Spring naar bijdragen

vrijdag 7 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

Houtje ik lees het nu pas...Goh, geeneens woorden voor.
Hier is de vriendin van mijn vader ook flink bezig alles naar zich toe te trekken, maar we weten het fijne van de erfenis nog niet eens. Zowieso snap ik dat getoutrek niet, want hij is net overleden! Laat de tranen maar komen. Weet je wat mij helpt? Muziek. Ik zet iets op, dat me aan mijn ouder herinnert en brul het uit. Heerlijk voelt dat. En het is voor mij tevens een goede afleidingsmanouvre om niet nar bier te grijpen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Houtje, wil je zo graag met alles in het reine komen krijg je voor je gevoel nog een steek na ook.
:present::present:

Marjo voor jou een beetje zonneschijn :rose::rose::rose:

Pippi, zulke tegenstrijdige berichten van school, kun je niet echt afstemming noemen nee. Ik zou het ook maar even laten betijen. Heb je al eens een beloningssysteem bedacht ipv straffen. Of denk ik nou te simpel.

Vie krijg je maandag meteen de uitslag of moet je dan weer wachten?
Ik duim ook voor je.

fijne dag!
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, sterkte. Het voelt als een trap na denk ik. Was die derde een goede kennis van je moeder? Ergens kan ik wel begrijpen dat er misschien iemand was om wie ze gaf, en die ze wat na wil laten. Je had al langer geen contact met haar toch?
Maar toch kan ik niet begrijpen dat ouders hun kinderen en kleinkinderen zomaar kunnen negeren. Dergelijke mensen bestaan helaas, ik ken er zelf ook een. Onbegrijpelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houtje...wat hard van je moeder en wat rot voor jouw en de kinderen.
Ik zou echt iets hebben van ...bekijk het maar!!
Ik heb diep respect voor je dat je het droog houd en dat je toch het respect aan jouw kant wil houden en alles wil afhandelen. Maar het is wel zuur zeg! Potverdikkeme wat een rot nieuws!

Ik wens je heel veel sterkte en geloof maar dat het niet aan jouw ligt maar een totale misser is bij je moeder.

Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RAF-team,
Gefeliciteerd, jullie zijn al 1 jaar en 7 maanden vrij!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P;)

@Iedereen,
Vanochtend heb ik weer aardig gewerkt, daarna ben ik even een pakje gaan afgeven op het postkantoor.
Mijn lunch heb ik al verorberd met een lekker kop koffie erbij (geen senseo dus).
Straks heb ik pianoles en ik heb nog geen toets aangeraakt sinds de vakantie. Het is niet anders.
Vandaag en morgen moet ik nog even een gaatje vinden om sollicitaties de deur uit te werken.
Zondag moet het werkbriefje weer ingeleverd worden. Ach, dat lukt wel; moet wel lukken.
Eerst maar eens lezen wat jullie hebben geschreven. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Bij ons zijn de lammetjes net allemaal geboren. Natuurlijk niet in het rijtjeshuis van X midden in de stad, dat begrijp je. Heb jaren als vrijwilliger gewerkt bij een schaapskudde.
Leuke tijd en leuke beesten.

in de tuin bezig zijn is heerlijk en ontspannend. Een buurman van mij zei altijd; contact met de aarde dat is goed voor een mens. De laatste jaren heb ik letterlijk en figurelijk mijn tuin niet gezien. liep er straal voorbij. Maar ik ben van plan om alles over te zetten naar X zijn huis. Een klein probleempje. Hij vond mijn tuin altijd zo GROEN.:huh: Hier ligt alleen maar grasveld en raad eens wat voor kleur dat is?
In ieder geval hij vind het niet leuk dat ik iets in zijn tuin ga doen. Als compromis begin ik dan maar aan de voortuin. Maar hier ligt er nog regelmatig vorst aan de grond kan het dan?

Ik kan mij trouwens helemaal voorstellen dat je goed boos bent op de mentor.
Je weet dat ik in het normale leven in het onderwijs zit? Tja dat is ook niet een advertentie voor het onderwijs, bedenk ik mij net:D Toen ik je verhaal las kon ik mij goed voorstellen wat daar is gebeurd.
Intern dan.
Ik hoop dat je als alles weer bekoelt is toch weer een goede samenwerking met de mentor kunt opbouwen. Het gaat jullie beiden toch om je zoon.

Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zo zag ik vandaag tijden het fietsen met de hond nog drie reeen door het weiland rennen en het bos in hoppen...ik als een gek met de hond het bos in en daar mocht ik ze nog een keertje bekijken...PRICELESS!!

Ja het gaat hier veel beter, het is nog maar de eerste week,..hij moet het ook nog volhouden, maar het verschil elke dag met de wekker op te staan is al een groot succes en hij is nog steeds laaiend enthousiast.
Nu maar wachten op mijn afspraak met de GGZ arts en dan kan ik hopenlijk ook met een traject beginnen.
Aktie...voorjaar..wat wil je nog meer!

Corinne..geniet van het pianospelen!1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat kan alcohol eigenlijk rare dingen met je doen. De een gaat er vrolijk van op een tafel dansen, de ander ziet de dag erna, dat de afwas zonder sopje toch niet helmaal schoongeworden is, mar och de borden wel opgeruimd in de keukenkastjes staan...Dat laatste overkwam mij dus wel eens en nu ben k dus bang, dat manlief mijn (te) goed versopt drankverleden terugvindt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

versopt drankverleden...??? tiepvoutje:D
Verstopt dus..sorry...

Ik ga jullie verlaten en heel veel dingen doen, die ik vandaag nog moet doen. Manlief werkt vanavond ook, dus wie weet kom ik hier nog langs.
Oh ja, ik doe mee met Druppeltje en maak om 8 uur vanavond allemaal kaarsjes aan.
Tot later (en anders pas tot dinsdag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Ik dacht al heb ik iets verkeerds geschreven? Maar toen dacht ik Safi kennende die flapt dat er wel uit.
Moest gisteren aan je denken. Heb gisteren thiamine voorgeschreven gekregen.Vit B1 omdat ik zo'n dweil ben. Algemeen bekend bij mensen die drinken maar hij zei dat ik het vooral moest slikken omdat ik geen (varkens)vlees eet. Dat remt ook de opname van voedingsstoffen met als resultaat moeheid en depressie. Je moet het wel zelf betalen maar kost geen D.... 53ct per pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...