Spring naar bijdragen

vrijdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

Orleando nee je draaft juist helemaal niet door. Ik had jouw bericht nog niet gelezen maar net zelf iets geschreven en eigenlijk vertel ik hetzelfde. Muur om je heen, niet kunnen en of willen praten met peuten, altijd druk en overal alleen voor staan want manlief die neemt zijn rust wel. En wij ...... moeten altijd een eeuwig maar doorgaan.

Nu sluit ik af want ik ga nog een paar uur tenminste 1 uur pitten moet vanaaf weer tot elf uur en ik ben bekaf.

Dag lieve mensen sterkte in de strijd vandaag.

knuf antonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 369
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

grrr,

eerst de computer kwijt aan dochterlief, druk bezig met een vuilnisbakkenmysterie is de douche ook nog bezet! nog even tussendoor een deurwaarder voor dochterlief aan de deur, 151 euro voor fietsen zonder licht en geen bekeuring betalen, het schiet dus nog steeds niet op.

vuilnisbakken waren vanochtend weg en staan nu weer geleegd en al in de tuin :huh:
heb aan de buren gevraagd of iemand zo lief is geweest maar beide buurmannen weten van niets
zou ik dan toch een geheime aanbidder hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud is er niet. Ik heb ook zo m'n Spud probleem!
Spud blijkt een mysterie -mystery Spud!

Hier komt het: Is Spud Belgisch. Vanwege de uitstapjes met Blacky!
Ik ben echt niet nieuwsgierig. :D

Als Spud Belgisch is, zou ik wel woordjes als allez- vermits- goesting etc verwachten.

Spud, zal uitsluitsel geven. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, al ben ik van geboorte geen haarlemmer, toch voel ik me een echte mug! Haarlem en omgeving bevalt mij wel hihi
geboren in Den Helder, een windgat, toen in Bloemendaal en Overveen gewoond, tussen de kak en doodongelukkig, tijdens mijn studie in Utrecht en Amsterdam gewoond
en toen naar Haarlem, wil hier nooit weer weg, net heerlijk hargelopen langs het spaarne, onze rivier ;)

Wat een weer zeg, balcondeuren open en ik zit in het zonnetje!

Orleando, er is ook dagbehandeling, goed te combineren met je kinderen, intensiever als gesprekken en rustiger dan een opname. Vraag daar eens naar. Vers training gaat om emotie-regulatie en hoor ik ook wel goeie verhalen over. RET kan nooit kwaad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, ik ben het zat en ben heeel erruuug boossss:devil: mazzel voor jullie maar ik ben boos op mijzelf

ik ben het zat om mijzelf zo rot te voelen
ik ben boos omdt ik de grip op mijnleven ben kwijtgraakt
ik ben het zat om weer opgenomen te worden
ik ben boos omdat dat het enige is wat ik voel
ik ben het zat om weer te gaan graven in mijn verleden

ik wil mijn leven terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga mijn leven terugpakken! knap iemand die me tegen kan houden.
eerst maar even de keuken opruimen misschien liggen daar de touwtjes van mijn leven!

dat lopen laat ik maar even zitten ik ken op dit moment maar één route namelijk die langs de kroeg! en daar liggen mijn levenstouwtjes zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

strak punt wing!!

ik wordt inderdaad doodziek van al die adviezen, therapie, crea bezig zijn om de emoties op te diepen etc etc

ik was vroeger zo doortastend en mijn wil was wet en nu ergens onderweg heb ik naar iets of iemand geluisterd en zie er van me terecht is gekomen. ik doe hard mijn best maar voel me alleen maar slechter worden en dat ben ik zat.
ik heb de controle uit handen gegeven en daar kan ik alleen mijzelf de schuld van geven.

laat me maar even briesen maar die knop tot geluk ga ik vandaag vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer. De roddels op het schoolplein weer overleefd (niet normaal wat mensen over je verzinnen. Hebben die mensen geen hobby of zo?) en de vakantie is officieel begonnen. Vanmiddag de oudste naar een vriendje brengen en weer ophalen en voor de rest geen vaste plannen.
Tasseke, aan deze kant van de computer herken ik je geworstel. Ben die gesprekken, opnames enz ook zat. Het ziet er op papier misschien goed uit, maar ik heb niks aan structuurgerichte therapie en diepgraven naar emoties. Dan heb ik het gevoel weer terug te gaan en ik wil juist vooruit. Ik wil ook de controle weer terug, die heb ik nu uit handen gegeven aan de witte jassenbrigade (bij wijze van spreken dan) en ik ben een controlefreak.
Tapas, die RET ga ik zeker bij mezlef proberen. Door een dagboek ernaast te leggen en het piekeren en hersenspinsels van mezelf beter te kunnen doorgronden zonder hulp van buitenaf. Dan moet je weer alles gaan bepraten en ik ben niet zo'n prater.
Wat ik wil? Inzicht krijgen in mijn eigen ik, zodat ik beter met mij kan leven, lief voor mijn lijf kan zijn en van me kan leren houden. Weer leren voelen, beleven, meedoen in mijn eigen leven en niet alles vanuit een dronken zeepbel meemaken.
Nu alleen het goede plan nog in de praktijk weten te brengen (en houden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook stoppen met roken! De smoes "één verslaving tegelijk!" is stilaan wel achterhaald. Toch ben ik vreselijk bang om te stoppen. Terwijl ik nu uit ervaring weet dat stoppen met drinken uiteindelijk veel gemakkelijker was dan ik ooit had gedacht. :huh: Stom, hoor!

Ik sta 6 januari een jaar droog. Dat lijkt me dus wel een goede datum om ook verslaving nummer 2 aan te pakken. Iemand zin in een "Driekoningenpact"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoef er pas begin volgende maand weer heen, volgend jaar klinkt echter beter (en is nog waar ook, ;))
Ga gewoon lekker genieten van m'n kids, wat de wereld me deze vakantie zal bengen en bewust niet wat ik zou kunnen opzoeken. Manlief is ook nog redelijk op tijd thuis, dus ook weer van elkaargenieten. Heeft wat voeten in aarde gehad bij ons, maar we komen er wel. M'n gedachten op leuke dingen projecteren wil helpen. zo effe op google naar die ijssculpturen snuffelen. Iemand nog meer tips voor een leuk dagje uit met grut? Want de ballenbak heb ik zo langzamerhand wel gezien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...