Spring naar bijdragen

donderdag 28 februari


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi,
Ik zit net het draadje van vandaag nog eens terug te lezen en lees dat sommigen van jullie oxazepam slikken....Ik heb deze week 1 pilletje voorgeschreven gekregen ivm met een MRI scan die ik eerdaags ivm met mijn rug moet ondergaan (pilletje moet mij helpen om zonder claustrofobische angst door die tunnel heen te gaan...). Ik heb dit middel bij een vorige scan ook geslikt (50 mg) en ging echt helemaal knock out; hebben jullie daar dan geen last van als je dit overdag en dagelijks slikt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst heb ik een heel mooie documentaire gezien over hoe spelen belangrijk is voor jonge dieren om later te kunnen overleven. Dieren die afgezonderd van hun soortgenoten zijn opgegroeid, of door ziekte niet goed hebben kunnen mee komen, worden later vaak verstoten, omdat ze niet goed kunnen omgaan met speel- en autoriteitsgedrag. Daar hebben ze zich dus niet speelsgewijs aan kunnen wennen. En dat herken ik wel in veel van ons.

RV, ik zie dieren niet als mensen. Maar ik zie wel veel gelijkenissen.
Als ik af en toe niet tegen Max zeg dat hij moet liggen of braaf zijn, gaat hij me overheersen. Dat is roedelgedrag. En dat vind ik wel weer leuk aan katten. Die hoef je niets te vertellen. Met koele ogen doen ze precies wat ze willen. Ze gaan lekker bij je liggen als ze daar zin in hebben en gaan verder hun eigen gang. Lekker ondoorgrondelijk.
Maar ik begrijp, RV, dat jij zelf geen dieren hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog bijna niks bijgelezen..alleen Tapas...
Laat me foeteren tegen mijn spiegelbeeld...het schijnt hier bij mij in de familie gebruikelijk te zijn..En echt..het helpt!! Ik ben nu bezig met het eten van de kids (en manlief als hij straks thuiskomt). In mijn kant van de familie worden we niet oud...dus geniet ik van elke dag met mijn kinderen, man hun verhaaltjes en de troost die ik bij mijn man vind
Ik maak lekker eten voor ze ( ik krijg zelf helaas geen hap door de keel), koester ze en als straks onze jeugd op bed ligt, meld ik me wel weer...Zonet belde m'n zus nog...heeeeeel emotioneel maar het voelde goed.Zij en ikke...zonder rare bijgedachten...Ik mis mijn ouders, maar ga vanavond laat onze hond uitlaten...niet wankeld, maar op zoek naar 2 sterretjes...En morgen...bloemen in huis halen...
Forummers voor mijn vader::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Vie, miss erg om te zeggen...ZEKER 3 flessen....Op zeker moment raake ik imuun gewoon. Begon om 12u al. Maar idd niet weten hoe ik naar bed ben geraakt dat herken ik. Of ALS ik ze in de garage gelegd iplv op bed om snachts om 5u wakker te schrikken en gaan checken of ik er niet 1 met me zatte bakkes per ongeluk buiten had gelaten... Ik drink nu "al" 3 dagen overdag niet en ik merk al verschil... Nu nog werken aan de avond, alhoewel dat ook al stukken minder is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh Merc, het is niet een wedstrijdje van wie het ergste heeft gedronken, maar dat soort dingen herken ik wel. Midden in de nacht wakker worden en er niet zeker van zijn of je alle beesten wel bij je hebt of wat je nou weer hebt uitgevreten. En een dorst!
Waarom stop je eigenlijk niet in 1 klap?
Ik heb het ook gedaan, op 11 juli vorig jaar. Zomaar pats-boem. En weet je, je gaat er stukken beter van uitzien. Is te proberen toch? Dan ga je voort als de Nieuwe Mercedes. En dat is al leuk genoeg om niet meer voor terug te schrikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa: ja dat geloof ik dat je met 50 mg nock out gaat. Ik neem maximaal 10 of 20 mg en dan in de avond. Als ik dus niks meer hoef, want ik word er slaperig van.

