Spring naar bijdragen

vrijdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 369
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen, ik ga mij te rusten leggen!

***Wingchun WOW !! Morgen kan zich een licht euforische stemming van je meester maken.
Je hebt het toch maar geflikt! Ga dit niet te uitbundig vieren. Je begrijpt me! ;)

*** Hoi Koh, ik hoop dat de lijn blijft stijgen. Sterkte!!;)

An, hier kom je steeds sterker uit terug. Toppie :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets hoef te zijn, en niets van andere mensen mag verlangen.

Zowel in leven als ervaren.. flexibiliteit.

In gesprek te zijn en te blijven met je geweten.

Koh, ik vond het mooi wat je had geschreven.
Het klinkt heel groots en moeilijk. Ingewikkeld.

Ik zal het nog eens vaker lezen..
Het klinkt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, over welk bericht heb je het nu?? Het is niet mijn bedoeling om groots, moeilijk en ingewikkeld te schrijven. Integendeel, ik kom hier juist om dingen heel helder te zeggen. Maar ik heb zelf ervaren dat heldere dingen soms overbelicht zijn.. en dat ik ook eerst een zonnebril moest opzetten om ze te kunnen ontwaren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh, ik heb het over je eerste bericht van vanavond.
Ik bedoel niet dat jij groots en ingewikkeld schrijft..
Het is meer mijn benadering. Terug naar de basis is voor mij
niet simpel. Ik ben heel veel kwijt. Het gevoel dat terug komt, vind
ik verwarrend. Ik wil er iets mee. Terwijl ik dat in dit stadium misschien
juist niet moet doen. ik durf niet los te laten en met de stroom mee te gaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga trouwens tijdens de feestdagen, met ingang van morgen, weer een paar weken samenwonen met mijn vrouw..

Ik ben blij. Ik ben verdrietig. Ik heb hoop. Ik ga ervoor. Vooral dat laatste. (verdrietig is voor mensen die me echt begrijpen.. ik geloof niet dat er veel zullen zijn... ik begrijp mezelf al zo slecht.. hoewel er vooruitgang is, met horten en stoten...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, juist loslaten en met de stroom meegaan geeft uiteindelijk dat climax-gevoel.. uiteindelijk is dat de juiste weg.. Ik weet het, ik worstel zelf ook nog altijd met takjes die ik vasthoud en waar ik me soms weer zoveel aan terugtrek dat ik weer in oud gedrag terug kom... Terwijl ik me ook stukjes totaal heb overgeleverd aan de stroom... Heerlijk, verhelderend, verheffend... maar oooooohhhh... ook tegelijkertijd ook net zo verheerlijkend angstig...Toppie dus.. en dus schrikreflex... alles zit in die top, zowel ultiem genot als diepste angst.. daar wordten alle kleuren samen wit, daar in die top..Als orgasme en stervensmoment samenkomen is het sublieme leven daar...twee uiterste belevenissen.. waartussen wij ons bevinden. Laat los, wat kan je erger gebeuren dan doodgaan?? En is doodgaan dan zo erg?? We doen het uiteindelijk allemaal.....

Maar niet te dramatisch denken... niets is zo makkelijk als doodgaan, daar hoef je niks voor te doen, daar hoef je alleen maar wat voor te laten, het leven namelijk. Maar leven is nu juist de uitdaging die de tijd voor onze dood ons biedt... zie het als spel, als spannend.. als een CV opbouwen.. Je wint altijd.. maar wees je geweten tot vriend. Doe niks wat je op een negatieve balans zou zetten..

Wees wat je met drank niet durft te zijn maar zonder drank eigenlijk altijd al was.. een goed mens!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel even een recente ervaring vertellen maar ik denk dat ik dat beter kan vertellen in een nieuwe dag.. sommigen lezen deze laatste berichtjes nog, maar (in dit geval enkel jij, Marjo..) terwijl ik door het hier te vermelden toch een breder publiek hoop te bereiken..

Marjo. Jij bent hier nog vaak... wil jij een nieuw dagdraadje openen of moet ik gewoon wachten tot morgen? Ik ga in geen geval een draadje openen. Zo geliefd ben ik hier nu ook weer niet (meer)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...