Spring naar bijdragen

vrijdag 7 maart 2008


ferry

Aanbevolen berichten

Wat lief van je vriend Pip!

Joann, wat ben ik blij om te horen dat je weer goed gaat. Het was waarschijnlijk voor jou nodig om zo diep te moeten gaan voor je in kon grijpen. Ik wens het niemand op die manier toe en had het jou en je gezin ook graag willen kunnen besparen... maar ik ben blij voor je dat je nu achter je beslissing kunt staan om het leven droog aan te gaan. Het wordt inderdaad niet zachter maar wel helderder en beter hanteerbaar.

Rufus, moedig van je, goed dat je uit de kast bent gekomen, je gaat volgens mij hard hoor! Fijn dat je steeds meer jezelf mag worden van jezelf!

Houtje ik heb wel de hele dag meegelezen, maak je geen zorgen. Het gaat niet echt lekker maar ook niet dramatisch slecht.. drank komt wel weer meer in mijn gedachten, en dan vooral de gezelligheid en ontspanning die ik mis... maar ook het weten dat ik (uiteindelijk) geen maat kan houden.. Vind het dus effe best lastig. Vandaag bij de huisarts geweest en verteld over Annazorg en de afwijzing en hij vond het ook jammer voor me. Ook aangegeven dat ik soms zo moe wordt van het dagelijks (over)leven.

maar tegelijkertijd realiseer ik me ook dat mijn stemming niet optimaal is rond mijn verjaardag en volgens mij moet ik dit weekend ook ongesteld worden dus de kans is groot dat ik me over een paar dagen weer heel anders voel. Vandaag heb ik me helemaal vol zitten proppen met eten en heb ik nu nog steeds buikpijn en daar baal ik ook van... grmpfffff...

morgen ga ik me weer op de positieve(re) dingen richten. Voor nu lekker mijn bed in!
trusten allemaal!

okee, bedtijd, nog even een shaggie roken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rufus,

Ik vind het geweldig knap dat je bij ons uit de kast gekomen bent. Je bent van de generatie dat dat allemaal niet zo simpel lag dus hoogstwaarschijnlijk heeft het je moeite gekost. Chapeau!

Joann, soms moet je inderdaad helemaal naar de bodem van de put om naar boven te kunnen krabbelen.
Wat een afschuwelijke tijd heb jij en je gezin gehad. Knokken, he, meiske. Je verdient zoveel beter:heart:

Ik ben net weer wakker geworden. Maar ga misschien ook wel gewoon te vroeg naar bed.
En de nacht kan soms donker zijn. Het zou natuurlijk ook gek zijn als ik soms niet bang was voor X en de kinderen. Ga maar even een bakje thee zetten en kijken of ik de slaap weer kan vaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...