albertina Geplaatst 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 natuurlijk ga je ervoor Tasseke,je bent sterk genoeg.ik heb een vriendin die wel eens tegen mij zegt, je bent de moeite waard.Neem een lipstick en schrijf op de spiegels die in huis hebt."IK BEN DE MOEITE WAARD".Een lipstick gaat mij te ver, maar ik heb toch een paar A 4tjes hangen met deze tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 hahaha,doet me denken aan een dronken maar vastbesloten bui!ik had op elke spiegel geschreven ; ik drink nooit meer want ik ben meer waard dan een drankfles!ik was op dat moment alleen te dronken om te beseffen dat ik lipstick moest gebruiken, ik had een watervaste marker gebruikt!heb er weken over gedaan om het te verwijderen, mijn nachtkastje met klein spiegeltje is zelfs op de vuilshoop belandt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 oogpotloodje mag ook wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Of gewoon verf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Bammetje en Frannie! Stelletje zeurpieten.Waar is Frannie, ik denk aan haar driekoningenpact, misschien met Water!!En Anna amuseert zich uitstekend met deze ouwe l*l Ze bloeit helemaal op, Gek hè!! Vraag het haar maar!Frannie wagen we een poging. je weet als ik het doe dan ook goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Soothe,een ouwe l@l vind ik je zeker niet.Wat ik wel grappig vind is dat jullie zo aan elkaar gehecht zijn.Wat grappig? Ik vind het geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Is goed, Soothe! Driekoningen is onze dag! En ik meen het, hoor!Pas trouwens maar op dat Anna niet te snel verwelkt met al dat openbloeien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Francesca: driekoningenpact??? Antonia: hier kan je toch ook veel zeggen zonder dat het herkenbaar is. Belangrijk hoor om je gevoelens te omschrijven. Ik dacht dat je ging werken, maar je zou naar bed gaan, maar... daar was je dus ook niet.Mijn overweging vandaag, diep inzicht.Ik hijs me in mijn tuinwerkkleren en pak een hark, doe handschoenen aan en wil beginnen.Als ik naar al die bladeren kijk en het onkruid dan zie ik daar toch als een berg tegen op.Hoe te beginnen en wat is dat veel werk.Ik zou weer naar binnen kunnen gaan, maar een keer moet het toch gebeuren.Maar de zon schijnt en dat maakt me wel blij.Kom op ik begin gewoon. Zo is het ook met het leven. Je kan pas iets aanpakken als de omstandigheden ernaar zijn.Als het had gevroren had ik dit werk niet kunnen doen.Ook voel ik mijn rug op een gegeven moment en weet dat ik niet te lang door moet gaan, want dan kom ik niet meer overeind straks.Dan.. onverwacht hulp van mijn man.Alles wat ik roekeloos op het paadje heb gegooid, gooit mijn man in de container.En langzaam zien we resultaat.Als ik klaar ben bedenk ik me dat ik op een mooie dag de komende week nog wat meer aan de afwerking doe. Alles op zijn tijd.Nu gedouchet en al en zo nog boodschappen doen. Het is een dag tussen de verjaardagen in en dan is er ook bezoek natuurlijk.Drank is in huis, willen de gasten toch wat drank aanbieden.Ik blijf ervan af, omdat ik het verdien om aardig voor mezelf te zijn en mezelf te verwennen met een helder brein, niet misselijk en ziek van de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 An,Toppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Frannie, voor Driekoningen hoor je me! Even in the right frame of mind komen.Anna verwelkt niet, ik kan haar soms niet bijhouden.Een dromer (ikke) en een realist (zij) Ik verwelk. Au revoir! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Frannie+ Bam.. geit geit, zij de bok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 An, ik ben erg met u geporteerd! Je schrijft anders. lijkt energieker.Beetje humor. Als je deze maand doorkomt, ben je er. Chapeau!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Per uur Wingchun. Beetje frisse lucht voor de rode bloedcellen. het komt goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hoi Trees. De preek is voorbij. Denk aan u zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Met roken stoppen. Ik ben me al geestelijk aan het klaarstomen!Beetje COPD, dus het zou zéér verstandig zijn!Eeen scootmobiel met zuurstoftank trekt niet echt. En dat staat te gebeuren als ik door paf!Mjn God, als een mens alles van te voren wist!!!Boodschappen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Schreef ik nou rond half twaalf dat ik een dut zou gaan doen?Nou, nee dus. Ik heb de friteuse helemaal schoongemaakt, een was gedaan, het fornuis een beurt gegeven en nu hou ik op met niks doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hallo lieve Knuffie,Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoor helemaal niets meer van je. Hoe gaat het eigenlijk ? Laat eens wat horen.Een hele fijne dag.