeenhouden van de kudde en te waarschuwen tegen vijanden. De mens zorgde er op zijn beurt voor dat de wolf altijd te eten kreeg. De wolf is een erg sociaal dier. Hij leeft, net als de mens, in groepsverband (roedel genoemd), met een sociale rangorde, waarbij bepaalde wolven het leiderschap op zich nemen. Dit maakt het dier mogelijk en aantrekkelijk als gezelschapsdier, waarbij de wolf de mens als leider beschouwde.

Gaandeweg begon men eisen aan het uiterlijk en gedrag van de wolf te stellen. Zoals er verscheidenheid is bij mensen, zo is dat ook bij wolven. Gelet op klimaat en geologie. De tamme wolf werd gekruist op zijn eigenschappen, afzijdig gehouden van zijn wilde soortgenoten en werd huishond. Als de hond blafte, dan werd hij gebruikt als waakhond. Als de hond stil en snel was dan was deze weer goed voor de jacht. Zo werd de basis gelegd voor het ontstaan van de verschillende rassen.

Geen dier ter wereld staat zo dicht bij de mens als de hond. Honden worden vaak ook "beste vriend van de mens" genoemd.
wikipedia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB ik stuur je gewoon nog wat meer zon
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, gefeliciteerd.

En visje, fijn om wat van je te horen, ik hoop dat je een supergezellige dag hebt.

Vandaag ben ik zielig, ik wil zoveel doen maar heb nu al een paar weken last van mijn ribben, toen kwam PMS erbij (opgezetten klieren) boven de ribben, komt nu eindelijk opoe langs heb ik de virus die hier rond gaat. Nu daarom ik dit schrijf want dit gaat uiteindelijk over. Ik gebruik slaaptabletten, misbruik ze ook wel eens zoals vandaag kom ik beneden en is het zo'n puinzooi dus hup terug naar bed.
Als ik er mee stop dan ligt mijn dagritme op zijn kop maar ze zijn niet verslavend.

RV, pammetjes zijn ontzettend verslavend, de afkick kan meer dan een jaar duren! Probeer je aub aan de voorgeschreven dosering te houden!

Soothe, ik heb die afspraak met mijn dokter ook, ik krijg voor 2 weken, zijn ze in de tussentijd op, jammer dan.

Ik ga maar een een bak thee scoren, ze zijn bezig aan de weg en werd wakker in een disco:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, Max is een bruin met zwart monstertje hoor, niet wit. Maar ik geloof wel, RV, dat mensen en dieren elkaar op zeker moment hebben opgezocht, omdat ze daar allebei baat bij hadden. Zelfs olifanten slepen bomen weg voor mensen, en denk je niet dat ze zo'n mens met een slag van hun slurf zouden kunnen wegvagen? En wat te denken van paarden, waarop je kan rijden? Die kunnen je ook zo afwerpen en vertrappelen, maar dat doen ze niet.
Nee, ik geloof zeker dat er een symbiose bestaat tussen mensen en andere dieren.
Denk jij dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi tapas het Orso team...; de naam van het team zou veel langer moeten zijn, met alle initialen van alle forumers, want we doen het wel mooi met/voor ons allen!
Loop ik net door de supermarkt, komen al jullie namen door mijn hoofd....en mooi dat ik inwendig een tong uitstak naar die flessen die me in een bepaald pad reikhalzend aankeken.....
Hebben jullie dat nou ook? Als ik de rij bij de kassa sta, kijk ik of anderen drank op de band zetten en zie dan o zo vaak mensen met van die suffe boodschapjes van 1 zakje sla, een fles port en een pak crackers....Dan denk ik, jaja, die manier van boodschappen doen, ken ik.....
In ieder geval zit ik hier aan een fles spa.
Safi en An, bedankt voor jullie virtuele steun en Soothe, je hebt gelijk, ik moet het niet zien/uitspreken als een gevecht, al voelt het inwendig wel vaak zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

De eerste foto is van mijn oude hond die al gestorven is hij was een bastard herder labrador.


De tweede foto is mijn huidige hond een bastard windhondje




Als ik wist hoe je foto's op het forum kon zetten dan deed ik het(Spud/Har?????)

Ga naar http://imageshack.us/ upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.
Ga met de aanwijzer op de link en klik links...druk op ctrl+c en kopieer de link. Plak deze vervolgens in je post en voila..een hond. Dit is trouwens Tanja, mijn boerenfox. Inmiddels overleden (2000)

http://img179.imageshack.us/img179/52/tanja2qm3.jpg

voutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...