Mercedes: 300 flessen ff uitrekenen, hoeveel dagen niet drinken? en wat doe je vanavond?????

Orleando: ben blij, dankbaar, omhels haar, dat je je zus nog hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo al gegeten. Prei met lekker korstje uit oven, gekookte aardappeltjes, bak sla en spare ribs voor man en kids. En wat een gedoe hier vanavond thuis zeg.... zweet , zweet......
Geen drank op en ga het ook niet doen, vandaag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Merc, dat was helemaal niet knap, dat moest. Ik dronk twee liter wijn per dag en had een plofkop van heb ik jou daar. Daar kwam nog bij dat ik kwa romantiek en erotisch geen barst meer voorstelde, want ik viel alleen maar in slaap als mijn lover er was. En neem dan mijn werk, ik dacht dat dat alleen nog maar lukte als ik eerst een liter wijn achter mijn kiezen had. NOT, dus.
Nou toen heb ik niet meer gedronken, maar daar heb ik wel 20 jaar over gedaan hoor, om tot die conclusie te komen.
Ik zou zeggen, probeer het ook eens. De stap is niet eens zo vreselijk groot, en de uitkomst is op zijn minst interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo al gegeten, bietjes, geb aardappeltjes en een tartaartje.
Wederom weer veels te veel maar het was errug lekker.
Wat een leuke foto"s van de honden.......
Ik zou ook heel graag een hond willen maar ik vind
het zo zielig als zo'n diertje de hele dag of avond alleen is.
Voor mijn werk ben ik toch wel 8 uur van huis, ik vind het
echt een twijfelgeval, wat vinden jullie?
Laten jullie je hond ook wel alleen en voor hoelang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik ook oxazepam maar een vrij lage dosis, 10-20 mg alleen voor het slapen gaan, volgens de regels zou het na 15 jaar niet meer werken vanwege de gewenning, maar als ik het niet neem lig ik wakker en als ik het wel neem slaap ik goed. Dus placebo-effect of niet, als ik maar slaap vind ik het allemaal prima...

Orleando, je mag best op jezelf foeteren hoor als je daarna dan maar weer aardig tegen jezelf doet, ik schreef het meer uit herkenning, ik deed vroeger niet anders, bij alles wat misging schold ik mezelf verrot.. stomme tut, je kan ook niks, moet je nou weer kijken wat voor zootje je er van maakt.. en dat soort teksten.. daarmee boorde ik mezelf zo de grond in dat ik meteen een makkelijk excuus had om te mogen drinken, want het deed er toch allemaal niet meer toe... en dat moet je niet doen hoor! foeter dan toch maar positief!!

ik heb de hele dag op die vleeslevering zitten wachten, bleek ik waarschijnlijk een verkeerd mailtje te hebben gehad, geen vlees dus! Zometeen de oude vriezer uit mijn keuken halen en wachten op de mini afwasmachine. Heb toch last van gremlins vandaag, denk aan koude biertjes enzo... pffft, niet doen! en nee, ik geef er niet aan toe hoor, zou zo zonde zijn! en is het niet waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mercedes dat begrijp ik, maar waar het mij vooral omgaat of
8 uur niet veel te lang is voor zo'n beest.
Ik heb altijd katten gehad en die gingen toch echt wel
aan de sloop met de meubels, kijk en dat wil ik nou ook weer niet.
Ben erg aan mijn spullen gehecht, en wil niet weer alles naar
de vernieling laten helpen door katten.
En ik vind het lekker om te wandelen en dat is met een hond ook
veel fijner om te doen.
Maar ik vind het een beetje egoistisch om een hond te nemen
en dan toch het grootste gedeelte van de dag weg te zijn.
Dus vandaar mijn vraag hoe jullie dat doen.

Typefout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...