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hihi Corinne: stoppen met niks doen, ik moet echt lachen.Wat is nu dat driekoningenpact???? Is dat de rookstop datum??? Ik wil er n.l. toch over nadenken. Ik heb ook een beetje Copd, nogwat, het voelt in ieder geval niet goed. En het klinkt nog erger.Soothe: dat idee heb ik ook als ik door deze maand kom dat ik dan wel weer even veilig zit. Jij bent volgens mij ook weer heel langzaam uit je dip gekropen. Je schrijft niet veel, maar ik heb toch het idee dat je het er nogal zwaar mee hebt.Onszelf tijd gunnen en bedenken dat het heus wel weer geod komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Spud, lijkt mij een hele mooie vrouw, al heb ik haar nooit gezien.Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 HI HI An,Uren werken terwijl ik met mezelf had afgesproken een dutje te doen.Dat dutje ga ik nu maar doen, ik ben nu toch echt moe en van de refusal moet ik zo geeuwen (maag). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 wat zaken afgehandeld vandaag, hardgelopen, net flyers in de wijk rondgebracht en nu brievenbusvingers, en zo naar het bos, dat is wel weer genoeg frisse lucht voor vandaag Tas, het vervelende met 'dingen anders leren doen' is dat je je eerst alleen maar rotter gaat voelen omdat je je oude houvast kwijtraakt, de oude en de nieuwe jas, de oude jas zijn je oude afweermechanismes, die ken je goed, ze voldoen niet meer maar ze brengen wel veiligheid, ga je daaraan sleutelen dan komen er gaten in die jas gaat ie lekken, en zit niet meer zo lekker.. de nieuwe jas, de nieuwe gewoontes, die zit nog helemaal niet lekker, die is stijf en niet ingedragen en past nog niet goed. Uiteindelijk gaat die jas wel passen maar er gaat wat tijd overheen.Je bent dus even jasloos en dat is niet prettig! Sterkte daarmee!Wing go for it, je eerste dag vandaag!!!! gewoon doen! hoe een dag met drank eruit ziet weet je onderhand, wees nieuwsgierig wat er gebeurt als je daar niet aan toegeeft! steek lekker je tong uit en zeg dat jij vandaag de baas bent! en morgen zie je wel weer, niet verder dan 1 dag!schrijf hier hoe het voelt, we hebben allemaal die eerste dag meegemaakt!ik ga naar het bos, nou ja, de Haarlemmerhout, het stadsbos, maar dat maakt niet uit, er staan mooie hoge bomen in.tot vanavond weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Gebruik gemaakt van het mooie weer. Kreeg een flesje jasmijn-olie. Schijnt goed te zijn tegen depressie en geestelijke uitputting en werkt voor meer zelfvertrouwen.Nou, kwaad kan het niet, zou ik zeggen.In ieder geval gaat het mij de laatste tijd verbazend goed, zo goed dat ik bijna wantrouwen krijg. Haha, zo blijf je tobben.Overigens word ik wel dover en dover (iets erfelijks). en daar moet ik aan geopereerd worden, dus dat is iets minder. Vertrouw er maar op dat die operatie uitkomst brengt. In ieder geval drink ik niet vandaag.En voor de stoppers met roken: goed plan. Prijs nog elke dag het moment dat ik daar van af kon blijven.En dat gun ik iedereen.Ik heb ergens een boekje met kinder-uitspraken, daarin schrijft een meisje van zes jaar: "Ik prambeerde, ik prambeerde... en het gong!" Als iets me niet dreigt te lukken denk ik dan maar aan dat kleine meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Hoi An!Ik wil op Driekoningen (6 januari) stoppen met roken. Ik vroeg dus om een pact met mensen die ook willen stoppen met roken, vandaar het Driekoningenpact. Soothe doet alvast mee! En het mogen er meer dan 3 zijn, hoor! Groetjes,Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 Francesca: 6 januari dus................... nu ga ik heeeeeeeeeeel diep nadenken????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst 19 december 2008 An, 6 januari Drie Koningen wil Francesca met roken stoppen en zoekt makkers in de strijd.Een pact!! Jij kan beter even wachten, easy does it! Jij hebt al genoeg door te maken! Beste An, het gaat wel met mij, het is ook deze maand. En m'n nieuwe jas zit nog wat stijf!maar ik ga door.Net ruzie, in het ING bijkantoor. Een vrouw behandelde mij, of ik een randdebiel ben.Beetje alles bagatelliseren wat ik zei, met een kleinerend stemmetje.Snapt u dat dan niet! Begrijpt u dat niet!Toen sloegen m'n stoppen door! werd zeer boos! Een scène zeg! Je zou er dorst van krijgen, zal maar een roosviceetje nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden