Spring naar bijdragen

vrijdag 7 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

het is mij niet gegunt vandag een siesta te doen .
met veel kabaal hebben werkmannen een stelling tegen de gevel geplaatst , alle poezen onder het bad en ik ben erbijna bij gekropen om rust te hebben .
als de mannen eindelijk weg zijn weer eens de politie aan mijn deur en neen rudy niet ivm hennep ;)
hennep is wiet vermoed ik ??
gem neen vandaag niet naar podovan , te moe van psygologe en mogelijk vertrek ik morgen namiddag en hoop dat mijn vriendin eens mee gaat .
zo nu eens kijken wat we tussen de tandjes steken mogelijk steakkie in ikea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Orleando je hoeft je niet te verantwoorden.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik en menigeen hier op het forum een en ander heeft mee gemaakt vroeger, waarom hij of zij door een aangepraat schuldgevoel of uit een minderwaardig gevoel, uit teleurstellingen ,angst en wantrouwen, zijn gevoelig liggende problemen niet meer met zijn medemens durft te delen.

Bij mij heeft het jaren therapien geduurd voor ik over de angst, weer mensen in vertrouwen te nemen heen was.
Ik ben blij met deze veranderingen.
Wij kunnen niet zonder elkaar groeien.

Orleando misschien moet je minder hard vechten en je situatie meer aanvaarden.
Het zijn allemaal momenten die bij jou en je leven horen.
Ik wens je kalmte moed en wijsheid toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allen die me zo dierbaar zijn...mijn jeugd zit straks aan de (zelfgebakken) pannenkoeken en daarna voorlezen enz enz...En daarna...ga ik lekker in een warm schuimbad!! Het spul (badspul!!) staat voor mij al klaar.
Vreemde ( lees emotionele) dag voor mij, maar ik kruip en soms struikel ik weer terug. Maar meestal loop ik, hoe moeilijk ook, weer het juiste pad op. Tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Bedankt voor de felicitaties, de tijd gaat snel alweer 19 maanden. Ik begin er steeds meer aan te wennen. En ben nog steeds van mening, dat het stoppen, de beste stap is geweest, in mijn leven.
En ik merk elke dag, dat het steeds meer vruchten begint af te werpen.

Mensen please, doe het ook, je wordt er echt gelukkiger van. IS MIJN ERVARING.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

De laatste werkdag zit erop en het is weekend, vreemd voor mij omdat ik
normaal wisseldiensten draai.
Ga mijn voet eens goed rust geven deze 2 dagen.

@Vie, ik doe ook mee met de kaarsjes ronde, en zeker speciaal voor jou!
Spannend maandag en nog spannender omdat je dan weer op de uitslag moet wachten.
Er wordt hier aan je gedacht hoor!

@Corinne,
Fijn dat je toch van je pianospel kan genieten ondanks je depressie,
het lijkt mij prachtig om zo je gevoel te kunnen uitdrukken.

@Orleando,
Geef jezelf de tijd om te rouwen, het is zwaar maar hier zal ook de tijd een belangrijke
rol spelen.
Koester je kids en je man.

@Charllie
Vrouwtje, pak jezelf beet en vraag jezelf af wat je echt wil, je kunt het echt,
als je maar wil en de drank laat staan.
Beterschap en sterkte.

@Blacky,
Lieve dappere meid.
Ik heb groot respect voor jou.

@Anjo,
Je schrijven zegt mij dat het goed met je gaat.
Je klinkt standvastig, fijn om te lezen.

@Houtje,
Wat moet dat zeer doen, ik wist niet dat het mogelijk was om je kinderen
geen erfenis na te laten.
Ik leef met je mee, maar TOP dat je het allemaal doorstaat ondanks de pijn.

@Marjo, Pippi, Anna, Soothe Trees, Tapas, Kate, Safi, Rudy, en een ieder die ik vergeet.
voor jullie een:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albi geef dat pootje maar weer rust. Grappig is het eigenlijk, zo wil je dolgraag aan het werk en zo is het fijn dat het weer weekend is.
Sinds ik gestopt ben met drinken en roken heb ik nog niet echt last van eetbuien gehad, maar vandaag wel. Ik heb me daar even de vreethonger! Ik heb op: vier boterhammen met ei, tomaat en kaas, zes eierkoeken met dik boter, een zak M&M's, een kom chocoladevla en een kom met een soort tomatenmengsel met uien, en straks kook ik daar nog spaghetti bij. Grrrr, en er staat ook nog een zak onionchips in de kast. Vandaag vreet ik alles op dat in mijn buurt komt, maar we drinken niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry man, weet je, onbewust verlies ik de mensen waarvan ik weet dat ze het het leven aan kunnen zonder drank, uit het oog.

Ze ruilen het ene podium in voor het andere , om nu en dan hier te komen vertellen hoe hen hen nieuwe toneel stuk bevalt.
Is het nog een toneelstuk?
Nee dat denk ik niet.
Vroeger wel maar nu de drank eraf is komt de echte aap uit de mouw.

En het valt niet mee in het begin, om rechtop de dijk te blijven staan.

Nu tegenwind dan de wind van achter en niet te vergeten de momenten dat je hersenen gezandstraalt worden.
Het roer dat uit de hand dreigt te slaan.
Schipper Ferry houd in stormachtige tijden je roer recht.
Het seizoen is in aantocht.

En niet te vergeten een welgemeende felicitatie met je jubileum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie alleen al bij het lezen van, draait mijn maag zich om.

Waar komt toch die onmatigheid vandaan, die zich uit in drugs drinken of eten ,als er aan onze emoties wordt geappelleert.

Vie hoe de uitslag ook uitvalt ik wens je sterkte en een compliment dat je niet drinkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albi, wat heb je het goed gedaan van de week. Fijn dat het allemaal zo goed uitpakt. Nu aan jezelf denken en rust nemen!

Orleando, je doet het goed.

Bambam, ik heb me ook aan de vierde stap gewaagd. Dat doe je niet zomaar even nee. Ik begin een idee te krijgen van je geworstel. Het scheelt wel dat ik al heel veel geworsteld en gevochten heb. En dat ik er onderhand wel genoeg van heb. Het zou fijn zijn om mijn wrok te kunnen laten varen. Maar dat gaat vast niet in 1x lukken, maar dat geeft ook niet. Werk aan de winkel!

Fijne avond,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik zag jou nog even voor ik de deur uit zou gaan...

"Het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor"

"Het regent harder dan ik hebben kan"

En deze is heel erg persoonlijk ( die andere waren songtekststukjes): "Mama, we geven jou zoveel knuffels als we kunnen voor je bij opa en oma X in de wolkjes bent"

Dus Houtje...ik sluit me maar bij hun aan...en geef je een dikke knuffel en kus, ookal is het maar pc, toch vanuit het diepste van mijn hart....

Meid, ik ken je niet, maar ik vind jou zooooooooooooooo sterk!!!

Ga nu echt doggy uitlaten (sorry) ben zo terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo terug van iets tussen de tandjes te steken , inplaats van steakkie heerlijke chicon gratin .
vorige week had ik in ikea een heel kleurige gebreide plaid gezien , maar was niet voor mijn knip bestemd , vandaag koste deze plaid maar 5 € dus ik weer happy mens .
lieve houtje een super lieve warme knuffel voor jou en je weet het es un abrazo español :heart:
albertina wat mij enorm geholpen heeft in de tijd als mijn voetje echt pijn deed was in de zee gaan wandelen , maar vermits ik op 10 km van zee woonde loste ik het soms op door een voetbad te nemen met heel veel zeezout , bij mij nam het veel pijn weg .
orleando er bestaan geen doosjes om onze hartepijn in te steken spijtig genoeg niet , ik kan jou wel een klein doosje met mijn vriendschap opsturen via dit bericht .
corinne muchas gracias = hartelijk dank :present:
charlie wat is een bedstee , is dat niet een bed ??
zo ik ga een pc spelleke spelen en mijn gedachten verzetten , nadien eens in de folders kijken welke mijn psy mij gegeven heeft ivm werk verandering is toch echt een goede psy .
vie aan jou geniet van het weekends samen met je man , probeer niet teveel verder te denken
soothie anna ook voor jullie is het weekend genieten en lekker gaan wandelen met de honden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het tegenovergestelde van Ferry. Al die sterkte die je uitstraalt, is overweldigend. Ik ben jaloers, nou ja positief jaloers, want ik ben blij voor je. Kan je niet een heel klein beetje daarvan naar mij sturen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate over de 12 stappen mag je een levenlang doen.

De 4de stap is voormij de belangrijkste geweest.
Vooral mijn kromme gedachtenpatronen zijn daardoor prositief beinvloed.
Eigenlij verouderde normen en waarden van vroeger ter discussie stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...