Spring naar bijdragen

donderdag 28 februari


Houtje

Aanbevolen berichten

ik zit hier achter de pc met een enorm slecht humeur...waarom weet ik niet eens. Kinderen zijn lief en spelen buiten, hond luisterd, ik hoef vandaag niks te doen en toch...:angry:Gisteren ging goed en ik heb ook lekker geslapen. Man niet eens thuis horen komen en die is nu allang aan het werk. Maar een humeur om te schieten...zit nu ook al aan het waterijs, anders gaat het mis...Ik ga straks de tuin maar eens in, wat dode plantjes etc uithalen. Vijver een beetje schoonmaken. In ieder geval iets doen. Met de kids weg is geen optie, want ik heb van een vriendin begrepen, dat het overal smoordruk is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe: iedereen moet zelf weten wat hij wel of niet geloofd. Als jij gelooft in een wrekende God is dat een ander God dan die ik ken. Ik ken alleen een liefhebbende God. En het Boeddhisme is geen godsdienst overigens. Ik heb er geen problemen mee als mensen zeggen in een hogere macht te geloven of in God of hoe je het hogere wilt noemen. Ook prima als je boeddhist bent. Ik zeg altijd als je een boeddhist ben, ben dan een goede boeddhist. Als je een Christen ben , ben dan een goed Christen.
Zullen we eens van dit positieve punt uitgaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst Vie, dan je nichtje Nicole. Het lijkt er op, dat je een beweegreden zoekt om te drinken!
Als je wacht, tot er nooit meer iets naars op je pad komt, wordt het héél lastig.
Er is altijd wel wat!! Heel lang geleden, sprak iemand op het forum de wijze woorden.

HOEVEEL BAGGER ER OP JE AF KOMT,NIET DRINKEN, dan kom je steeds sterker terug!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mercedes

bedankt Har.. Ook een Brabo dus?

Yep, geboren en getogen. Voel me ook een halve belg trouwens, heb wel wat met dat landje. Blijkt trouwens dat mijn achternaam veel voorkomt daar..dus misschien liggen mijn roots wel daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, eerst goed lezen, dan reageren graag.

Ten eerste heb ik niet gezegd, dat het een godsdienst is. Het is een atheïstische religie.
Ten tweede moet een ieder doen, waar hij wel bij vaart, niets mis mee!
Ten derde ben ik geen overtuigt Boedha aanhanger. Ik vind deze leer, aanvaardbaarder dan een geloof in God.

Ten vierde heb ik het geschreven, voor Forumgenoten, die God niet hoog in het vaandel hebben.
Dus over de kracht van de geest!!!! Niets mis mee, wel?

Ten vijfde ken ik God niet en geloof ik geen zaken die niet kenbaar zijn.
Dus eerst lezen en dan met een antwoord komen!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat door jullie heen te kwekken, wist niet dat er alweer zoveel geschreven was.

Ik moet ook bijna elke maand op pillen rantsoen. Het is soms uitkienen.
RV. ik kan me je gevoel goed voorstellen. Geen pillen dus dan drank.
Of je hebt het lef om de boel eens goed te bekijken.
Waar ben je precies bang voor en is dat reeel?

Mocht je toch kiezen voor de drank dan zou ik naar de huisarts gaan en de boel proberen uit te leggen.
Optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi RV, ik ben er nog !! Diazepam, wat ik aan het afbouwen ben. Ook dat valt niet mee! Dus als mijn emoties de vrije loop nemen, heb ik wat oververbruik. Dan zit ik driftig te tellen, om tot de ontdekking te komen, dat ik te weinig over heb!! Dus dan moet ik knijpen, want ik krijg er niet bij.
Ik heb zelf aangegeven af te willen bouwen. Hij denkt, dan zal je het weten ook.

Probeer wat over het weekend te krijgen, voor je gemoedsrust. Paniekstoringen zijn mij niet vreemd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIEPERDEPIEP!!!!!
Visje gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik wens je een hele fijne dag met familie en vrienden
en vele fruithapjes;)
:present::musicnote:

Houtje 2 jaar en 4 maanden!!
Wow..ik heb je nu een kleine 7 maanden mee mogen maken en ik heb je wel heel even zien wankelen af en
toe of soms wat erg depri zijn met over het algemeen kom jij op mij over als een hele hartelijk warm mens die het allerbeste probeert te doen voor haar kinderen, haar vrienden, haar klanten, haar forum en haar vrijwilligerswerk. Ik heb je ook in levende lijve mogen ontmoeten en heb kunnen merken wat een bruisende waterval je ook in je echt bent.
Wees trots op jezelf en wat je bereikt hebt ondanks wat je zelf als beperkingen ziet.
Ik vind je heel lief :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom midden in de medicijn discussie binnenvallen,
zelf ben ik gelukkig van de pillen af!!!!!!
Toen ik echt ben gestopt met je drank heb ik ook geen
pillen (behalve de AD)meer genomen, veel ontwennings verschijnselen,
het is ook niet de goede manier, in één keer stoppen, maar ik
ben blij dat ik het gedaan heb, alle afkick verschijnselen duurden
ongeveer 4 weken, heftig, maar voor mij de moeite waard.
Natuurlijk is het voor een ieder weer een andere situatie,
en ik wil zeker niemand mijn manier aanraden,
alleen maar even zeggen dat ik blij ben dat ik er vanaf ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, bedankt voor de lieve felicitaties,.
De visite is vanmorgen al geweest, hoef ik tenminste geen drank te halen. Ik geef mijzelf dat vandaag maar kado. Wordt wel weer eens tijd!
Verder geen nieuws.
Stien, ja mijn kinderen zijn vrij en nee geen ontbijt op bed!
Ik heb jullie al een paar weken niet gevolgd, ik wens iedereen het allerbeste! Liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zt te bibberen van de kou. Waterijsjes eten is dus ook geen optie meer. Soothe, ik heb 1 keer een diazepammetje genomen, ik was toen door mijn rug gegaan. Maar ik kan dus helemaal niet egen die pilllen!!Was helemaal van de wereld, zo raar. En dan had ik dus niet gedronken, he!
Had ik nu maar een pilletje om vrolijk te worden. Pesthumeur wil maar niet weggaan en ik kan 'm wel wegspoelen, maar dat is niet de bedoeling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij zit er ook een duiveltje op het raam te kloppen.....
Moet zo nog naar de supermarkt om boodschappen te doen..van binnen zit er een stemmetje te drammen van "koop koop".......Dit zijn voor mij van die moeilijke momenten en dan te bedenken dat ik dit zit te typen terwijl mijn 2 bloedjes om mij heen zitten.....
Ik ga mijn best doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...